פורסם 2013 בנובמבר 2812 שנים רק לאותו הזתהות רציתי להגיד , שגם לי לקחו כונן קשיח במסגרת אחריות ולקח להם שבועיים להחזיר למרות שהייתי רודף ומזכיר להם כל חצי שבוע בערךKSP באמת מבאסים בקטע , המזל שלי שזה לא היה כונן ראשי והיה לי גיבוי מלא אז לא נפגעתי מהזמן שלקחאגב זה לא הפורום הנכון, היית צריך לפתוח בצרכנות.. נערך 2013 בנובמבר 2812 שנים על-ידי surfface
פורסם 2013 בנובמבר 2812 שנים אכן יש מקום שהדיון יהיה גם בפורום צרכנות, אך לעניות דעתי טוב שהדיון הובא כאן, מאחר וחלק מהקוראים של פורום זה, מחפשים לקנות דיסקים חדשים וכדאי שהם יתוודאו לשירות המוכרים ולשווי האחריות שהם נותנים לדיסקים. אני חושב, שבמיוחד כשמדובר ברשת ולא בחנות, כדאי גם לציין את הסניף ושם האיש שנתן את השירות הגרוע.
פורסם 2013 בנובמבר 3012 שנים לי מת לגמרי דיסק קשיח לפטופ של 500GB WD, הדיסק תקע לחלוטין את המחשב ולא הגיב בכלל. תוך שבוע חיכה לי בסניף דיסק קשיח חדש.באופן כללי אף פעם לא היו לי בעיות החלפה עם KSP. קרה לי גם עם לוח אם G31ES2L, שהגיע מהחלפה, התקלקל אחריי שבוע, תוך כמה ימים הגיע עוד לוח אם חדש שעובד פיקס ובלי בעיות. קורה שמוצר מוחלף (חוסר מזל) מגיע תקול. יכול לקרות בכל חנות. קרה לי גם באייבורי עם GTX550TI. בסוף החליפו לGTX650 ויש לי ראש שקט.
פורסם 2013 בנובמבר 3012 שנים חחח איזה עליהום של חמומי מח.... אני לא עובד מטעם אף אחד, ובטח שלא באיזה חנות (תכלס אני מתכנת C#) אני קונה קבוע בKSP, כי המחירים שלהם סבירים, והנסיון שלי בתקלות מולם תמיד היה חיובי. הכותרת צריכה להיות "כל האמת על המקרה האישי שלי מול החנות, האם הרבה אנשים חוו משהו דומה או שזה מקרה חריג ?" כי לי אישית תמיד היה נסיון טוב איתם (בעשור האחרון היו לי 2 כוננים פגומים ולוח אם אחד שעשה לי צרות וכולם הוחלפו תוך כמה ימים בלי שום בעיות). ואני לא שמעתי על הרבה מקרים כמו שאתה מתאר. תפנה אליהם, תנסה לעורר תשומת לב של אחד מהקודקודים כי המקרה שלך באמת נשמע שיש פה מקום לטיפול מיוחד. לגבי ההתגובה של עמיאל ביטון ודומיו... רוב האוכלוסיה תמיד הייתה במנטליות של אספסוף חם מזג, חשבתי שפה באתר הזה יהיו יותר אנשים לוגיים-רציונליים, אני מאחל לכם המון שלווה ותיקון נעים נערך 2013 בנובמבר 3012 שנים על-ידי erez20
פורסם 2013 בנובמבר 3012 שנים היה לי מקרה שרכשתי כונן חיצני של WD והפסיק לעבוד לאחר זמן מה מסיבה לא ידועה.הכונן היה באחריות אך היא לא יכלה לספק את אותו המוצר ולכן סיפקו לי כונן חיצוני של Seagate באותו הנפח.לא זכור לי שהתהליך ארך זמן רב כך שבסופו של דבר הייתי מרוצה מהשירות. סניף עד הלום.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.