פורסם 2014 במרץ 1611 שנים אני רואה הרבה פעמים שמזכירים את הMTU כגורם אפשרי לדיליי במשחקי רשת, ניסיתי לעשות חישוב לבדוק את זה. אני טועה איפשהו?החיבור שלי הוא 30 מגה, MTU נמדד בBYTES אז החיבור הוא 3.75 מגה\3840 קילו. על MTU דיפולט של 1500, כל חבילה היא 1.5K. זה אומר שהזמן בין החבילות אמור להיות 1.5/3840, שזה 0.4MS. והפינג שלי לאירופה מתחיל מ65MS. אז מה כבר החשיבות של לקצץ מה0.4MS האלה ?ושאלה נוספת , הרצתי WIRESHARK תוך כדי באטלפילד 4הוא מראה לי שבין כל עדכון שאני מקבל מהשרת אני שולח לו 3 עדכונים, מתאים לקצב הרשמי של 10HZ מהשרת ו30HZ לשרת.אבל החבילות שאני שולח הן מתחת ל100BYTE לכל אחת, והחבילות מהשרת מבדיקה של שניה הגיעו ל900+ בייט לכל אחת.כרגע בשביל לנסות אני משתמש בMTU של 337 (336 ומטה - האינטרנט מיד מפסיק לעבוד), אז איך אני מקבל חבילה אחת של 900 ומשהו? אם השרת היה מפצל אותן אני חושב שהייתי אמור לראות בWIRESHARK.ואגב PING -f -l 309 עובד, 310 לא עובד, אז ההגבלת 337 שלי כנראה עובדת.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.