עבור לתוכן

משחק שהתחלתי לפתח והפסקתי...דעתכם...האם להמשיך? (דמו שחיק בפנים)

Featured Replies

פורסם

שלום לכל חברי הגיימרים.

במקצועי בארבע השנים האחרונות אני מפתח אפליקציות מובייל, הדמיות תלת ומשחקי ווידאו.

לאחרונה התפנה לי זמן לעבוד קצת על פרוייקטים משלי ואף קניתי מחשב חזק בשביל זה.

בגלל עומס העבודה בשנתיים האחרונות נאלצתי לנטוש שניים שלושה משחקים שלי באמצע הפיתוח וכאמור עכשיו אני מתכוון להשקיע בפיתוח מחדש.

ישנו משחק אחד בשלבים די מתקדמים שאני מעוניין לשמוע דעתם של גיימרים עליו כדי לבדוק כדאיות המשך הפיתוח.

שמו: Iron Ball Cannon

cannon+icon.jpg

בכללי מדובר בתותח שיורה כדורי ברזל שעם הזמן אותם כדורים נפתחים ומקבלים יכולות נוספות כגון: כדור ברזל רגיל, נפיץ, מתפצל, מוקש ימי, נשלט במעופו וכו'.

המשחק מבוסס פיזיקה מלא בתלת מימד.

כמו כן עניין הגרפיקה עוד לא גמור והרבה דברים ישתנו בהמשך.

ישנם כמה מודים בתכנון שכוללים:

8 שלבי אימון...DONE!

8 שלבי לוחמה ימית...שלושה גמורים.

מספר גדול של שלבי לוחמת יבשה.

מספר גדול של שלבי הריסה שהם בעצם פאזל פיזיקלי.

ובהמשך גם מצבי מולטיפלייר.

השלבים בנויים בצורת סיפור בהמשכים שהגיבור הוא בעצם התותח עצמו שמתקדם משלב לשלב ומקבל יכולות נוספות.

יש לי כבר דמו שחיק שהעלתי לרשת שכולל את שמונת שלבי האימון + 3 שלבים (יכול להיות שאוותר על אחד מהם במשחק הסופי כי שניים מהם די דומים) ואשמח אם תשחקו ותתנו פידבקים מה דעתכם.

קישור למשחק:

http://www.kongregate.com/games/sa7ina/iron-ball-cannon-demo

תזוזת העכבר למעלה למטה = עילרוד הקנה...טווח.

תזוזת העכבר ימינה שמאלה = צידוד הקנה.

לחצן שמאלי של העכבר = יריה.

לחצן ימני של העכבר = זום בכוונת + החלפת מסילה בהצתלבות מסילות.

חיצים ימינה שמאלה = נסיעת התותח על מסילות אופקיות.

חיצים למעלה למטה = נסיעת התותח על מסילות אנכיות.

מקשי מספרים = החלפת כדור. (כרגע רק שניים)

תהנו...וספרו מה דעתכם.

שלכם

יניב סנה

@-}--

פורסם
  • מחבר

אני מוכן בשמחה לשמוע שזה חרא של משחק ואין לו פוטנציאל.

או סתם אם יש מה לשפר\להוסיף\להסיר\לשנות\לתקן.

טיזר וידאו:

פורסם

אין מצב לשחק בלי להתקין פלאגין כלשהו?

פורסם
  • מחבר

כרגע זה מה יש..עד שאוציא גרסת EXE להורדה.

זה פלאגאין של המנוע הגראפי UNITY3D שהוא אחד הנפוצים ונמצא בשימוש בהרבה חברות פיתוח גדולות כקטנות.

באחריות בטוח ב-100%!

תוכל להוריד אותו ישירות מהאתר שלהם:

https://unity3d.com/webplayer

פורסם

שיחקתי קצת,

קודם כל סחתיין על ההשקעה והביצוע!

לדעתי הפוטנציאל העיקרי של המשחק זה מולטיפלייר אחד על אחד או קבוצות, משהו מהיר זריז ופשוט, (מבוסס דפדפן..)

