עבור לתוכן

מדיניות פיקסלים שרופים של DELL

Featured Replies

פורסם

הי,

אני מתכוון בימים הקרובים לקנות את ה-Dell U2412M, כנראה מ-Ivory.

ראיתי בלינק הזה:http://www.tested.com/tech/1337-we-uncover-the-dead-pixel-policies-for-every-major-lcd-maker/

שלמסכי UltraSharp יש אחריות החל מפיקסל בהיר אחד, או החל מ-6 פיקסלים שחורים.

רציתי לדעת קודם כל האם ה-U2412M נכלל בסדרת ה-UltraSharp? (זה ה-U בשם הדגם?)

דבר שני, מהנסיון שלכם עם שרות הלקוחות של Dell (אני מקווה שאני עובד מול Dell ישירות ולא מול Ivory) אם יש לי פיקסל אחד או שתיים שחורים, האם Dell יחליפו לי את המסך או שהם שומרים על הפוליסה הזאת בקנאות?

תודה!

פורסם

אתה מקבל שירות מדל, וכן זאת הסדרה של המסך.

בקשר למדיניות? אני לא יודע.

פורסם
  • מחבר

עוד שאלה, אני אנסה להתקשר לכמה חנויות לראות אם אפשר לבדוק את המסך לפני שאני לוקח אותו הביתה.

יש הצעות על דברים שצריך לבדוק? כמה דברים ששמעתי עליהם: זמזום בעת פעולה, פיקסלים שרופים, דליפת אור. איך אפשר לבדוק את הדברים האלה בחנות (נניח שאני אחבר למסך laptop) והאם יש עוד משהו שכדאי לשים לב אליו?

פורסם

אי-אפשר לבדוק שום דבר בחנות בצורה אמינה ולכן גם לא צריך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים