קירור AMD Athlon 64 X2 Dual Core שמגיע ל 60 מעלות - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קירור AMD Athlon 64 X2 Dual Core שמגיע ל 60 מעלות


seff

Recommended Posts

יש לי מחשב בן כמה שנים ובו מעבד 64 X2 Dual . המחשב אינו שקט במיוחד ועבודת המאוורר של המעבד "מורגשת". עכשיו כשמתחיל להיות יותר חם ניתן גם להרגיש שהמאורר מתאמץ יותר. התקנתי את תוכנת SpeedFan וניתן לראות שהטמפ' מגיעה קרוב ל 60C (תחת מדד Temp1 שהוא הכי גבוה). לגבי המאווררים יש אחד שמתקרב ל 6000RPM ואחד שמתקרב ל 3500RPM. יש לציין שאחת הדפנות של המארז פתוחה כל הזמן.

בשנה שעברה בדיוק לפני הקיץ החלפתי למעבד מאוורר. קניתי משהו פשוט, לדעתי הוא עלה בסביבות ה 100 ש"ח וזה עזר להפחית את הרעש במעט.

הרעש הזה מתחיל לשגע אותי ואני חייב להפטר ממנו. האינסטינקט שלי היה לקנות עוד מאוורר כמו בשנה שעברה אבל חשבתי קודם להתייעץ עם אנשים שמבינים דבר או שניים בקירור..

האם כדאי לי לקנות פתרון יותר איכותי? האם להסתפק במאוורר זול חדש? האם לנסות רק למרוח משחה תרמית חדשה בין המאוורר למעבד?

אודה לתשובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות. כרגע ישנו מאוורר מקורי של (לא זכרתי שקניתי מקורי). אתם רוצים שאני ממש אפרק אותו ואחפש מספר דגם?

כמו כן, הוא לא סתום מאבק, בעבר הייתי פותי את המארז וכך באמת היה, אבל עכשיו לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקרה הזה אפשר פשוט להחליף את הקירור באחד אחר מתקדם, זה יוריד את טמפרטורות הפעולה. בכל מקרה, אם 57-59 זאת התקרה, זה בטווח התקין. אם זה עוב את קו ה-60 אפשר לשקול רכישה של מתקדם במקום הסטוק

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

ביום שישי האחרון סוף סוף מצאתי זמן ללכת ל KSP. הבחור שם טען שאם המאוורר המקורי של מתחמם זה בטח עניין של משחה תרמית ושחבל לי לקנות חדש. קניתי משחה ב 25 שח ומרחתי כמעט את כל השפורפרת על המעבד.

אני לא יודע איך ותוך זמן המשחה מאבדת מהאפקטיביות שלה אבל לפחות כשהפרדתי את גוף הקירור מהמעבד נראה היה שיש שם שכבה אפורה שמכסה את כל המעבד. כמובן שגירדתי אותה לפני ששמתי את המשחה החדשה.

בטווח המיידי זה עבד יפה. עשיתי נסיון להעמיס על המעבד ונתתי לו לנגן שני סרטים אחד ב HD דרך ואחד MPEG לא HD דרך מדיה פלייר. וגם פתחתי לו כמה חלונות שבהם יש פליירים מובניםשמנגנים וידיאו.

הטמפרטורה היתה נמוכה ממה שהייתי רגיל, בערך 55 מעלות וכל כמה דקות זה עלה בעוד מעלה. אבל היום כבר אני כאילו כלום, רק פותח כמה טאבים בדפדפן קמת עמוסים והוא ישר מזנק לכיוון ה 62,63 מעלות ועושה עוד פעם רעש מטורף :S

אני אקנה כבר את אחד מגופי הקירור שהומלצו רק שזה ממש מוזר איך המשחה עבדה יפה ותוך כמה ימים כל השיפור הלך לאיבוד...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...