מוכר ב-EBAY שלח מוצר שונה ממה שהזמנתי - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מוכר ב-EBAY שלח מוצר שונה ממה שהזמנתי


Klayhamn

Recommended Posts

שלום חברים :hi:

היום קיבלתי את החבילות מ-BUY2USA

ובתוכן שלל פוסטרים, ורכיבי מחשב שהזמנתי

הכל הגיע בסדר גמור,

אלא שאחד הפריטים שהזמנתי - שהיה אמור להיות למעבד של zalman מדגם 9900MAX

התברר כספק כח של שאין לי שום עניין או צורך בו, והקירור עצמו לא הגיע :angryfire:

עכשיו,

כבר כשהפריט הגיע למרלו"ג של buy2usa,

הוא דווח כ-"thermaltake cable management" (שזה השם של הספק)

אבל חשבתי - בתמימותי/טפשותי - שאולי פשוט הם טעו ברישום (חשבתי אולי יש להם מאגר משלהם של מוצרים והמוצר שהזמנתי לא היה קיים...), לא תיארתי לעצמי שהמוכר עצמו שלח מוצר לא נכון

וידאתי עם BUY2USA שמס' המעקב של החבילה שהגיעה הוא אכן מס' המעקב שמסר לי המוכר ב-EBAY

כך שהטעות לא אצלם

בקיצור,

מתברר לי עכשיו שה-"ביטוח" של לא מכסה מקרים של FREIGHT FORWARDING -

כלומר, העברה של חבילות מכתובת הקבלה לכתובת שלישית כלשהי

למוכר היה FEEDBACK חיובי של 100% מ-60 משתמשים שונים (בינתיים עלה כבר ל-70 ומשהו)

מישהו פעם נתקל במצב כזה?

מה אני עושה אם המוכר מסרב להחזיר את הכסף או לקבל את המוצר שלו חזרה?

האם יש בכלל טעם לפעול מול או PAYPAL?

אשמח לשמוע מאנשים שדבר כזה קרה להם...

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי על השאלה הלא קשורה שלא עוזרת לפיתרון הבעיה - למה לעזאזל שלחת דרך buy2usa? כמות המוכרים באיביי שלא שולחים worldwide בדואר רגיל היא מזערית, וגם איתם בד"כ אפשר לשלוח להם הודעה כדי שישלחו בכל זאת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור,

מתברר לי עכשיו שה-"ביטוח" של לא מכסה מקרים של FREIGHT FORWARDING -

כלומר, העברה של חבילות מכתובת הקבלה לכתובת שלישית כלשהי

למוכר היה FEEDBACK חיובי של 100% מ-60 משתמשים שונים (בינתיים עלה כבר ל-70 ומשהו)

מישהו פעם נתקל במצב כזה?

מה אני עושה אם המוכר מסרב להחזיר את הכסף או לקבל את המוצר שלו חזרה?

האם יש בכלל טעם לפעול מול או PAYPAL?

בגדול, הרבה דברים אפשר לפתור בתקשורת טובה.

אם עברו פחות מ45 יום מיום התשלום, הביטוח של EBAY/PAYPAL עדיין מכסה אותך במידה מסוימת. מובן שהוא לא יכסה את עלויות המשלוח של BUY2USA ו/או את עלויות המשלוח חזרה מישראל לארה"ב, כי זה לא חלק מהעסקה שלך עם המוכר. אבל אני לא חושב (ותקן אותי אם אני טועה) שבעצם כך שהשתמשת בFREIGHT FORWADER - איבדת את הביטוח כולו.

דבר ראשון - תחשוב מה בדיוק אתה רוצה לבקש מהמוכר (החזר כספי חלקי, משלוח של שהמוצר הנכון כנגד המוצר השגוי או משהו אחר).

דבר שני - פנה אל המוכר ותסביר לו את המצב. נסה להגיע להסכמה.

אם המוכר לא ירצה ללכת לקראתך - תצטרך לספוג את עלות המשלוח חזרה מישראל לארה"ב, כי הוא יטען בצדק שזו לא חלק מהעסקה ולא באחריותו.

לרוב אין צורך לאיים בפידבק שלילי, לפחות לא עד שהבנת שהמוכר מניאק. מוכר עם פידבק 100% לרוב ירצה לשמור אליו ויסכים ללכת לקראתך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Milford -

כדי לחסוך בעלויות ולפשט לוגיסיטיקה

חוץ מהפריט הזה קניתי עוד 4 פריטים (מחנויות שונות, חלקם בכלל הם פוסטרים כאמור) ורציתי לאחד אותם לחבילה אחת

כך שילמתי על משלוח פעם אחת ולא 5 פעמים

- - - תגובה אוחדה: - - -

בגדול, הרבה דברים אפשר לפתור בתקשורת טובה.

