ייעוץ בקשר ללימודי מחשבים - לימודים והצעות עבודה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ייעוץ בקשר ללימודי מחשבים


LittleNicky

Recommended Posts

שלום וחג שמח,

אני אשמח לקבל המלצה בקשר ללימודים גבוהים, בעיקרון הסיפור הוא שאני טיפוס ריאלי, מחושב, מסודר ומאורגן, אוהב מחשבים, מתחבר למקצועות המדעיים (מתמטיקה, פיזיקה) ובעל חוש טכני, אבל רצו החיים ובתיכון לא השקעתי ובקושי למדתי אז סיימתי מתמטיקה ב4 יח' עם ציון 70..

אני רואה את עצמי עובד במשהו שקשור למחשבים, ורצוי ברמה מתקדמת זאת אומרת לא סתם איזה ..

אני מתבלט בין תואר במדמ"ח או הנדסת תוכנה אבל הבנתי שזה בעיקר לימודי מתמטיקה ושהיא ממש ממש קשה, עכשיו אני מתחבר למתמטיקה (זאת אומרת שאני לא מאלה ש"לא רוצה לגעת במקל במתמטיקה), אבל בכל זאת לא עשיתי 5 יח' בתיכון ולכן אני קצת חושש לגבי סיכויי ההצלחה שלי..

לפי דעתכם לאחד כמוני מה כדאי לעשות? האם כדאי לי לעבור מכינה ייעודית ולהתחיל ללמוד את אחד התארים הנ"ל? או לנסות משהו שונה לגמרי כמו איזה קורס בפיתוח משחקי מחשב, או אולי אפילו ללמוד לבד קוד ולהתחיל להתעסק בזה?

אני מאוד אשמח לתגובות, אני חייב לעשות סדר בראש..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם יש לך כוח רצון ויכולת ללמוד לבד , אז תתחיל ללמוד לבד באינטרנט יש מלא חומר ותראה איך אתה מתקדם משם ...

אם התעודת בגרות שלך טובה (ממש ממש טובה ) ויש לך פסיכומטרי טוב אם אניני טועה 680+ אז יש לך אתה האפשרות של האוניורסיטה תואר במדעי המחשב .

אם התעודת בגרות של ממוצעת אבל בכל זאת צריך ציון טוב במתמטיקה 70 בחמש יחידות +פסיכומטרי , אז יש מכללות ממש מצוינות , וזאת לדעתי גם האופציה הטובה ביותר לפחות הייתה עבורי, כי לבזבז כסף והכי חשוב זמן על פסיכומטרי ובגרויות זה מיותר, אם אתה רוצה אני יכול להמליץ לך על מקומות טובים בסביבת המגורים שלך .

וכמובן יש את האופציה של הפתוחה ומכללות שמקבלות ללא פסיכומטרי או בגרות וכדומה ..

הנדסת תוכנה זה סתם עוד שנה מיותרת לדעתי ,לך על מדעי המחשב אם אתה באמת אוהב את התחום .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 2 שבועות מאוחר יותר...

מה שחשוב שתבין הוא שעצם העובדה שלא השקעת בתיכון ולמדת רק 4 יחידות והוצאת רק 70 לא סוגר בפניך שום דלתות. כן, המתמטיקה בתארי ההנדסה ומדעי המחשב קשה יותר ממתמטיקה של תיכון, גם ב5 יחידות. אבל אם יש לך יכולת וזיקה לזה כמו שאתה אומר, לא צריכה להיות לך בעיה. הכל אפשר להשלים, אם במכינה ואם תוך כדי הלימודים. למרות שלדעת חומר של 5 יחידות מהתיכון עוזר, כי זה מכין אותך קצת למה שלומדים בתואר, לא באמת מסתמכים עליו. מלמדים הכל מהבסיס. כך שזה לא מה שיפיל או יעביר אותך - החשיבה והתפישה שלך חשובות הרבה יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...