מהירות מקסימלית בTL-1043ND: כ 56 מגהביט בWireless N - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מהירות מקסימלית בTL-1043ND: כ 56 מגהביט בWireless N


Pickaxe

Recommended Posts

האם זו מהירות תקינה?ֿ

את הבדיקות אני מבצע לשרתים כלשהם שבחיבור ethernet אני מגיע אליהם תמיד למקסימום מהירות החיבור שלי (100 מגהביט)

בחיבור ב wireless N אני מגיע למהירות של עד 56 מגהביט כאשר רוב הזמן המהירות היא סביב ה47-53.

הראוטר על מצב ״11n בלבד״ וניסיתי גם לשנות את שיטת השידור מ20 MHz ל40 MHz ללא שינוי משמעותי.

אני משתמש בלפטופ עם כרטיס wireless AC והמרחק שלו מהלפטופ הוא כמטר אחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לקבל 50 זה די סביר אבל במרחק כזה מהנתב אני חושב ש70 זה אפשרי. לי היה איזה 40 מגה בסלון כשהשתמשתי בנתב אלחוטי כAccess point בסלון ושיחקתי עם הגדרות הקצב המקסימלי . היום ה 2.4GHz ממש עמוס ברשתות אז כנראה שהיחס אות לרעש לא משהו וקשה לקבל קצבים גבוהים.

יש סיבה שאתה צריך יותר מ50mbps בwireless ? אני חושב ש50 זה די הרבה. בדקתי היום בחדר שינה אני מקבל 10 עם אותו נתב v1 עם DD-WRT . עם הנתב הקודם קיבלתי איזה 2-5 מגה בנקודה אחת בחדר היום יש קליטה בכולו.

אני חושב שהיום 10 מגה בטלפון זה די טוב אלא אם כן אתה רוצה לצפות ב 1080p אולי זה קצת יגמגם . עדיין לא בהכרח שתבחין בהבדל במסך כלכך קטן .

אם אתה רוצה לשפר את הקליטה תוריד לטלפון wifi analyzer (יש גם תוכנית למחשבים ניידים ) ותבדוק איזה ערוצים עמוסים ואז תזיז את ערוץ השידור שלך בהתאם . זה גם תלוי מיקום כי במיקומים שונים קולטים נתבים אחרים וזה מוריד את איכות הקו. איך שהנתב עובד זה לפי יחס אות לרעש - אם היחס אות לרעש גרוע הוא או מחכה או שולח בקצב איטי יותר. יש לו טבלת מודולציות וככול שיש יותר רעש הוא מוריד את מספר הביטים שהוא שלוח שהם בעלי משמעות ( או מוריד קצב ע"י מודולציה פחות מסובכת או מגביר את תיקון השגיאות או שניהם) . תשים לב שב20 מגה הקצב הוא חצי מאשר ב40mhz . כמו שאמרתי הרבה נתבים = הרבה יותר רעש וזה אומר קצבים יותר נמוכים.

ובכלל לא דיברנו על מרחק ומיקום. פעם יכלתי לקלוט את ה WIFI שלי 30 מטר מהבניין היום אני יכול אולי מטר מהבניין מתחת לחלון של החדר של הנתב. אני חושב שאפשר גם להגביר עוצמות שידור ואולי זה עוזר . אני עדיין לא מומחה גדול.

אני בתהליך השטלתות על כל ערוצי ה WIFI בשכונה עכשיו עם הנתב החדש שלי . ראיתי שאין אף אחד ב5GHz חוץ ממני אבל אני לא הכי שמח כי הטווח של 5GHz יותר נמוך מ2.4

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...