דרוש המלצה לצורב DVD - אמצעי אחסון - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דרוש המלצה לצורב DVD


gll

Recommended Posts

הייתי ממליץ לך על הצורב הכי זול שתמצא אבל אחרי שקניתי לפני כשבועיים צורב של אסוס(הלך אחד של LG) אמליץ להוסיף בשבילו עוד כמה שקלים, תקרא פה:

http://hwzone.co.il/community/threads/543071-%D7%9E%D7%AA%D7%9C%D7%91%D7%98-%D7%91%D7%99%D7%9F-%D7%9E%D7%A1%D7%A4%D7%A8-%D7%A6%D7%95%D7%A8%D7%91%D7%99%D7%9D#.Uzr3HPl_vis

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^ ומאיפה אתה מבסס את זה? כי אם זה מנסיון אישי, אתה יודע שזה לא הכי תקף. לי יש שעובד פיקס כבר 6 שנים ואחד נוסף IDE שעובר 10 שנים. לחבר שלי האסוס עבד פחות משנתיים עד שהגומיה נקרעה בפנים, והיה פעם מקרה בפורום שלמישהו התפוצץ הדיסק (לא ברור אם זה היה הדיסק או פאק בצורב). רק לצורבי נק יש הסטוריה עם בעיות גורפות, לא מכיר דבר דומה לשאר הדגמים שיש בשוק. פשוט ללכת על הכי זול וזהו, הכל אותו קקי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם לקסוס מותג של טויוטה - מצא את ההבדלים

גם לקסוס מותג של טויוטה - מצא את ההבדלים.

חוץ מזה שזה לא נכון http://en.wikipedia.org/wiki/Plextor

ולגבי השאר - T.I.O.L.I

פלקסטור לא אמור להיות מותג יוקרה. האם הוא ידוע כאמין? בודאי, כונן ה-SSD שלי כאן בעבודה הוא ה-M5XPRO שאני אסמוך עליו בעיניים עצומות. אבל זה מוצר שפותח כדי להיות כזה. Lite-on החליטה להשתמש בשירותיה של פיליפס ליצור היחידה הפנימית הפכה את פלקסטור למייצגת שלה בשוק ה-SSD.

אתה נותן קישור לערך קצרמר בויקיפדיה ולמה בדיוק אתה מצפה? המותג שייך לתאגיד lite-on או בשמו המלא Lite-on IT Corp. אחרי כל שנות הלמל"ם כאן אתה מוזמן להתחיל להרחיב אופקים ולרכוש ידע בנושא מותגים ובעלויות, יעזור לך לא להכנס לויכוחים מיותרים שכאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה שולל את כמקור, אבל האם יש לך מקור טוב יותר?

לפי הכתוביות הקטנות בתחתית האתרים השונים של פלקסטור, המותג שייך לחברה Shinano Kenshi (בדיוק כפי שמצויין בויקיפדיה), ויש לlite-on הסכם איתם שמאפשר שימוש במותג. כמה זמן ההסכם קיים? אני לא יודע. האם אתה יודע? מה שנראה לי די ודאי זה שהכוננים המקוריים של פלקסטור, אלה שקנו לה את השם כחברה איכותית במיוחד, אכן יוצרו ע"י Shinano Kenshi ולא ע"י Lite-on.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ויקיפדיה כמקור למה? ציינתי שיש בעלות והוא שולח אותי לעמוד שהמידע חסר שם. סתכלו על האריזות והמוצרים ראבק.

יש Bottom line לסיפור הזה, מלבד המותגים.

גם כשפלקסטור שזכורה מאז, קיימת היום תחת lite-on ואין מובילה "מפה לאוזן" כמו אז. אחרי שנה וחצי של עבודה בחנות מחשבים גדולה וחשיפה אל דברים כמו מוצרים חוזרים, אני יכול להגיד שהיום שוק הכוננים האופטיים הם המערב הפרוע.

אין דגם שמוגן מפני חזרות, אין דגם שידוע כאמין במיוחד. יכול להיות פס יצור איכותי פחות, יכול להיות דגם איכותי פחות. העניין הוא שעל מוצר שמשלמים 95-100 שקלים פעם בשלוש שנים לא צריך להיות רעש.

למעשה, אני לא יודע אם בעוד 3 שנים בכלל נזדקק לדברים הללו. אני כבר 3 שנים נטול כונן אופטי, ולא רואה גם צורך בכזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמקור לעניין הבעלות על המותג, במיוחד בהקשר של כוננים אופטיים. בעמוד הויקיפדיה המדובר כתוב בפירוש שזהו מותג ששייך לחברה Shinano Kenshi, ושזו החברה שייצרה במשך השנים כוננים אופטיים שהיו ידועים כאיכותיים יותר מהאחרים.

ממה שאני יודע, lite-on משתמשת במותג פלקסטור עבור כונני . האם יש לך עדות כלשהי לכך שהם משתמשים או השתמשו אי פעם במותג עבור כוננים אופטיים? האם יש לך עדות לכך שהם רכשו את המותג (ואם כן, מתי?) ולא רק משתמשים בו ברשות למטרה מסויימת?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...