שולחן עבודה מרוחק איך עושים? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שולחן עבודה מרוחק איך עושים?


dan9

Recommended Posts

היי ותודה לעונים מראש!

לאשתי יש מחשב במשרד בבית שהיא עובדת דרכו! בנוסף יש לה מחשב נייד נוסף שלפעמים היא יוצאת לעבוד..

עכשיו:

עד היום היא השתמשה בשולחן עבודה מרוחק הרגיל דרך וזה עובד רע מאד!

השאלה שלי האם יש אפשרות להתחבר ישירות למחשב כמו אצלי בעבודה? שבעצם המחשב שבבית היה כשרת ושבהדלקת המחשב היא תתבקש לשם משתמש וסיסמא ותגיעה יש לשולחן העבודה של המחשב בבית?

ככה שלא היה צורך לשתי שולחנות עבודה ושימוש בשוחלן עבודה מרוחק?

סליחה אם לא הצלחתי להסביר בצורר הכי ברורה.. ושוב תודה!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Ok

אני ינסה לעשות את זה פשוט יותר!

כל מה שאני רוצה שמתי שאשתי תדליק את המחשב היא תקבל מסך שך alt.del.control תקיש שם משתמש וסיסמא ותגיעה לשולחן עבודה שלה בחשב בבית! יש?

במקום שהמחשב יעלה את שולחן העבודה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד היום היא השתמשה בשולחן עבודה מרוחק הרגיל דרך אינטרנט וזה עובד רע מאד!

אם הכוונה היא ל-Remote Desktop המובנה ב-, אז זה אחד הפתרונות הכי נפוצים והכי קלים לשימוש לצרכים האלה.

ומה זה אומר "עובד רע מאוד"? עם תאורים אמורפיים כאלה אף אחד לא יכול להבין מה הבעיה, ואף אחד לא יוכל לעזור לך.

שוב אני אנחש שהכוונה היא לכך שהתגובות איטיות. עם זה אין יותר מדי מה לעשות, כי כמות התעבורה הנדרשת היא לא קטנה, וכל עוד זה עובר על גבי האינטרנט, הוא יהיה צוואר הבקבוק שלך. אתה יכול לנסות לצמצם את כמות התעבורה שעוברת בהגדרות החיבור (למשל, לבטל העברה של תמונת הרקע, לבטל העברה של קול וכו'...), אבל לא בטוח שזה יעזור.

יש גם תוכנות אחרות שנותנות את אותה פונקציונליות. אבל כאמור, כל עוד זה על גבי האינטרנט, גם הן יסבלו מאותן בעיות וההמלצות יהיו זהות.

לגבי הרעיון השני שלך:

בעבודה שלך קיימת רשת מנוהלת עם שרת DC ו-Roaming Profiles. כאשר אתה מתחבר למחשב מסויים, זה לא נכון להגיד שאתה "מגיע לשולחן העבודה של השרת". מה שקורה באמת זה שאתה מתאמת עם שם משתמש וסיסמה מול השרת, ואז מוריד את ה-Profile שלך מהשרת (לכן הוא נקרא "נודד") אל המחשב שאתה יושב עליו, וכך אתה מקבל על המחשב הלוקאלי את הסביבה המוכרת שלך (דסקטופ, צבעים, הגדרות נוספות...). כשאתה מתנתק מהמחשב, ה-Profile מועתק חזרה מהמחשב הלוקאלי אל השרת.

השיטה הזו בעייתית באופן כללי מהרבה מאוד סיבות. וכשמדובר על תווך אינטרנטי בין המחשב לשרת, זה נהיה אפילו יותר גרוע. מספיק לחשוב רק על הנתון הבא: ה-Profile של יוזר זה דבר שנוטה להתנפח בקלות. הוא יכול להגיע מהר מאוד לסדרי גודל של מאות MB-ים או אפילו GB. עם Roaming Profile, בכל פעם שתתחבר או תתנתק מהמחשב הנייד, יצטרך להעביר את כל הנפח העצום הזה בין השרת שבבית למחשב הנייד, על גבי האינטרנט. גם עם מהיר מאוד, מדובר על דקות שלמות לכל תהליך logon או logoff.

לדעתי האישית - וותר על זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...