אם עברו פחות מ45 יום מיום התשלום, הביטוח של EBAY/PAYPAL עדיין מכסה אותך במידה מסוימת. מובן שהוא לא יכסה את עלויות המשלוח של BUY2USA ו/או את עלויות המשלוח חזרה מישראל לארה"ב, כי זה לא חלק מהעסקה שלך עם המוכר. אבל אני לא חושב (ותקן אותי אם אני טועה) שבעצם כך שהשתמשת בFREIGHT FORWADER - איבדת את הביטוח כולו.

דבר ראשון - תחשוב מה בדיוק אתה רוצה לבקש מהמוכר (החזר כספי חלקי, משלוח של שהמוצר הנכון כנגד המוצר השגוי או משהו אחר).

דבר שני - פנה אל המוכר ותסביר לו את המצב. נסה להגיע להסכמה.

אם המוכר לא ירצה ללכת לקראתך - תצטרך לספוג את עלות המשלוח חזרה מישראל לארה"ב, כי הוא יטען בצדק שזו לא חלק מהעסקה ולא באחריותו.

לרוב אין צורך לאיים בפידבק שלילי, לפחות לא עד שהבנת שהמוכר מניאק. מוכר עם פידבק 100% לרוב ירצה לשמור אליו ויסכים ללכת לקראתך.

בתנאים שלהם הם כותבים במפורש שמקרים שבהם המשלוח נשלח מכתובת הנמען לכתובת אחרת --- לא מכוסים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אכן, בגלל זה יש לא מעט מוכרים שכותבים גם בעמוד המוצר

שהם שולחים את המוצר לכתובת הפייפל שלך ולא לשום כתובת אחרת.

זה בדיוק בגלל בעיות כאלה - לא קיבלתי, הועבר מוצר לא נכון, נפגם, חסרים חלקים ועוד...

ואם המוצר נשלח לכתובת שאינה שלך ולא בפייפל, רוב הסיכויים שגם פייפל לא יכסו אותך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון - המוכר השיב

התנצל על הטעות, וביקש כדי לוודא מה המוצר שקיבלתי

אמר שהוא ישלם על המשלוח חזרה לארה"ב....

נחיה ונראה מה יהיה בהמשך

מישהו פעם השתמש בשירות EMS של הדואר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שלחתי פעם חזרה מוצר שלא הייתי מרוצה ממנו למוכר בסין, בדואר רשום עם מספר מעקב. עלה 12 שקל, אבל החבילה היתה יחסית קטנה וקלה. זה קצת שונה..

מצד שני, מה אכפת לך, המוכר אמר שהוא משלם על המשלוח..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שלחתי פעם חזרה מוצר שלא הייתי מרוצה ממנו למוכר בסין, בדואר רשום עם מספר מעקב. עלה 12 שקל, אבל החבילה היתה יחסית קטנה וקלה. זה קצת שונה..

מצד שני, מה אכפת לך, המוכר אמר שהוא משלם על המשלוח..

אני פחות מודאג מהמחיר,

יותר מודאג מהאמינות/טרטור/לוגיסטיקה של להתעסק איתם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספק לא שווה יותר? תראה אם אתה יכול לארגן משהו שיהיה טוב לשניכם - למכור אותו פה בארץ.

הספק אכן שווה יותר, אבל זה ספק "זבל" שלא נמכר בארץ בכלל לדעתי ("cable management" של thermaltake)

איך זה יהיה יותר טוב לשנינו?

זה יהיה יותר טוב לו, כן --

לי לא, כי במקום שאני פשוט אשלח את החבילה אליו (כשהוא משלם על המשלוח שעולה בערך 8 דולר או פחות) ואפטר ממנה,

אני אצטרך לפרסם מודעות, לחפש קונים, להפגש, וכו'

ואם לא אמצא קונה - מה אז?

התיק ב- נסגר אוטומטית בתחילת אפריל. אם לא אחזיר לו את זה במהירות האפשרית ואקבל החזר, לא יהיה לי יותר שום דרך TO ESCALATE לאיביי במידה ויהיו בעיות.

1. מי קונה בכלל ספקים של THERMALTAKE?

2. מי יקנה ספק ללא אחריות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה cable management? מה הדגם? תעלה תמונה של הקופסה.

ולמה שלא תעלה אותו כבר עכשיו למכירה ביד 2 או פה באתר לדוגמה?

בגלל שאני רוצה להפטר ממנו --

ויש לי כבר "קונה" -- המוכר עומד להחזיר לי עבורו את המחיר המלא ששילמתי, ולשלם בעצמו על המשלוח

למה לעזאזל שאני אחפש עכשיו קונה אחר, ואסתכן בכך שלא אמצא אחד,

ובינתיים התיק ב-EBAY יסתיים ואני אתקע עם ספק חסר ערך?

(מה גם שממילא זה ספק אמריקאי שמתאים למיטב הבנתי למתח החשמלי של ארה"ב ולא לתקן האירופאי)

זה הדגם:

https://www.google.co.il/?gfe_rd=ctrl&ei=IOAWU_LUG8mK8Qf3x4DwAw&gws_rd=cr#q=thermaltake+cable+management+600w

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...