טאבלט כמסך מחשב - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

טאבלט כמסך מחשב


yellow acid

Recommended Posts

כמו בכותרת, אני מחפש אפשרות שהטאבלט שלי יציג את מה שהמחשב מציג.

מצאתי כמה שעושות את זה דרך הרשת אז זה עם לאג וזה לא נוח כ"כ. יש אפשרות אולי לחבר אותו בUSB ולגרום לו לפעול כמסך? תודה!

(עובד על אנדרויד)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אני משתמש בתוכנה בשם Synthesia בשביל ללמוד לנגן והפסנתר שלי ממש לא מול המסך, אבל מצד שני מאד נוח לשים את הטאבלט במעמד שיועד לתווים... (ואני מעדיף לא לקבל הצעות ללימוד באופן נורמלי בתור פיתרון :P) הUSB של המיקלדת מספיק ארוך בשביל שאני אשים אותו לידי, אבל זה ממש מרגיז ללחוץ על רווח ולחכות 3 שניות עד שהתווים מתקדמים ואז לנחש מתי צריך ללחוץ רווח שוב בשביל לעצור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי וינדוס 8, אבל כמו שאמרתי מצאתי כמה אפליקציות שנותנות לי שליטה על המחשב מהטאבלט ולראות את המסך. הבאסה שזה גורר איתו לאג של כמה שניות שמאד מציק לי ולכן אני מחפש משהו שיאפשר לי לעשות את זה דרך כבל.

או שאתם חושבים שיש אפליקציה שתעבוד לי בלי לאגים (למרות שזה לא נראה לי הגיוני כי זה אמור להיות קשור לאינטרנטרנט שלי, אבל אני אשמח לבדוק אם יש לכם רעיונות)

גיל יש לי , על איזה אתה מדבר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח אני ניסיתי שעות לחפש בגוגל בצרופים שונים ולא הצלחתי למצוא את מה שאתה מצאת בשניה וחצי. נראה טוב, אבל הידע שלי בטאבלטים שואף ל0 (כנראה בגלל זה גם לא מצאתי. לא עלה בדעתי לרשום אנדריוד בשורת חיפוש).

זה בסדר לשאול כאן איך אני מתקין את זה על הטאבלט? כי כמו שאמרתי אני ממש לא מבין בזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה.

אחרי קצת התעסקות הצלחתי להתקין את זה, ואפילו להעביר קיבצי מידי לטאבלט. הבעיה היא שכשאני מנסה להעלות את הקבצי מידי שהגיעו עם הסינטזיה זה לא מעלה אותם ורושם הודעת שגיאה שאני לא מספיק לקרוא כי היא נעלמת מהר מידי, וכשאני מנסה להפעיל קיבצי מידי שאני יצרתי בעצמי זה כאילו עולה אבל לא מופיעים שוב תווים גם אחרי שלחצי על פליי. יש לך מושג מה הבעיה?

עריכה: טוב מצאתי קובץ שכן עובד, אני אמשיך לשחק עם זה עד שאני אקלוט מה טוב ומה לא. תודה רבה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...