פורסם 2014 ביוני 912 שנים שלום,בגדול, השאלה בכותרת.היום אני עובד עם מסך למחשב הנייח ומסך נוסף צמוד לו שמחובר לתחנת עגינה עבור הלפטופ.חשוב לי לראות את שני המסכים בו זמנית.לידיעה, אם זה חשוב, בתחנת העגינה יש לי יציאת DP ו- VGA.האם קיים מסך שיכול לקבל את שני המקורות ולהציג אותם ביחד בחלוקה שווה?תודה
פורסם 2014 ביוני 912 שנים כן, זה אפשרי.אתה צריך לקנות התקן חיצוני שנקרא Dual Screen Splitter. הוא עולה לא מעט.הנה דוגמאות:http://www.kvmswitchtech.com/dvi-splitpro-2-dual-screen-splitter-with-dvi-and-vga-inputs-p47131.htmhttp://www.networktechinc.com/dual-splitter.html
פורסם 2014 ביוני 1112 שנים יש מסכים עם תמיכה בPIP/PBP. (קיצורים לPICTURE IN PICTURE וPICTURE BY PICTURE) נערך 2014 ביוני 1112 שנים על-ידי Art Tatum
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.