פורסם 2014 בפברואר 1011 שנים כבר כמה חודשים אני גולש על הוטנט במחיר רצפה.לפני שלושה חודשים הקפאתי מנוי בבזב"ל, או כך אמר לי נציג המכירות שרצה להשאיר אותי עוד שלושה חודשים בחינם. בחינם -- מה אכפת לי?אז לא בחינם, מסתבר שאני אשלם על 3 החודשים האלה את הכל, בגלל אוסף של הסברים שלא הצלחתי להבין אותם. לפחות זה תשלום על חבילה מינימלית.הייתי צריך לעבור נציג שימור לקוחות גס רוח במשך 20 דקות, כאשר חצי השיחה הראשונה נשמע כך:- מה ת.ז. שלך?- כבר אמרתי לכם פעמיים, בכניסה למערכת ולנציגת שירות לקוחות.- תן לי לעשות את העבודה שלי. מה מספר ת.ז. שלך.- אני: <קורא את המספר>- מה מספר הטלפון שלך?- אני כתוב בכרטיס שלי.- ידידי, אני יודע את העבודה שלי. מה המספר שלך?- ידידי, יש לך את המספר.- מה המספר שלך?- אני: <אומר את המספר>- למה אתה רוצה להתנתק?- ככה.- לא הגיוני. למה אתה רוצה להתנתק?- אני לא חייב לך סיבה, החלטתי להתנתק וזהו.- מה הסיבה? אתה לא רוצה אינטרנט?- לא.- לא הגיוני. מה הסיבה?- לא רוצה וזהו, אני לא משתמש במנוי שלכם ולא רוצה אותו.- למה? <מוסיף נאום קבוע על היתרונות בזב"ל>- אני. רוצה. להתנתק. ואני. לא. חייב. לך. סיבה. תנתק. אותי.- לא הגיוני.- אז מה, תנתק.- לא הגיוני.- חמוד שלי, תנתק אותי.- אתה לא תקרא לי חמוד שלי! והשיחה הזאת תמשיך עד שתגיד לי.- תעביר אותי לנציג אחר.- לא רוצה. אם אתה רוצה, תנתק ותתקשר שוב.וכן הלאה וכן הלאה עד שביטל את המנוי. מקווה לא לגלות שהנציג חיבל לי בחיובים לכרטיס האשראי איכשהוא.
פורסם 2014 בפברואר 1011 שנים ההתנהגות הצרכנית שלך אינה חכמה, והנוכלים האלה הערימו עליך. זה מה שהיית צריך לעשות: 1. להקליט באמצעות הסמארטפון את השיחה הראשונה, בה נאמר לך שהמנוי מוקפא ושלא תשלם דבר. את השיחה המוקלטת היית יכול בשלב מאוחר יותר להשמיע דרך המחשב לנציג ולאיים בתביעה. אני עשיתי זאת פעם עם הוט, והחזירו לי את מלוא הסכום שנגבה ממני שלא בצדק. 2. כשרוצים להתנתק לא מתקשרים לנציג, אלא גולשים לאתר נתק ושולחים פקס אוטומטי דרכם, שמחייב לפי החוק לנתק אותך עם קבלת הפקס. אמנם מצער שאנחנו נזקקים לכלים כאלה כדי לקבל את המגיע לנו, אבל זה המצב. נערך 2014 בפברואר 1011 שנים על-ידי Animor
פורסם 2014 בפברואר 1011 שנים יש מחיר קבוע לכל גלישה וזה 29 שח. עדיין לוקחים לי 38 שח וזה אחרי כמה פעמיים "שתיקנו" .. -הם עושים הון עתק בדרך השקרית הזאת.. לשקר אין רגלים וסופם לאבדה אמן. המון אנשים לא בודקים את החשבונות ואף לא מבינים =גנבה של מיליונים .איך הגלישה בהוט ,טובה? נערך 2014 בפברואר 1011 שנים על-ידי rroonnii
פורסם 2014 בפברואר 1011 שנים אני לא מבין מה "הרעיון הגאוני" בנתק, לתת להם את הפרטים המלאים שלך שמי יודע מה הם עושים איתם, במקום לשלוח פקס/דואר רשום/טלפונית. יש לי ניסיון רב עם ניתוקים מחברות גם יותר גרועות מבזב"ל, אם אתה דורש באסרטיביות נציג שימור/קשרי לקוחות ואח"כ מבקש ממנו (שוב באסרטיביות) להתנתק, הוא ינתק אותך בלי סיפורים, ברגע שאתה לא נחרץ או מהסס קלות או חסר ביטחון הם יתחילו לשחק איתך.
פורסם 2014 בפברואר 1011 שנים מחבר נו טוב, נדע להבא, אם כי העברת הפרטים שלי ל-netek טומנת בחובה סיכון לא מבוטל -- בעצם אני נותן להם שליטה בחשבון ושאר פרטים אישיים.אני לפעמים מקליט, אבל הייתי רגיל תמיד ליחס מצוין מצד בזב"ל, אז הנחתי שלא יידרש. הנציג אפילו הציע לשחזר את השיחה מההקלטות שלהם. נראה.לפני שהוא ניתק אותי, הוא ניסה טריק אחרון: "אני אתן לך אינטרנט בחינם למשך שנה!" אמרתי: "נו שנה לא אכפת לי, זה מאפשר לי לשמור על המייל." הוא: "טוב, אז סגרנו." אני: "הכל בחינם, נכון? כולל המייל?" הוא: "לא ... המייל זה 9 ש"ח לחודש, מה אתה מתקמצן." נערך 2014 בפברואר 1011 שנים על-ידי spitzi
פורסם 2014 בפברואר 1011 שנים נדמה לי שכיום הם מחויבים לאפשר ניוד של תיבת המייל.בכל מקרה, אני ממש לא ממליץ על שימוש בתיבת מייל של ספקית, בדיוק בגלל הסיבות האלה. פתח תיבת מייל בלתי תלויה ותסיר שיקול מיותר מההחלטה אם לעבור ספק או לא.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.