עבור לתוכן
View in the app

A better way to browse. Learn more.

HWzone

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

אמורים לקבל אחריות יצרן על הרכיבים שבמחשב?

Featured Replies

פורסם

קניתי מחשב ובתוכו מאוורר יוקרתי ל-CPU, באתר היצרן כתוב שהאחריות זה 6 שנים.

כשקיבלתי את המחשב, היה כתוב שאין אחריות על המאוורר.

בנוסף, לא קיבלתי שום פתקי אחריות של יצרן הרכיבים (בין אם זה לוח אם, מאורר, מארז או כל רכיב אחר שבמחשב).

נאמר לי שהאחריות היא רק של החנות.

האם זה מצב תקין?

פורסם
קניתי מחשב ובתוכו מאוורר יוקרתי ל-CPU

:lol:

תגדיר בבקשה "מאוורר יוקרתי".

פורסם

חנויות בארץ מחויבות לתת שנה אחריות מינימלית עבור מוצר חשמלי ששוויו 100 ש"ח ומעלה.

אני מניח שקנית noctua. היבואנית \ חנות אולי נותנת רק שנה, noctua מכבדת 6 שנות אחריות לכל אחד (ישירות דרכה).

פורסם
  • מחבר

נכון זה Noctua, עולה מעל 200 ש"ח (לא זוכר כרגע מחיר מדויק).

אולי Noctua מכבדת אחריות, אבל אין לי שום דבר שיכול להוכיח שקניתי את זה...

מבחינתם, אולי קניתי את זה יד שניה מאיזה מישהו... בקיצור אני צריך תעודת אחריות, לא?

חוץ מזה החנות לא הביאה לי שום אחריות על המאורר... פשוט כלום. בגלל זה ממש ממש התפלאתי..

איזה אינטרס יש לחנות שלא להביא אחריות על מוצר שבשבילו היצרן נותן 6 שנות אחריות?

איזה אינטרס יש לחנות שלא להביא ללקוח תעודות אחריות של היצרן?

נערך על-ידי dor9

פורסם

מספיק שיש לך קבלה מאותה חנות וזו הוכחת קנייה מספקת.

מבחינת noctua, לא מעניין אותה מהיכן רכשת את זה. גם אם צאת את זה ברחוב. מוצר שהושק ב-2012 למשל, יכוסה באחריות שלהם

לפחות עד 2018 בכל מקרה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.