אבל בשביל זה צריך להעלות את זה לפלטפורמה שהיא כבר מוכרת וקיימת..

מבחינת המשחק עצמו- אהבתי את התגובתיות, את הפיסיקה, את הפשטות, הפרטים הקטנים.

פחות אהבתי- העלרוד של הקנה...

אני מתכוון לזה שהצידוד הוא נורא אינטואטיבי, אתה מקבל פידבק מדוייק מאוד מהסמן, ומהזום.. לעומת זאת העלרוד מייוצג כזווית, שלא באמת

אומרת משהו לשחקן, ורק עם נסיון אתה יכול לנסות לקשר בין זווית למרחק.. מה שגם הPOV של הזום לא משתנה בכלל, לא משנה מה הזווית..

לדעתי צריך שגם התצוגה של הזום תשתנה עם העלרוד.. ודבר נוסף שהייתי מכניס זה כמו סוג של רתע שמשנה לך את הזווית אחרי הירייה קצת,

אחרת אפשר פשוט לעשות כיוונונים קטנים ולפגוע.

קיצר, לדעתי הסינגל פלייר הוא בינוני למרות שאם זה יהיה יותר בסגנון של פאזל חשיבתי ופחות "לכוון ולפגוע" אז זה יהיה מעניין...

אם היה מולטיפלייר זה היה יכול להיות מגניב

פורסם
  • מחבר

קודם כל אני מודה לך מקרב לב.

יש לזכור שזו גרסה ראשונית ומאד בסיסית ובנוסף אני עובד לגמרי לבד על הכל!

תכנון, מידול, אנימציות, גראפיקה, תכנות ואפילו הסאונדים(המוזיקה חבר עשה).

ומסיבה זו המולטי שמור לסוף...אין ברירה.

אם אחליט שזה משתלם אצרף בעלי מקצוע נוספים כדי לזרז את זמן הפיתוח.

לגבי העילרוד חשבתי שזה כמו במציאות מתקנים היריה הבאה לפי היריה הקודמת ולכן גם עשיתי שביל עשן שנשאר קצת על מסלול הכדור.

אם יש לך הצעה נוספת לשפר את זה אשמח לשמוע.

יצא לך לשחק בשלבי התותח חוף?

פורסם
קודם כל אני מודה לך מקרב לב.

יש לזכור שזו גרסה ראשונית ומאד בסיסית ובנוסף אני עובד לגמרי לבד על הכל!

תכנון, מידול, אנימציות, גראפיקה, תכנות ואפילו הסאונדים(המוזיקה חבר עשה).

ומסיבה זו המולטי שמור לסוף...אין ברירה.

אם אחליט שזה משתלם אצרף בעלי מקצוע נוספים כדי לזרז את זמן הפיתוח.

לגבי העילרוד חשבתי שזה כמו במציאות מתקנים היריה הבאה לפי היריה הקודמת ולכן גם עשיתי שביל עשן שנשאר קצת על מסלול הכדור.

אם יש לך הצעה נוספת לשפר את זה אשמח לשמוע.

יצא לך לשחק בשלבי התותח חוף?

ברור לי שזה מלא השקעה, שאני אפילו לא יכול להבין..

ועל זה כל הכבוד!

אין לי עוד הצעות קונקרטיות לשיפור, כי אני לא כל כך משחק במשחקי מחשב בכללי, אבל מה שהפריע לי

היה השבלוניות והחוסר התפתחות של המשחק.. נכון שכל שלב שונה, אבל בכל שלב אתה עושה בדיוק את אותו הדבר..

בשלבים עם הים זה באמת יותר דינאמי אבל גם דיי ליניארי.

ואת כל זה לדעתי אפשר "לפתור" פשוט עם משחק נגד מישהו אמיתי..

