קבלת החזר מתשלום בpaypal - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קבלת החזר מתשלום בpaypal


Guy950

Recommended Posts

עשיתי כמה רכישות דרך ואני לא מרוצה מאחת מהן בעיקר כי מה שהזמנתי לא סופק לי ולמעשה הולכתי שולל.

אז עקרונית האתר ממנו ביצעתי את הרכישה מסרב לתת לי את ההחזר ולמעשה יצא שהכסף שלי התנדף לאוויר, פוף.

אז הנה השאלה שלי, למרות שמדובר בסכום קטן של 120 ש"ח, אני יכול לבקש מחברת האשראי שלי לחסום את העסקה ככה שאני לא אשלם על הקריאה של לעסקה הזאתי, או שאם אעשה זאת למעשה אסתבך ישירות עם ולא עם אותו הגורם?

בPayPal אין אפשרות לבטל, רשום שהעסקה נעשתה והכסף למעשה שולם כבר לדורש.

אז יש דרך לבטל או שהתשלום נעשה וזהו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

משהו שלא הבנתי,

יש התערבות כלשהי מהצד של paypal?

בנתיים הוא דבק בשלו ומסרב לתת החזר בזמן שאני טוען למה עליו כן להחזיר לי את הכספי. ככה שנתקענו בלולאה שדי חוזרת על עצמה, אז אני מנסה להבין למה אני בדיוק אמור לעשות עם זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני הזמנתי לפני כמה חודשים 2 טאבלטים במחיר רצפה

100 שקל כל אחד

היה חשוד אבל היה שווה לנסות.

המוכר נעלם ואיביי מחקו את הדף שלו בטענה שדף המכירה של המוצר אינו עומד בסטנדרטים שלהם.

אחרי מינימום הזמן הנדרש לחכות על מנת לפתוח תיק , כן עשיתי (עניין פשוט מאוד באתר שלהם) , ומאז המושכות היו אצל .

אחרי חודש קיבלתי זיכוי מלא לחשבון הבנק ממנו שולם הסכום.

בקיצור :

מאז אני סומך על מאוד .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו שום דבר לא מושלם. אבל אשראי, צ'קים ומזומן לא נותנים את ההגנה שפייפל נותנים אז זו עדיין האופציה הטובה ביותר.

נכון

וזו לא איזו ישות זרה, יש להם נציגות בארץ ,

והכי כיף ? להזמין פיצה ולשלם בPAYPAL :smiley1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למוכר יש 20 ימים להגיע להסדר עם הקונה אחרת פייפל נכנסים לתמונה. בדומה לאיביי.

הייתי מפרט בדיספיוט שפתחת את כל המידע הרלוונטי שפייפל יוכלו להיעזר בו,

למשל אם שלחו לך פריט עם מספר מעקב - תפרסם את המספר מעקב שיוכלו לראות שהמוצר לא התקבל, תפרסם תאריכים של רכישה, ניסיונות עם המוכר (מלבד הדיספיוט) להגיע להסדר (כמו מיילים) וכל מידע נוסף.

כשהם יעברו על הדיספיוט שפתחת הם כבר יבינו את הכל לבד בלי הצורך להתחיל להתכתב או להחליט באוויר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי האנשים שלא מרוצים, ברור שיש כאלה. בכל עסק יוצא צד מנצח וצד מפסיד ופייפאל לא שונים בקטע הזה.

את התשלום אני אכן ביצעתי בעצמי,, אך לאחר התשלום לא רק שלא קיבלתי שום קבלה על רכישה אלא שיותר מזה המוכר סירב לתת לי את מה שהובטח לי ברכישה וחסם אותי משירותיו (שירותים חוקים אגב, לא תעשיית פורנו כפי שזה נשמע בכזאת סודיות).

אז כתבתי מכתב מפורט האמת, התחלתי בתאריך הרכישה, כמה שילמתי ועל מה שילמתי. צירפתי קישור לאתר למה הייתי אמור לקבל, הסברתי את התהליך שעבר עליי לאחר הרכישה (תהליך לא קצר שבו נאלצתי שלוש פעמיים לבקש מהאתר לעדכן את החשבון שלי בחבילה שרכשתי עד שנזכרו) ואחר כך תהליכים שונים שהתרחשו שהמוכר פשוט סירב לתת את מה שהוצעה בחבילה.

למעשה מהרגע התשלום הייתי עסוק בלרדוף אחרי המוכר והצוות שלו שסירבו לתת לי את מה ששילמתי עליו בכל תוקף.

אז אחרי הסברים פשוט כתבתי שלאור העובדות שהמוכר סירב לספק את המוצר, סירב לספק שירותים אז מן הראוי שאקבל החזר כספי מלא ונוכל לסגור את הפינה.

המוכר מצידו הגיב לכך שאמר שהוא מתנצל על האירועים, אך על פי התקנון שלו (תקנון פרטי שהוא כתב), הוא כתב שאינו נותן החזרים גם אם השירות לא סופק.

לכן הוא מסרב להחזיר את התשלום.

הוא המשיך בטענות שווא שהפרתי את התנאים של התקנון שלו והעלבתי את הצוות שלו ועל כך הוחלט להרחיק אותי מהשירות, מה שלא נכון כי לא העלבתי ישירות את הצוות אלא התווכחתי איתם על כך שהם מתחמקים מלתת לי את מה שהוצעה לי בחבילה שאני שילמתי. לא ראיתי סיבה נראית לעין שלא אדרוש את מה ששייך לי בזמן שהצוות נח לו ומסרב לתת לי את מה שמגיע לי.

שלא נציין שלמעשה גם הצוות הציג כלפיי זלזול באופן מובהק והשפילו אותי בפומבי בפורומים שלהם ונתנו למשתמשים שלא קשורים לעניין להתערב ולהצטרף להשפלה שנעשתה כלפיי.

אז מכאן המשכתי שאני לא העלבתי את הצוות שלו, אלא שהצוות שלו הוא זה שהציג כלפיי זלזול והשפיל אותי.

ואז המשכתי שוב וחזרתי על טענות שמצדיקות החזר כספי, וכדי לסיים את זה בציטוט מדויק כתבתי "כדי לסיים דברים בצורה יפה לשני הצדדים, אני מוכן להגיע לפשרה ולהוריד את ערך ההחזר ב25% והמוכר יבצע החזר של 75% מהתשלום. כך ייצא שגם הלקוח וגם המוכר יסופקו ולא יפסידו באופן משמעותי שכן עד כה לא הוצדקה סיבה למה המוכר צריך לסרב להחזר לגיטימי".

ואז שוב הצד שלו מתאר את התקנון הפרטי שלו ואת הסירוב הנחרץ שלו ומכאן זה פשוט בלופ.

למרות שהצגתי נכונות לפשרה המוכר, שמראש סירב בכלל לספק את החבילה שהובטחה ללקוח, סירב לפשרה וסירב להחזר.

אז עכשיו אני לא טורח יותר להגיב ומחכה למינמום זמן כדי לערב את פייפאל.

החשש שלי הוא שהם ילכו לטובת המוכר בגלל התקנון הפרטי שלו, ויתנו בעצם לבריון לנצח ולהמשיך להונות אנשים בצורה כה בוטה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשמע שיש למוכר עליו אתה מדבר גיא, תקנון מאוד חביב

אני אקבל כסף ובין אם אספק את השירות או לא, הכסף לא יוחזר.

משום מה יש לי גם הרגשה שסעיף זה כתוב מספיק קטן ובמקום מספיק שולי כך שהרוכשים לא ישמו לב אליו.

היות ואין מדובר על פורנו (או משהו מביש בסגנון, אני מעריכה) אולי תחלוק עימנו מי ספק השירות המסתורי כדי שכולנו נוכל להזכר מלרכוש שם?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי התקנון, אני באמת לא ראיתי את הסעיף הזה עד שהוא העלה אותו לדיון בפייפאל. בד"כ אני עובר על תקנונים באיזור התשלום, גבייה והחזרים.

והסיבה שאני מסרב לפרסם ספציפית כי כפי שציינתי יש השפלות עליי בפורומים שלהם שאני לא רוצה שיחשפו לכל מי שאני מכיר, לא לפחות עד שהדיונים הללו יוסרו.

מדובר בשירות פרטי של קניית אייטמים ויתרונות למשחק .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...