פורסם 2014 בינואר 1111 שנים ברשותי ראוטר מסוג tp link דגם: tl-wr1043nd .המחשב הנייח מחובר לראוטר חיבור קווי והמחשב הנייד קולט אות דרך ה-WIFI .מדי מספר ימים(זה יכול להיות,יומיים,שבוע או יותר)אני נאלץ לנתק את כבל החשמל בגלל שאני מקבל הודעה שהקישור מוגבל.מה עושים במצב כזה?יש הגדרות שצריך לשנות?
פורסם 2014 בינואר 1211 שנים מחבר לא יצא לי שזה התנתק לי ששני המחשבים דולקים אבל כשאני נכנס לרשימה של ה- WI FI בצד שמאל למטה אני ש ב שהראוטר אליו אני מחובר מוגבל ולא מחובר וכשאנ מסתכל על הראוטר אני שם לב שהיבהוב הנורות בראוטר השתנו(נדמה לי שנהפכות לאיטיות יותר).כשאני מנתק ת החשמל וממתין חצי דקה או דקה זה חוזר לפעול כרגיל.מה יכולה להיות הבעיה?
פורסם 2014 בינואר 1811 שנים מחבר יכול להיות שזה משהו בהגדרות של הראוטר?יש איפשהו הסבר איך להגדיר את הראוטר בצורה נכונה?
פורסם 2014 בינואר 1811 שנים אין מה להגדיר נכון התוכנה של הנתב הזה דפוקהממליץ לך לנסות קושחה צד שלישי יפתור לך את כל הבעיות אני אישית ממליץ לך על GARGOYLEאם אתה רוצה מדריך תגיד ואני יביא לך
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים מחבר אשמח לאותה קושחה שאתה מציע למרות שאני לא כל כך מבין את המושג קושחה.מבירור קצר באינטרנט הבנתי שזה משה שמתאם בין החומרה והתוכנה?משהו פיזי?אשמח למדריך,תודה.
פורסם 2014 בינואר 2011 שנים http://www.hometheater.co.il/vt203533.%D7%9E%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%9A-%D7%94%D7%AA%D7%A7%D7%A0%D7%AA-%D7%A7%D7%95%D7%A9%D7%97%D7%94-%D7%A6%D7%93-%D7%A9%D7%9C%D7%99%D7%A9%D7%99-Gargoyle.htmlתהליך ההתקנה פשוט מאוד
פורסם 2014 בינואר 2211 שנים מחבר הלכתי צעד צעד והתקנתי את הקושחה,לאחר מכן הוא ביקש מימני שם משתמש,לא הבנתי איזה שם משתמש,הסתבכתי,התקשרתי לתמיכה של בזק שיחזירו אותי למודם מכיוון שאין לי אינטרנט.מה עושים?
פורסם 2014 בינואר 2211 שנים אתה צריך שם משתמש וסיסמה להתחברות לנתב וכמובן גם לחייגן אך מה שביצעת לא מומלץ בכלל.על פניו לא פתרת את הבעיה.לדעתי - תתקשר ל-166 ותשאל אם יש ניתוקים על הקו ומה הם נתוני הקו, ובמידה וכן - אולי צריך להחליף פילטר או מודם אבל בכל מקרה - מדובר בבעיית תשתית של בזק. ולא - תמשיך לשלב הבא.אם שני המחשבים חווים זאת, גם אם לסרוגין, ככל הנראה מדובר בנתב תקול ואתה צריך להחליף אותו.אם מדובר רק במחשב הנייח - תנסה להחליף כבל. אם מדובר במחשב האלחוטי, תבדוק אותו מול רשת אלחוטית אחרת.
פורסם 2014 בינואר 2211 שנים מחבר תודה לך,נראה לי שעשיתי פעולה פזיזה לפני שבדקתי את הנתב,איפה אפשר לקחת את הנתב על מנת להחזיר אותו לקדמותו ללא הקושחה שהתקנתי?
פורסם 2014 בינואר 2211 שנים מחבר לא זה לא של בזק אלא חנות רגילה,אני רואה שב-KSP גם משווקים אותם אז אנסה לבקש שיסדרו לי אותו שם.
פורסם 2014 בינואר 2311 שנים מה שהוא ביקש ממך זה סיסמה לממשקתכניס את הסיסמה הבאה : passwordותגדיר את החייגן דרך ההגדרות של הWEBומה לעזאזל קשורה התמיכה של בזק לנתב הזה!?ולמודם אתה יכול לחזור בעצמך עם חיבור הכבל מהמודם ישירות למחשבולחזור לקושחה הרגילה אתה יכול דרך צריבת הקובץ הבא בממשק של GARGOYLEhttp://www.upf.co.il/file/696825869.htmlבהצלחה
פורסם 2014 בינואר 2411 שנים איך אתה יודע באיזה צד הניתוקים? יש לך דרך לומר חד משמעית שהניתוקים הם לא מצד ה-WAN? הרי בכל מקרה, סביר להניח שבנפילה הוא לא ישים לב למשולש הצהוב במחשב שלו, אם בכלל יהיה לו כזה, ומבחינתו, נפילה היא נפילה אבל עד שהוא לא יבודד את התקלה - הוא יכול להחליף 1000 קושחות - אם התשתית לא תקינה, המודם ימשיך ליפולסתם אנקדוטה - באחד הארגונים שלנו החליטו לשדרג מהירות אינטרנט מבלי לבדוק שהנתב והתשתית נתמכים במהירות הנ"ל. אותו ארגון סבל 5 ימים כמעט ללא אינטרנט, כאשר הגיע לשם 4-5 טכנאי מחשוב, וכל פעם לא פתר את הבעיה - מהסיבה הפשוטה שמבחינת הציוד תקשורת הכל היה תקין. מאידך גיסא - הגיע גם טכנאי תשתית של בזק וגילה שהייתה בעיה בתשתית שהפילה את הסנכרון של המודם כל פעם.התפקיד שלנו, כאנשי מקצוע, זה לא רק לכבות שריפות, אלא, ובעיקר - למנוע אותם ולהכין פתרונות למידה ויפרצו.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.