זה יכול להיות - משחק על מהירות - מי פוגע הכי מהר בככה וככה מטרות,

אחד יורה על התותח של השני,

מטרות משותפות וצריך להוריד כמה שיותר,

חומה ענקית באמצע ומשחקים מן "צוללות",

וכו' וכו'.. השמיים הם הגבול פה..

בקשר לעלרוד- פשוט לא מצאתי אותו נוח, אינטואטיבי ובעיקר לא נותר פידבק כמה התותח תכלס גבוה.. לא ידוע להצביע מה בדיוק הפריע לי אבל בכללי זה ככה הכי הפריע לי.. העשן על המסלול- עד שלא רשמת אפילו לא שמתי לזה לב..

אבל שוב, סחתיין!

פורסם

הורדתי את המשחק שלך בגרסת אנדרויד לS3 שלי.

הגרפיקה והפיסיקה נראים לא רע בכלל, הייתי מציע לשים Dpad וכפתורים נוספים, עוד דבר כפתור התפריט והחזור לא עובדים בתוך המשחק.

לדעתי אתה יכול לשפר עוד את חווית המשחק, יש לו הרבה פוטנציאל ואם זאת הרמה של משהו שפיתחת לבד אז זה באמת מאוד מרשים.

פורסם
  • מחבר

תודה רבה לשניכם.

אקח הדברים לתשומת ליבי.

פורסם

יש לי רעיון למוד במשחק.

תעשה כדורי צבע (כמו כדורי פיינטבול) וצריך לפגוע במטרות לפי הצבע של הכדור.

עוד משהו, תתן אופציה להזיז את המצלמה במשחק.

יש הרבה פוטנציאל באמת, כן מולטי ועוד מצבי משחק זה באמת יכול להתעלות על הרבה משחקים שיש כרגע לאנדרויד, גם כאלה שפותחו באולפן.

פורסם
  • מחבר

לא הבנתי את כוונתך ב"להזיז את המצלמה במשחק".

כרגע יש שלוש מצלמות:

1-מצלמה ראשית שעוקבת אחר הכינון של התותח.

2-מצלמת כוונת שעוקבת גם על שני צירים רק עם אפשרות זום.

3-מצלמת כדור שעוקבת אחר הכדור האחרון שנורה.

לגבי החביות עם הצבעים הבאת לי רעיון לעוד שלב משלבי האימון לעשות כמו סרט נע בדומה למטרות הנעות עם צבעים וזה ילמד גם להחליף נשקים במהירות.

ותודה על הפירגון!

פורסם

אני לא גיימר וזה לא שביקשת , אבל ניסתי ותשמע משחק ממש חמוד הניווט התגובת כדור והגרפיקה, ממש נחמדים.

סביר שהייתי משלם על מוצר כזה (מוגמר) דולר או שנים (ותחשיב את זה כמחמאה שכן כמעט מעודי לא שילמתי שקל על משחק\אפליקציה)

בהצלחה.

פורסם
  • מחבר

זו בדיוק מטרתי מעכשיו.

משחקים בדולר.

אבל מושקעים!

הרבה יותר קל לקחת דולר ממיליון אנשים מאשר לקחת מיליון דולר מאדם אחד.

ובעידן האינטרנט זה עוד יותר קל.

תודה על הפירגון.

פורסם

אגב אני במקומך הייתי עושה תפריטים יותר יפים, הכתב קטן מידי.

תחליף גופן ובמקום משבצות תתן מראה יותר אחיד, אני הייתי מוותר על המסגרת.

אמנם זה ברוח המשחק אבל זה פחות מושך.

ועוד פרט, לא ניתן לחזור לתפריט תוך כדי משחק על מנת להחליף שלב צריך לצאת מהמשחק ולהיכנס שוב.

יש עוד קצת ליטושים, גם לא תזיק טבלת הישגים.

אני מאוד אוהב את הכיוון של המשחק, אולי תוסיף סרטון עלילה או משהו שיש לו מטרה בסוף( כמו שיש במשחקים אחרים למשל cut the rope ).

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים