מתן הרשאות שתי הרשאות שונות למשתמש על שיתוף? - Windows - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מתן הרשאות שתי הרשאות שונות למשתמש על שיתוף?


Ghtm

Recommended Posts

היי,

יש לי בבית מחשב שמשתף תיקייה, אליה אני מגבה את המחשבים האחרים באמצעות ה-File History של 8. במחשבים אותם אני מגבה משתמשים בני משפחה, שאני לא ממש רוצה שיקבלו הרשאות מלאות לתיקיית הגיבויים, כדי שלא ימחקו משהו בטעות.

על השיתוף עצמו יש הרשאות מלאות למשתמש שלי, וכשאני מגדיר את ה-File History במחשבים האחרים אני נותן את פרטי ההזדהות שלו, רק בחלון ההזדהות לחיבור של ה-File History. הבעיה היא שהפעולה הזו מאפשרת לאותם משתמשים להיכנס לשיתוף גם מהאקספלורר באמצעות ההרשאות של המשתמש שלי.

זה אמור לעבוד ככה? כי לי נראה הגיוני שהפרטים שאני מספק לשיתוף במסגרת הגיבוי יתפסו רק לצורך העבודה של תוכנת הגיבוי - המשתמש לא צריך גישה בעצמו לשם. מישהו נתקל/יודע מה אפשר לעשות?

תודה,

גיא

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בניגוד למימוש של SSO, אתה לא יכול להגדיר זהות של חיבור יישום מבלי לחשוף את הזהות הזאת למשתמש של אותו מחשב.

אם אתה לא חושש שאותם בני משפחה ינסו לאפס את הסיסמא של המתשמש לגיבוי, תיצור משמש ייעדוי בכל מחשב שישימש לצרכי גיבוי לרחוק עם סיסמא שאתה קובע והם לא יודעים. ככה הם לא יוכלו להיכנס לאותו משאב CIFS עם המשתמש שהם מחוברים באותו רגע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התשובה. אם אני מבין את מה שאתה מציע נכון אז זה עדיין לא פותר את הבעיה - עד כמה שאני יודע ההגדרה של File History היא פר משתמש ולא פר מחשב, ככה שגם אם אני מגדיר את הגיבוי למשתמש אחר שאליו הם לא יכולים לגשת, זה לא יגבה את המשתמשים שלהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...