עבור לתוכן

** רק 7,000 לקוחות שדרגו את מהירות החיבור שלהם בבזק

Featured Replies

פורסם
שים לב שאף אחד לא הבטיח לך 100 מגה, הבטיחו לך עד ​100 מגה

בקיצור חבל שאנחנו לא באירופה :D,יש לי שם קרובי משפחה שמספרים לי שמה שהם משלמים עליו גם יותר זול בהרבה וגם הם מקבלים התחייבות לאותה מהירות.

  • תגובות 30
  • צפיות 5.1k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם
מצד אחד אתה טוען שזאת הצלחה כבירה והמון משתמשים כבר שידרגו בפרק זמן קצר, ומהצד השני את טוען שהם עוד לא התחילו והם רק התחממו. אולי תחליט חח?

עושה רושם שיש לך בעיה קשה בלוגיקה ובהבנת הנקרא.

פורסם

אותי מעניין לדעת האם לקוחות וותיקים שמשלמים מחיר מלא על ה100MB שלהם יושפעו מהמהלך.

האם איכות הקווים של מאוד ואלפי אנשים יושפעו לרעה מגל השדרוגים בגלל אילוצי תשתית ושדרוג קמצני ואיטי של מרכזיות מקומיות.

פורסם

שלום.

גם להוט יש מבצע שדרוג ל 30 מגה ללא תוספת תשלום, משהו הצליח לשדרג את שלו ל 30 מגה באתר של הוט?

פורסם

אני עדיין מחכה. אמרו 4 ימים.

פנייה לשירות לקוחות לא עוזרת, והם מבקשים להמתין.

פורסם

מצחיקים בהוט, במבצע שלהם רשום שניתן להצטרף רק דרך האתר, שנכנסים לאתר המבצע כלל לא מופיע, מבירור מול השירות לקוחות הוסבר לי שיש תקלה (כבר מיום שישי).

עד היום לא הצלחתי להתחבר למבצע.

פורסם

בדקתי הרגע בשבילך, זה עדיין שם (באזור האישי הראשי בראש הדף).

אם אתה מקבל מייל עם פרטי החבילה החדשה תודיע לי, כי עדיין לא קיבלתי שום סממן שאכן הצטרפתי.

פורסם

בהוט גם ככה יש כבר שבועות רבים איטיות בתשתיות.

כנראה בגלל חוסר שדרוג תשתית רחבת היקף במספר רב של מוקדים שונים.

הם רוצים להגדיל הכנסות, אך אינם משקיעים במקביל בשדרוג תשתיות במידה הראויה.

ועכשיו גם הם וגם בזק משדרגים חינם לקוחות כדי לשים רגליים למתחרים העתידים לבוא.

ובוא בזמן שמים זין על איכות הגלישה של הלקוחות הקיימים(שמשלמים מחיר מלא, לא שלמישהו איכפת מהם בכל מקרה).

בושה וחרפה.

זה מה שקורה כשנותנים כוח לחברות בישראל, הם מנצלות זאת עד תום, בציניות ורשעות של ממש, מתוך התעלמות מטובת הציבור וטובת הלקוחות.

פורסם

יש מספיק אנשים עם אנטגוניזם מושרש כלפי שתי החברות, שיהיו מוכנים לעבור רק מתוך SPITE.

אנשים הושפלו במשך תקופה כל כך ארוכה, שהמבצעים האלה רק עושים לי תחושה טובה וחמימה בבטן שהמצב עתיד להשתנות בקרוב מאוד. :)

:funn:

פורסם
בדקתי הרגע בשבילך, זה עדיין שם (באזור האישי הראשי בראש הדף).

אם אתה מקבל מייל עם פרטי החבילה החדשה תודיע לי, כי עדיין לא קיבלתי שום סממן שאכן הצטרפתי.

תודה, נכנסתי שוב לאתר והמבצע לא הופיע לי, רק לאחר איפוס הסיסמה וכניסה מחדש הצלחתי לראות את המבצע ולהצטרף, אני יעדכן אותך...

פורסם

שבוע עבר ועדיין - כלום.

שירות לקוחות אימפוטנטי שרק אומר לך להכניס את הבקשה שוב, ולא יכול לספק לך שום מידע, או לעזור בכל דרך שהיא.

אין סמס, לא מייל - שום דבר (ושלחתי שוב את הבקשה עדיין כלום).

שלחתי נתק. נמאס לי.

רק כך הדברים זזים.

פורסם

ובוא בזמן שמים זין על איכות הגלישה של הלקוחות הקיימים(שמשלמים מחיר מלא, לא שלמישהו איכפת מהם בכל מקרה).

שים לב שתשתית בזק לא עובדת כמו תשתית הוט, אשר מושפעת מעומסים.בתשתית בזק, הסיב האופטי שמגיע ל MSAG הוא בעל קיבולת גבוהה מאוד יחסית לשימוש בפועל ולכן לא יהווה צוואר בקבוק.

מה שכן יכול לקרות זה שה SNR (וכתוצאה מכך הסנכרון) יירד קצת בגלל שיהיה יותר crosstalk בין כל האנשים שמחוברים לאותו MSAG. אך מה שיותר משפיע על ה crosstalk זה כמות החיבורים, ב MSAG יותר עמוס יתקבל סנכרון יותר נמוך מאשר ב MSAG ריק יחסית, באותו מרחק.

אז ההשפעה של השדרוגים על הסנכרון היא מועטה יחסית, אצלי למשל ה attainable rate ירד מ 48.5 ל - 48.2, אכן יש השפעה אבל לא כזו גבוהה.

כאשר בזק ישיקו את ה vectoring, שזו טכנולוגיה שבעצם מבטלת את ה crosstalk, לא תהיה כלל השפעה של כמה חיבורים יש באותו MSAG.

פורסם

לכל חברה יש ציוד שהם צריכים לשדרג כדי לשמור על ביצועים.

אני לא צריך לדעת בדיוק מה ואיך כדי להבין זאת.

העובדה היא שאנשים מושפעים גם מכמות החיבורים מצד אחד, ומצד שני גם מחוסר השקעה תואמת בשדרוג הציוד המקומי.

משפט זה נכון לשתי החברות.

אם לMSAG יש גבול שבקצהו ו/או מעבר אליו יש ירידה באיכות, אז בשלב כלשהוא בזק צריכים להוסיף עוד MSAG או משהו.

אותו סיפור אצל הוט, גם אצלם הם יכולים להוסיף עוד ציוד, עוד כבל, מה שזה לא יהיה.

ופה מתחילה סאגה בה החברות בעצם רוכבות על הרבה לקוחות שאיכות חיבורם מידרדר, ומחכות עד לשלב בלתי מתקבל על הדעת מבחינה מקצועית נטו, כדי להוציא כסף לשדרוג.

שוב דוגמה איך שיקולים כלכליים והיכולת המופלאה של חברות תקשורת להתעלם מצרכי הלקוח, מובילים לשירות גרוע ופגיעה בלקוחות.

אותו סיפור בכל תחום האינטרנט.

גם אצל ISP's זה בדיוק אותו הסיפור.

החברות מתמקדות בגוש העיקרי של הלקוחות, אלו שאין להם בעיה, בקושי משתמשים באינטרנט, לא יודעים מה ולמה, מורגלים בחוסר יציבות וזמינות, אין להם כוח ורצון להתלונן.

כל השאר פחות רלוונטים למודל הכלכלי, ולכן אפשר לשים עליהם זין.

בנתיים כבר חצי עם שונא שנאת מוות את חברות התקשורת.

פורסם

בבזק תוך כמה דקות שודרגתי מ-40 ל-100 ועוד שיחה קצרה להוטנט והכל סודר.

יצא לי להוריד לפני כמה ימים חבילת דרייברים של אינטל במהירות של 9-9.5 מגהבייט לשנייה.. לא עלוב בכלל.

פורסם
תודה, נכנסתי שוב לאתר והמבצע לא הופיע לי, רק לאחר איפוס הסיסמה וכניסה מחדש הצלחתי לראות את המבצע ולהצטרף, אני יעדכן אותך...

בדקתי עכשיו את מהירות הגלישה שלי והופתעתי לגלות שתוך יום מרגע הבקשה לשדרוג ,כבר בוצע השדרוג!

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים