פורסם 2014 במרץ 2111 שנים זה עכבר מעולה! היה לי שנים את ה-MX518 וכשהוא איבד צבע קניתי את התאום החדש יותר שלו G400 ובקרוב את G400s. היד שלי פיתחה צורה של העכברים הללו. כמו שאמרו, פתחת וחיברת לחשמל. אם המוצר היה לא תקין היית צודק אבל זו בעיה שלך שלא בדקת מספיק לפני הקניה. ועוד חיכית כמעט שבועיים להחזיר את המוצר, לוקח לי 2 דקות לדעת אם העכבר נוח באופן כללי ויום אחד אם הוא גורם לכאבים לאחר שימוש ממושך. עכבר הוא מוצר זול יחסית לשאר המחשב אך הוא הרכיב שאתה בא במגע איתו הכי הרבה, שווה לבדוק אותו פיזית לפני קניה. אפשר בחנויות שיש בהם מוצרים בתצוגה, אפשר אצל חברים, מכרים, בני משפחה, מקום עבודה, או שאפשר פשוט לטעות קצת עד שמצליחים לקלוע למוצר הנכון, אל תצפה שבעלי חנויות יפסידו כסף כי לא טרחת לבדוק לפני, אני לא ארצה לקבל מוצר משומש ולזרוק אותו לפח רק יגרום לחנות להעלות מחירים לשאר הלקוחות. אז הפסדת 160 ש"ח, בפעם הבאה תדע טוב יותר. ואם לא הייתי לוקח את צד החנות הייתי שמח לקנות אותו ממך (לך תדע איפה תשים אותו לפני שתתן לי אותו ). נערך 2014 במרץ 2111 שנים על-ידי AvielA
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים אני מבין את ההיגיון מאוחרי "אם פתחת אי אפשר להחזיר"אבל אני תמיד רואה בפורומים בחו"ל לגבי עכברים.. שאנשים פשוט מזמינים על מנת לבדוק עם זה נוח\מתאים להם ואם לא פשוט מחזירים ואפילו מייעצים לאנשים אחרים לעשות זאת..כאילו זה ברגיל..ולא רק על עכברים גם על מסכים מאוד יקרים..
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים בארה"ב יש מדיניות צרכנים מאוד גמישה. המון חנויות מאפשרות לקנות מוצר, להשתמש בו ולהחזיר אותו אחרי מעט זמן תמורת זיכוי. למיטב ידיעתי זה לא קבוע בחוק,אלא פשוט שיטה שהחנויות נוקטות בה כדי להגביר תחרותיות. חנויות פשוט מודעות לעובדה שבסופו של דבר זה מגדיל את המכירות. נערך 2014 במרץ 2111 שנים על-ידי שניצל
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים אתם לא שמים לב שפותח הדיון הוא איזה סוג של טרול מי יכול לכתוב כאלו שטויות ולהתכוון לזה
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים מחבר מי שטרול פה זה אתה! בכל מקרה, נדמה לי שיש התפתחות חיובית בפרשה... אחרי שכתבתי ביקורת שלילית בzap הם יצרו איתי קשר וביקשו להחזיר את העכבר ואני אקבל זיכוי לכרטיס אשראי. נקווה שזה אכן יקרה.. מוזר שפתאום ניתן לקבל החזר. זה לא כרטיס שנכנס למחשב אלא עכבר
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים אתם לא שמים לב שפותח הדיון הוא איזה סוג של טרול מי יכול לכתוב כאלו שטויות ולהתכוון לזה התגובה שלך שטותית הרבה יותר מכל מה שהוא כתב. אולי אתה גם טרול?
