פורסם 2014 ביוני 1011 שנים מחבר טוב סבבה,תודה רבה על העזרה, אני אחכה שWD יענו, השירות לקוחות שלהם ממש איטי וממש מסובך להגיע לRMA.אני מאמין שזה יהיה הפעם האחרונה שאני אקנה WD,כנראה הפעם הבאה שאני אקנה SEAGATE או TRANSCEND.אם כבר הת'ארד פתוח,איזה דיסק קשיח כדאי לקנות שהוא ''USB3 2.5 עד 600 ש"ח?
פורסם 2014 ביוני 1011 שנים מחבר TRANSCENDאבל אל תיסחף.זה יכול לקרות לכל יצרן, ומן הסתם גם קורה.המלצתי על TRANSCEND בגלל מחיר.אין בנאמר שום הבטחה לאריכות ימים או אמינותושרידות מעל לממוצע. זה תכף לכל היצרניות, ביןשל דיסקים עצמם ובין אם של כוננים חיצוניים.ד.א. למה אתה רוצה RMA של WD ?האחריות כבר לא תכיפה.כשפירקתי את הכונן, לא הוצאתי את הסרט,סה"כ הוצאתי את הקופסא.בנוסף הכונן נקנה עם אחריות "VIP" שלהם, כלומר על כל תקלה של הכונן, נשלח כונן חדש.הבעיה שכנראה לוקח הרבה זמן עד שהם עונים.מישהו ניסה פעם להיעזר ביבואן?הבעיה שלוקח הרבה זמן עד שהם עונים.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.