בדיקת חום מעבד - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בדיקת חום מעבד


ashbit_q

Recommended Posts

לעניין מעבד I7 860 כאשר אני מפעיל את תוכנת REAL TEMP היא מראה שהמעבד במנוחה על 68 ובעומס לפעמים מגיע ל 99 השאלה שלי היא האם זה כמו אחוזים או שזה ממש המעלות כי באתר היצרן כתוב 72 מעלות והבנתי שהתוכנה מכיילת את עצה למעבד אוטומטי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסה גם עם cpu-z hwmonitor או תוכנות נוספות.

במידה והטמפרטורה אכן גבוהה מידי דבר ראשון תנקה את הקירור של המעבד ותחליף משחת טרמית למעבד. כמו כן תוודא שהמארז מאוורר ותנקה אבק.

זה אמור לעזור. תעדכן אחרי שעברת על התהליכים הנ"ל

בהצלחה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדקתי עם TEMP וגם שם זה בערך אותו דבר אבל כאשר אני משנה שם הגדרה מסוימת המעלות נהיות הגיוניות יותר בשעת מנוחה 30-40 מעלות (הצג הפרש מ TJMAX בשדות הטמפרטורות) מה זה TJ-MAX , גם REAL TAMP אם אני משנה את הTJ-MAX ל 72 המעלות זהות 30-40 ! מה זה אומר??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שרשום באתר של זה t case זה שונה מtjmax זה מודד את הטמפ' במקום אחר, tjmax במעבד שלך זה 99 שבתאוריה זה הגבול העליון של הטמפ' בפועל מומלץ להיות כ15-20% פחות ז"א 80-85 99 זה גבוה מדי, תבדוק שהמאוורר שלך מסתובב והייתי גם מגדיר בביוס שיצפצף ב 80-90 מעלות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השינוי הוא כמו שאמרתי TJMAX כשההגדרות הם על 99 בעומס הוא 99 הכי הרבה לא עובר את99 והל קבוע על99 !! וכאשר אני מגדיר את ה TJMAX ל 72 אז הוא בסביבות המעלות האלה לא בדיוק עמדתי על הדייוק ובמנוחה הוא על 30-40 מעלות המאוורר מסתובב בסדר הקירור הוא BOX לא יודע עד כמה הוא מאובק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...