מסך 27' של סאמסונג איך אני יכול לשנות dpi? - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסך 27' של סאמסונג איך אני יכול לשנות dpi?


Vidati

Recommended Posts

יש לי מסך 27 ' 1080p המסך נראה טוב חוץ מהעובדה ש הכול נראה גדול לי מידי עליו... יש דרך לגרום לווינדוס 8 להציג הכול בקטן יותר? שיניתי את שורת התכונות לקטנה יותר אבל זה לא מספיק... בחיפוש קטן בגודל ראיתי שיש אפשרות לשנות בהגדרות התצוגה אבל האפשרות הזאת לא קיימת אצלי.

מישהו יכול לעזור?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הייתי צריך להסביר את עצמי יותר טוב, אני לא נוב גמור, אני יחסית מבין אבל התמונה למשל היא לא כמו אצלי, אין לי את האפשרות של השינויים האלה ( אני אחזור הביתה ויעלה תמונה).

דרייבר מותקן, כרטיס 7970, אבל אני משתמש בבטא האחרון שיצא על מנת לבדוק את המנטל לbf4, אולי זאת הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

זה לא קשור לדרייבר ... הוא בכלל לא מאפשר את זה. יש את האפשרות הזאת בווינדוס, כפתור ימני בדסקטופ ואפשרות הכי תחתונה, אחרי זה בצד שמאל למטה DISPLAY. ממליץ לסמן "LET ME CHOOSE ONE SCALING FOR ALL..." ותבחר 125 או 150 אחוז. רוב התוכנות יתעוותו לך, תצטרך ללכת להגדרות EXE של כל תוכנה שעושה בעיות ולסמן שם DISABLE SCALING AT HIGH DPI SETTINGS או משהו כזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

תודה אבל זה לא מה שאני צריך... אני רוצה להוריד את ה-SCALE נמוך ולא גבוהה... המסך הוא 27" והרזולוציה נמוכה למסך כזה (1920X1080) וברזולוציה הזאת הכול נראה גדול לי מידי.

בכל אופן נראה לי אני אמכור את המסך הזה ואקנה 1440P או מסך אם המחירים יתחילו לרדת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, זה נקרא DOWNSCALING, בNVIDIA CONTROL PANEL, איפה שהרזולוציות יש למטה אפשרות לרזולוציות מותאמות אישית ... תלחץ שם ותעשה 2560X1440 ותשאיר תזמונים על AUTO. אם לא יעבוד תפתח את זה שוב, תשים תזמונים על MANUAL (לפני שאתה משנה ל1440, שיהיה התזמונים של ה1080) ואז תשנה רזולוציה למעלה (לא בתזמונים).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...