omer672 פורסם 2014 במרץ 2 Share פורסם 2014 במרץ 2 שלום לכולם, כמו שנאמר בכותרת, אני מנסה להיכנס לעולם ה IT. אני ללא נסיון עבודה בתחום וידע בסיסי ברשתות אך בשאר הדברים אני בסדר. חשבתי לנסות את תפקיד ה helpdesk אבל כשחיפשתי משרות ברשת נדרש נסיון או ידע בתוכנות שאני לא מכיר, ולא מצאתי משהו שאני יכול להתאים אליו.השאלה שלי היא: האם יש לי סיכוי להיכנס לתחום הזה ברמת הידע שלי? אם כן, יש מקום שונה חוץ מאתרי הדרושים שאפשר לחפש בו עבודה? אם לא, איך אני יכול להגיע לרמת הידע הנרדשת (אני מתכוון בלימוד עצמי)? יש ספרים או מדריכים? תודה לעוזרים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2014 במרץ 2 Share פורסם 2014 במרץ 2 מה זה "שאר הדברים" ומה זה "בסדר"? לא ברור בכלל מה רמת הידע והנסיון שלך.נדרש נסיון או ידע בתוכנות שאני לא מכיר,מה למשל? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omer672 פורסם 2014 במרץ 2 מחבר Share פורסם 2014 במרץ 2 אני מבין איך להדריך מישהו לפתור תקלות ברמת מערכת ההפעלה או באופיס, לא אגיד שאני מומחה אבל אני מניח שאני אסתדר. עוד תוכנות שראיתי הן Active Directory ו- Exchange. אין לי נסיון עבודתי, אלא רק תקלות במחשב שלי או של משפחה/חברים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2014 במרץ 2 Share פורסם 2014 במרץ 2 זה ידע שאפשר להתפתח איתו לכיוונים שאתה תמצא כמעניינים.כמעט כל מי שמתחיל לעבוד בהלפ דסק מגיע עם רקע כמו שלך.לגבי Active Directory/Exchange - הידע שנדרש הוא לא הרכבת תשתיות מורכבות. אלו טכנולוגיות ומוצרים שנותנים לממש צרכים עסקיים באמצעיים טכנולגיים. אתה רק צריך לדעת לתמוך במשתמשים שלהם.בתור הלפ דסק, אתה צריך לדעת לתמוך במשתמשים (ניהול זיהויות ומתן הרשאות ע"י שיוך לקבוצות, איפוס סיסמאות, וידאו שמשתמשים ננעלים/נמחקים/נוצרים לפי צרכי משאבי אנוש וכד') והחיבור של משתמשים לשירותי דוא"ל/יומן/שיתוף ב Exchange. אלו דברים שניתן ללמוד בקלות (כי זה באמת מאוד קל) במקום העבודה שלך.מעבר לזה, מדובר על תמיכה בתקלות דיי סטנדטריות ומערכות ייעודיות לאותו ארגון/חברה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omer672 פורסם 2014 במרץ 2 מחבר Share פורסם 2014 במרץ 2 אז אתה אומר שברמת הידע שלי אני יכול להתקבל לעבודה בהלפדסק? אתה יודע אם יש מקום בו אפשר למצוא עבודות מהסוג הזה חוץ מבאתרי דרושים כלליים? כי לא מצאתי כלום שלא דורש נסיון/ הכשרה כלשהי. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2014 במרץ 2 Share פורסם 2014 במרץ 2 אין שום בעיה לבוא לראיונות עבודה ממודעות דרושים ברשת. אתה יכול לבצע מחקר עצמי או לבדוק במה אנשים כאלו עוסקים ואז לבוא מוכן לראיון. אם יהיה לך מספיק בטחון עצמי והבנה, יקחו אותך במקום.אתה יכול גם לשאול שאלותנ קודתיות פה ( אל תשכח שהפורום הוא לא תחליף לויקיפדיה או גוגל). קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omer672 פורסם 2014 במרץ 2 מחבר Share פורסם 2014 במרץ 2 כמובן, תודה רבה על העזרה, אעדכן אם אצטרך עזרה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DXM פורסם 2014 במרץ 6 Share פורסם 2014 במרץ 6 המלצה שלי תעשה מכונות וירטואלית ותעשה לך DC ושרת EXCHANGE בסיסי תשחק איתו קצת וזהו, גג שבועיים עבודה למי שיש טיפה הבנה במחשבים. (יש לזה טונות מדריכים סטפ ביי סטפ של איך לעשות) בצה"ל כל מנהלת רשת סוג ז' שלא מבינה כלום מהחיים שלה עושה את זה ואחרי זה הולכת לעבוד בזה לשנה (משכורת לא משהו...). אם תצליח לעשות את מה שאמרתי לך אתה בשתי רמות מעל אותן פוסטמות עם ניסיון שמקבלות עבודה בקלות, רק צריך לחרטת קצת בקורות חיים ולעבור את שלב אליפות ישראל בזריקת קורות חיים... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2014 במרץ 7 Share פורסם 2014 במרץ 7 ^ גישה רצינית זה לא. בדיוק אנשים כאלו אנחנו מעיפים בבושת פנים על ימין ועל שמאל לחפש את החברים שלהם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DXM פורסם 2014 במרץ 7 Share פורסם 2014 במרץ 7 אני לא מדבר איתך על איש סיסטם רציני, אלא על תמיכת הלפדסק בסיסית אפילו לא ברמת טכנאי. סה"כ הבחור טוען שהוא מבין במחשבים, רק לא את התוכנות האלו, שתאכלס שמה צריך לדעת בהן זה קליק ימני ואיך להמשיך משם...ידידות שלי מהצבא עובדות בזה עכשיו ותאמין לי שלחלקן האיקיו סובל מבדידות, אנחנו סה"כ מדברים על משרת HELPDESK והוא אמר שאת ההבנה במחשבים יש לו, ולפי איך שהוא מתאר את זה הוא פשוט לא מכיר את השיטה שעובד בה ארגון, אלא רק איך עובד מחשבים פרטיים. תאכלס למשרת HELPDESK ראשונה זה מספיק לחלוטין, רק שלא יצפה לקבל 10000 על ההתחלה...(יותר הכיוון של מינימום + שעות נוספות) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
multicore פורסם 2014 במרץ 7 Share פורסם 2014 במרץ 7 גם למשרת helpdesk הכי זוטרה שבעולם הייתי מצפה שהבן אדם ידע על מה שהוא כתב בקורות חיים שלו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Yehudaa פורסם 2014 במרץ 7 Share פורסם 2014 במרץ 7 בקשר משרות HELPDESK ממה שהבנתי צריך שיהיו יחסי אנוש טובים מי שהוא מוגבל חברתית יהיה לו קשה להתקבל . הייתי בכמה ראיונות לתמיכה טכנית ובכולם התמקדו רק בפן החברתי . קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
DXM פורסם 2014 במרץ 8 Share פורסם 2014 במרץ 8 בוא תסביר לי מה בן אדם צריך להבין מעבר להבין מה זה קבוצה ומה זה יוזר ומה זה תיבה ואיך מקשרים יוזר לתיבה?, למה הבן אדם שהוא תומך הלפדסק בסיסי, צריך לדעת מה אומרת קבוצה גלובאלית או דומיין לוקאל? תאכלס אם הוא יעבור את מה שרשמתי לו אז הוא יצטרך לדעת את זה... רוב תומכי ההלפדסק שפגשתי ופגשתי כמה עשרות במסגרת העבודה האחרונה שלי לא מסוגלים לבצע את זה. (שלא לדבר על מאות אנשי הלפדסק שפגשתי במהלך שירותי הצבאי שהאיקיו שלהם סובל מבדידות) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
MiniMizer פורסם 2014 במרץ 8 Share פורסם 2014 במרץ 8 רוב תומכי ההלפדסק שפגשתי ופגשתי כמה עשרות במסגרת העבודה האחרונה שלי לא מסוגלים לבצע את זה.ולכן הם יישארו תומכי הלפדסק עד שהם ימצאו עבודה בתחום אחר. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Zeev86 פורסם 2014 במרץ 8 Share פורסם 2014 במרץ 8 אז אתה אומר שברמת הידע שלי אני יכול להתקבל לעבודה בהלפדסק? אתה יודע אם יש מקום בו אפשר למצוא עבודות מהסוג הזה חוץ מבאתרי דרושים כלליים? כי לא מצאתי כלום שלא דורש נסיון/ הכשרה כלשהי.זה תלוי בארגון ובאיזה הרשאות המנהל שלך נותן לך. יש ארגונים שמנהל הרשת יתעסק עם הactive directory ואיש הIT יתעסק עם כל השאר.מה שכן, זה לא רק אופיס. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.