פורסם 2014 בינואר 1011 שנים יש לי מאוורר עמוד ישן שאני רוצה לשמן מנוע שלו כי יש התנגדות גדולה שמפריעה לו להסתובב אבל אין לי שמן מתאים. שמן מטבח לא משתמשים בשביל זה וגם לא תרסיס חלודה. שמן שמתאים הוא שמן לרכב אבל מכוון שאין לי רכב ואני צריך קצת שמן, איפה אני משיג אותו? לא חושב שבמוסך יתנו לי קצת וחינם ובטח ירצו לי למכור בקבוק שלם. מה לדעתכם?
פורסם 2014 בינואר 1011 שנים יש מצב שכן יתנו קצת, אם לא בחינם אז בתשלום מינימלי כלשהוא. חוצמזה תשאל ממישהוא שיש לו רכבהתנדות כזאת יכולה להיות לא רק בגלל שאין שמן, תבדוק אם הציר חלוד אם כן תצתך לשייף ממנו את החלודה, ותבדוק שאין משהוא תקוע במנוע עצמו (בין הליבות המגנטיות) כמו שערה שנמשכה פנימה וכואם יש את ההתנגדות רק כשהמאוורר מחובר למתח תנסה להחליף את הקבל
פורסם 2014 בינואר 1011 שנים יש עוד אופציה..במידה ויש לך מכונת תספורת, בדרך כלל הם מגיעות עם בקבוקון של חומר סיכה לשימון המכונה.הדבר הזה מאוד יעיל ושימושי, מניסיון.
פורסם 2014 בינואר 1011 שנים מחבר פירקתי והשתמשתי בתרסיס חלודה בכל זאת אבל למרות שהצלחתי לסובב שמקל שמחזיק להבי מאוורר בפחות התנגדות, אחרי שחיברתי מאוורר לחשמל הוא לא פעל. אני הייתי צריך לבדוק פעילותו לפני שהתחלתי לפרק ולשמן כי אז הייתי יודע אם הוא פעיל או לא בכלל. פעם אחרונה לפני כמה חודשים שהפעלתי אותו, הוא היה מראה סימני פעילות והשמיע זמזום אבל היום יכול להיות הוא כבר לא היה פעיל בכלל לפני שהתחלתי לטפל בו.
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים מחבר פירקתי קופסה של מנוע ושימנתי מקל ומיסב אחורי עם מה שהיה לי - תרסיס שיחרור ומונע חלודה. המקל שמחזיק מדחף של מאוורר עכשיו מסתובב עם הרבה פחות התנגדות. בעיה היא שאחרי שהרכבתי הכל חזרה, חיברתי לשקע והפעלתי מאוורר, הוא לא היה מסתובב יותר ולא השמיע שום כול. אולי מאוורר הפסיק לעבוד הרבה זמן לפני שפתחי אותו שוב? אם הייתי מפעיל אותו לפני שהתחלתי לפרק אותו, אז הייתי יודע לפחות שהוא פועל/לא פועל... אולי לפני שהרכבתי אותו חזרה שמתי קופסה שלו (שהיא בצורת ריבוע) לא נכון? זה משנה בכלל? אולי יש משמעות לקיטוב של קופסה?
פורסם 2014 בפברואר 311 שנים במנועים האלה אין מגנטים קבועים, אין כאן משהוא שיש לו קיטוב. זה לא הבעיה. חוצמזה אם מגיע זרם והוא לא מסתובב, אתה אמור לשמוע ממנו זזזזזז (אוליי חלש, אבל קיים). גם תנסה לסובב את הכנפיים ביד כשיש וכשאין חשמל ותבדוק אם הוא מרגיש "תקוע" יותר כשהוא מחובר לחשמלתבדוק אם מולטימטר איפה הנתק (יכול להיות בכלל בכבל או במפסק), ותפרוק את הקבל לפניי שאתה מחבר שם את המולטימטר (המולטימטר לא מצפה לקבל עשרות/מאות V ממקור חיצוני כשהוא מודד התנגדות)עוד משהוא, במכסי מתכת שהורדת יש sleeves שיכולים להסתובב קצת בכל הכיוונים ולהתיישר אם הציר. תוך כדיי שאתה מרכיב ואחריי זה תנדנד את ציר בכוח לכל הכיוונים כדי שהם יתיישרו איתו עד כמה שיותר ישר ולא יתנגדו לסיבוב שלו
פורסם 2014 בפברואר 411 שנים אולי בטמבוריות למיניהן מוכרים בכמות קטנה, אם לא שווה באמת לברר במוסך או אפילו בתחנת דלק..
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.