סיקור שתי תוחנות חינמיות - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

סיקור שתי תוחנות חינמיות


bennash

Recommended Posts

Microsoft Digital Image

במקום להשאיר את ניהול צבעים לתוכנות או לחבילות תוכנה, יותר הגיוני לאפשר ניהול צבעים מובנה במערכת ההפעלה. אולם זה הוא תחום שבדרך כלל נחלש על ידי Apple, ומיקרוסופט די התרחקה ממנו עם השנים, והספקה ב- ICM (Image Color Management) ו- API (Application Programming Interface - ממשק לתכנות יישומים) כדי לאפשר ליישומים לנצל אותו.

אך מיקרוסופט מתחילה לקחת את הנושא יותר ברצינות. תוך שימוש ב- Microsoft Digital Image תוכלו להתקין ולהסיר פרופילי ICC ואפילו לצפות ולהשוות בין תצוגות בתלת ממד של מרחבי צבעים שלהן כדי לראות איזה צבעים אינם מיוצגים במדויק. לשונית Devices היא השימושית ביותר, בה אפשר לשייך פרופילים שונים למכשירים משולבים וצגים (וגם לעבודה בשני צגים), ולהחליף בין הפרופילים באופן מידי - שימושי, לדוגמא, להחלפת פרופיל מהדפסה על נייר מאט להדפסה על נייר צילום. אך המגבלות ברורות:

היישום מספק הגדרת Color Space Default Windows (מרחב צבעים בבחירת מחדל לחלונות), אך אין אפשרות לשנות אותו מ-sRGB (סימולציית אדום ירוק כחול) המיועד למסך, ואין הגדרות CMYK כדי לאפשר soft-proofing להדפיס מסחרית בהפרדת צבעים. אין גם בקרות לניהול האופן בו יטופלו הפרופילים. המגבלה הגדולה ביותר היא חוסר האפשרות לבצע כיול ואפיון בסגנון Adube Gamma במקום זאת יש אפשרות די חצופה להגדרת תזכורת כיול שבועיות!

לעת עתה היכלות המובנות בחלונות מהוות פתרון חלקי אך שימושי לצלמים בטכנולוגיה דיגיטלית המדפיסים את תצלומיהם במחשב השולחני, אך הן אינן מספקות לשימוש מקצועי.

קישור להורדה: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=4357

Windows Media Encoder

כיום שמחירי מצלמות האינטרנט צונחים, ואפשר לקנות מצלמות אינטרנט של מיקרוסופט במבצעים בכל מני חנויות, ולאומת זאת מערכות האבטחה במעגל סגור כל כך יקרות. אתם בבדאי מכירים את Windows Movies Maker שאייתה אפשר לחבר חלקי סרטים עכשיו יכול להיות שתשתמשו בה יותר.

לכמעט כולנו יש מצלמת אינטרנט שאייתה בדרך כלל אנחנו מדברים בסקייפ או בפייסבוק, אבל האם פעם רציתם לצלם ממצלמת האינטרנט שלכם סרטון ושמור אותו כקובץ וידאו ולא מצאתם את התוכנה המתאימה לכך, Windows Media Encoder מקליטה ממצלמת האינטרנט שלכם, כך שאתם יכולים לשמור על הסביבה הקרובה למחשב ללא מערכות אבטחה משוכללות. היא גם מקליטה מהמסך של המחשב ללא מצלמה, כך שתוכלו להסריט אוכתם משחקים בלי הגבלה ל 4GB של Fraps או לשלם כסף לתוכנה מלאה. אך המגבלות ברורות: היא שומרת את הקבצים רק בקידוד של מיקרוסופט כמו: WMV-v9 (Windows Media Video version 9) או WMA (Windows Media Audio) וכולי, היא איינה מאפשרת הקלטה של מספר מצלמות אינטרנט, אין תפיסת חלונות והצגת מספר המסגרות לשנייה בזמן אמת, כל פעם שמפעילים אותה יש מלא חלונות שצריכים לחוץ עליהן "הבא" כך שאם כבר התחלת משחק רב משתתפים לא תוכל לקליט אותו. היא מאוד מסורבלת למשתמש ההדיוט.

שורה תחתונה Windows Media Encoder היא תוכנת הקלטה שמיועדת להקלטה שאיננה ייעודית, כלומר יש בה אפשרויות הקלטה מרובות אך כל האפשרויות לא מוטעמות אישית שימוש שלהן, ויש תוכנות וחומרה שייעודיים יותר לכל שימוש, לכן היא מתאימה לאנשים שמבינים בהקלטות אך אינה מחליפה את מערכות האבטחה במעגל סגור או תוכנות להקלטת משחקי Multi player.

קישור להורדה: http://www.microsoft.com/en-us/download/details.aspx?id=17792

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...