DSLR למתחיל ב3000-3500 שקלים. - צילום דיגיטלי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

DSLR למתחיל ב3000-3500 שקלים.


DrShawarma

Recommended Posts

שלום,

יצאתי היום לטיול שבת משפחתי והחרמתי מאבא שלי את הD3100 שלו עם עדשת סיגמא עם זום מכובד, לא זוכר בדיוק איזו, וגיליתי להפתעתי שאני נהנה מהשימוש במצלמה הזאת בצורה לא נורמלית. נראה לי שברמה היחסית היא די עגלה, אבל היא מתעלה עשרות מונים על הpoint and shoot האומללה שלי. למרות שאני מבין לא מעט באופטיקה (בעיקר מעולם המיקרוסקופים) וכל מיני עקרונות למיניהם, מעולם לא החזקתי רצינית וקשה לי להגיד שאני מבין בתחום. אשמח לקבל המלצה כלשהי לDSLR+עדשה לצלם מתחיל בעל סבלנות יתרה ואהבה לצעצועים יקרים במחיר של כ3000-3500 שקלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא אכנס למלחמות יצרנים, ניקון, קנון, , אולימפוס וכד'. לכל אחת יש מוצרים מצויינים וקשה לפסול מישהי מהן.

אני אגיד רק דבר אחד. היצרן שתבחר כנראה ילווה אותך להרבה זמן כי העלות הגבוהה היא ציוד נלווה, כמו עדשות ומבזקים.

אני לא מומחה גדול אבל אני יודע שלפחות אצל ניקון אתה לרוב תמצא חיישן מתקדם, מהדור האחרון, גם במצלמות הבסיס. אם אתה צלם מתחיל יחסית אז אין שום סיבה לא להתחיל עם גוף של 3300/5300 (לשתיהן אותו חיישן) ולהשקיע יותר בכיוון של עדשה איכותית. בסכום שהקצבת תצטרך כנראה להסתפק ב-3300 וזאת בכלל לא בחירה רעה. מבחינת שליטה בפרמטרים של התמונה, צמצם, תריס, עומק שדה, פיצוי חשיפה ועוד לא יחסר לך דבר.

כמובן שאפשר גם לנסות למצוא דגמים מהדור הקודם 3200/5200 שגם הן מצויינות וכנראה יעלו מעט פחות. היתרונות במצלמות מדור מתקדם יותר באים לידי ביטוי, בדרך כלל, ביכולות גבוהות בתנאי תאורה גרועים. זאת אומרת האפשרות לעלות את הרגישות (ISO) בלי לפגוע משמעותית באיכות התמונה.

עצה נוספת היא ללכת לחנות טובה, כזאת שמחזיקה מבחר גדול ולנסות ולהחזיק ביד דגמים שונים. יתכן ודגם מסויים ירגיש לך נוח יותר ביד, עניין של ארגונומיה וגודל יד, שמשתנה מאדם לאדם וכך תמצא דגם שיתאים לך יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

במקומך הייתי שואל פה:

http://d-spot.co.il/forum/

ועושה קצת שעורי בית פה(כולל השוואות):

http://www.dpreview.com/

אני לפני כ-4 שנים הייתי באותה דילמה, קניתי את ה-500D חדשה כולל עדשת קיט וכרטיס 8 גיגה בערך ב-3500 שקלים, לאט לאט קניתי עדשה איכותית יותר יד שניה

עם מנוע זום, קיבלתי במתנה עדשה לטווחים ארוכים יותר, קניתי פלאש חיצוני ודיפיוזר יד שניה, הזמנתי גריפ תואם עם שתי ושלט מאיביי ובכך השתדרגתי לאט לאט.

לדעתי עדיף להשקיע בגוף של טובה, וביד שניה תוכל למצוא אחלה דילים מצלמות רציניות יותר.

למשל:

T9At8Ip.png

RWkW6f0.png

kCLC5gb.png

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...