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים מי שטרול פה זה אתה! בכל מקרה, נדמה לי שיש התפתחות חיובית בפרשה... אחרי שכתבתי ביקורת שלילית בzap הם יצרו איתי קשר וביקשו להחזיר את העכבר ואני אקבל זיכוי לכרטיס אשראי. נקווה שזה אכן יקרה.. מוזר שפתאום ניתן לקבל החזר. זה לא כרטיס שנכנס למחשב אלא עכברכמו שאמרו לך - מבחינת החוק היבש הם לא חייבים לך דבר. עם זאת, אני סבור (להבדיל מחלק מהמגיבים בדיון) כי בקשתך להחזיר את העכבר אינה חריגה ואינה חצופה (בהנחה שהשתלשלות הדברים אכן כפי שתיארת ולא היה בשום מקום חוסר תום לב מצידך).בחנויות רבות במצבים רבים היו בוחרים את הדרך השירותית ומזכים את הלקוח מה שנקרא "לפנים משורת הדין". לפעמים גם בKSP עושים זאת ואני חושב שזה הדבר הנכון לעשות מבחינתם. מה שכן, חשוב שתבין - שזה בהחלט "לפנים משורת הדין" ותתייחס בהתאם. ככל הנראה, הסיבה שאותו מוכר (זוטר, אני מניח) סירב מראש לקבל את העכבר חזרה הוא כי מבחינת החוק הוא לא צריך לעשות זאת, וחשש לקחת החלטה כזו בעצמו, פן תבוא אליו הנהלת החנות בטענות.בסופו של דבר הנזק לחנות במקרה כזה קטן וכנראה לאחר הפעלת הלחץ מישהו שם החליט שעדיף להם לספוג עכבר משומש מאשר לקוח כועס ופרסום שלילי. מקווה שבסופו של דבר הכל יסתדר עבורך על הצד הטוב ביותר. אם אכן זה מה שיקרה, הייתי מבקש ש:1) תעדכן פה אם העניין אכן נפתר לשביעות רצונך2) תערוך את כותרת הדיון באופן שבו תתאר (בצורה תמציתית) את המקרה ואת זה שנפתר. אם באמת נפתר הדבר, אין סיבה להשאיר כותרת כזו, שכן היא תגרור פרסום שלילי לחנות סתם
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים איך הם בכלל ידעו שפתחת? אמרת להם? אז אתה אידיוט. עושים את זה בשקט, שומרים יפה שהכל במצב חדש חדש וסגור יפה באריזה במצבה המקורי, ואז זה בסדר להחזיר. מישהו שמשתמש כמה דק' במוצר בשביל לבחון אותו ונזהר היטב לא להשאיר שום סימנים או לגרום נזק כלשהו, אין עם זה שום בעיה מבחינתי, והמוצר לא נחשב "משומש" במצב כזה, חיבר או לא חיבר לחשמל. נערך 2014 במרץ 2111 שנים על-ידי nat64x
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים איך הם בכלל ידעו שפתחת? אמרת להם? אז אתה אידיוט. עושים את זה בשקט, שומרים יפה שהכל במצב חדש חדש וסגור יפה באריזה במצבה המקורי, ואז זה בסדר להחזיר. מישהו שמשתמש כמה דק' במוצר בשביל לבחון אותו ונזהר היטב לא להשאיר שום סימנים או לגרום נזק כלשהו, אין עם זה שום בעיה מבחינתי, והמוצר לא נחשב "משומש" במצב כזה, חיבר או לא חיבר לחשמל.אפשר לדעת בוודאות אם פתחת או לא גם אם אפילו לא נגעת פיזית בעכבר..על הקופסא יש מדבקת מקוריות של לוגיטק שיושבת על אזור הפתיחה של הקופסא
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים איך הם בכלל ידעו שפתחת? אמרת להם? אז אתה אידיוט. עושים את זה בשקט, שומרים יפה שהכל במצב חדש חדש וסגור יפה באריזה במצבה המקורי, ואז זה בסדר להחזיר. מישהו שמשתמש כמה דק' במוצר בשביל לבחון אותו ונזהר היטב לא להשאיר שום סימנים או לגרום נזק כלשהו, אין עם זה שום בעיה מבחינתי, והמוצר לא נחשב "משומש" במצב כזה, חיבר או לא חיבר לחשמל.התשובה הזו מקוממת ומכעיסה.אחר כך בדיון אחר יגיע לקוח שרכש עכבר חדש מ-KSP, והתברר לו בבית שמדובר בעכבר משומש. ולמה? בגלל שאיזה חכמולוג, שקנה מוצר והתחרט, ניסה לרמות את החנות. ברור גם מה תהיה התגובה בפורום באותו מקרה - כולם שוב יצקצקו בלשונם וישמחו להתלהם נגד KSP.בגלל אופי כזה של לקוחות מכוערים, "הרווחנו ביושר" שירות מחורבן וחוסר אמון כמו שיש ב-KSP וחנויות דומות.
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים לא הייתי ממהר להגיד "הרווחנו ביושר" - אני עדיין מאמין שיש בשראל (באופן יחסי) יותר עסקים שמחפשים לרמות את הלקוחות מאשר לקוחות המחפשים לרמות עסקים. עם זאת, לקוחות כמו נאט או כמו פותח הדיון בהחלט נוטנים לעסקים עילה מיותרת לחלוטין להתייחס מראש ללקוחות בתור רמאים ושקרנים.
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים את מי בדיוק רימתי ואיזה נזק גמרתי? חיברתי עכבר ל-10 דק' ב-USB והחזרתי לקופסה כמו שקיבלתי. וואו! איזה נזק בל יתואר! אתם רצינים?! למה מה קרה? נדבק (אולי) איזה פירור אבק בתחתית שפספסתי? בגלל זה אני צריך להשלים כה בקלות עם מוצר שאין לי שום דבר לעשות איתו ולזרוק את הכסף לפח? אף אחד לא אמר להחזיר מוצר שנפגם, פה ההגינות שלך נבדקת. אני בטוח שכל הלקוחות היו שמחים להשתמש באופצייה הזאת, גם עם זה בידיעה שאולי לקוח קודם כבר עשה זאת לפניהם (אין לי עם זה שום בעיה).יש כל כך הרבה מוצרים שזה רמאות צרכנית בכלל למכור אותם, כי הם כל כך חסרי תועלת ולא ברי שימוש בכלל. פה עוד מדובר רק ב-100 שקל, אבל נראה אתכם משלימים כה מהר עם אבדה של 600 ומעלה שקל, רק כי לא הייתה לך שום אפשרות לבדוק את המוצר מראש, ושום דרך אחרת לדעת שזה מוצר זבל שמקומו בפח (נסו לקנות שואב אבק למשל). רוב הלקוחות שמתלוננים שקיבלו מוצר משומש הם מטומטמים ממדרגה ראשונה שרק מחפשים בנרות משהו להתלונן עליו.תסביך "רימו אותי" "גנבו אותי" אני אבדוק תחת המיקרוסקופ. אני אפילו מוצר משומש באמת לא ממש אכפת לי לקבל, וכבר הרבה פעמים הקלתי ראש בנושא, כל עוד המוצר תקין במצב טוב ולא צפויות בעיות בלאי עקב זה. אם אין לזה השפעה שלילית עלי - לא אכפת לי.זה הכל שאלה של מה הגישה שלכם. אני לא קפדן כמוכם. נערך 2014 במרץ 2111 שנים על-ידי nat64x
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים אני עדיין מאמין שיש בשראל (באופן יחסי) יותר עסקים שמחפשים לרמות את הלקוחות מאשר לקוחות המחפשים לרמות עסקים.קשה לי להאמין שזה נכון. אלא אם כן אתה מניח שברגע שאדם פרטי הופך לבעל עסק, משהו אוטומטית משתנה לו בתפישה והוא הופך מהאדם ההגון שהיה לפני כן לרמאי. או שאתה מניח שמראש יש קורלציה בין נטיה לרמאות לנטיה לפתוח עסקים.
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים רק אם הוא לא עשה שימוש במוצר, זה לא המקרה כאן.בביטול מכר מרחוק (לא רלוונטי למקרה הזה) - אין דרישה כמו זו שכתבת.לידיעתכם
פורסם 2014 במרץ 2111 שנים כן, זה ידוע.כאמור, זה לא המקרה כאן לפי התיאור. עסקת טובין רגילה לא ניתן לבטל ולקבל החזר כספי אם נעשה שימוש בטובין.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.