עבור לתוכן

help desk או טכנאי pc

Featured Replies

פורסם

שלום חברים יקרים, מה שלומכם?

אני חדש בפורום הזה, עקב נסיונכם הרב בתחומי המחשבים אשמח להעזר בחוות דעתכם המקצועית.

אני מגיע מתחום התמיכה הטכנית, עבדתי שנתיים ושבעה חודשים ב ibm (מתוכם 3 חודשים עבדתי במרשת "טכנאי pc")בתפקיד "תמיכה טכנית טלפונית", השאיפה שלי היא להתקדם לתפקידים עם ידע גדול יותר כמו "מנהל רשת", "איש סיסטם", "איש it", ובכלל, כל תחום שדורש ידע גדול בנושאים האלו.

השאלה שלי,מה הדרך הכי מהירה להגיע לתפקידים כאלו, האם להתחיל ב help desk ומשם להתפתח? ( כי ב help desk נוגעים הרבה בנושאים של רשת, השאלה האם אפשרי להתפתח מ help desk לתפקידים כאלו?), או שאפשרי להתקדם למשרה כזאת גם בתור "טכנאי pc במעבדה", או שיש עוד עבודות שאפשר להתקבל אליהם עם נסיון של תמיכה טכנית ולהתקדם לתפקידים הנ"ל ? האם יש צורך ממשי בהסמכות למיניהם?

תודה רבה לכל העוזרים, אני מעריך מאוד את האנשים שנותנים מעצמם ועוזרים בפורומים השונים כאן, המשך ערב מקסים.

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

פורסם

טכנאי PC במעבדה בדרך כלל לא מתעסק עם נושאי רשת שHELPDESK בגדול מתעסקים (תלוי מה הדרישות תפקיד)

באם נופלת לחיכך אופציה תלך להלפדסק תהיה לך גישה ליותר מערכות שקשורות לדברים שאתה רוצה.

אתה מוזמן גם להסתכל בדיון על הLINUX שיש שם כמה דברים שיעזרו לך לעצב תפיסה בתחום הזה :)

בהצלחה

פורסם
  • מחבר

תודה רבה לך על תגובתך המהירה, גם אני חשבתי לכיוון של help desk, אני ימשיך ויבדוק בדיון על "linux",

האם אתה מכיר אנשים שעובדים במשרות "אנשי "it, "מנהלי רשת" שיכולים לעזור לי בחוות הדעת שלהם?

המשך יום טוב.

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

פורסם

לא ברור מה אתה מחפש.

בן כמה אתה היום ומה הרקע המקצועי שלך?

פורסם

אין דבר כזה "דרך מהירה"

בכל תפקיד שתעבור תלמד דברים חדשים וכל דבר שתלמד יעזור לך בתפקיד הבא (לרוב לפחות).

אם תעשה קפיצה גדולה מדיי בין תפקידים, יכול להיות שיהיה חסר לך ניסיון עם דברים מסויימים (לא שאי אפשר להתמודד, פשוט ייקח יותר זמן).

אם כבר עבדת כטכנאי PC, מה תלמד באותו תפקיד במקום אחר?

פורסם
  • מחבר

ערב טוב יבגני, אני בן 24,הרקע המקצועי שלי הוא תמיכה טכנית בסביבת windows לא כולל סביבת שרתים, השאיפה שלי היא להתקדם לתפקידים עם ידע גדול יותר כמו "מנהל רשת", "איש סיסטם", "איש it", ובכלל, כל תחום שדורש ידע גדול בנושאי רשתות. אני אוהב את נושא הרשתות / קונפיגורציות / טיפול בתקלות רשת וכד', השאלה שלי היא מה הדרך הכי מהירה למקומות אלו..

יבגני,תודה רבה על העזרה.

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

נערך על-ידי avraum

פורסם

גיל 24 זה גיל לא רע להתחיל לתפוס תנופה. רק תזכור שהדרך היא לא קלה ותהיה מהירה בהתאם להצלחה האישית שלך.

תפרט בבקשה מה זה "תמיכה טכנית בסביבת windows" ומה הכוונה ל"לא כולל סביבת שרתים".

מה ההבדל בין שלושת הדברים שרשמת בסוגריים? יצא לך לדבר עם אותו "איש סיסטם" בחברה שאתה עובד בה?

פורסם
  • מחבר

צהריים טובים יבגני, הרקע המקצועי שלי הוא תמיכה טכנית בסביבת windows xp/7/8 בסביבת משתמש רגיל (מהדורות windows רגילות למשל ultimate או pro) ולא בסביבת שרתים (server 2003-2008) או רשתות.

לגבי ההבדל בין המקצועות שרשמתי, יש הבדל ברמה עצמה של העבודה, הרמה הגבוהה מביניהם היא "מנהל רשת", לא דיברתי עם מישהו שהוא מנהל רשת או איש סיסטם לגבי העניין הזה, אשמח לקבל ממכם חוות דעת..

תודה רבה וחג שמח!!

copy.pngfavicon.icofavicon.icofavicon.ico

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים