תקלה מוזרה - האינטרנט מתנתק כל יום בסביבות 8 בבוקר - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תקלה מוזרה - האינטרנט מתנתק כל יום בסביבות 8 בבוקר


vic07

Recommended Posts

מדובר בתקלה שחוזרת על עצמה כבר שבוע, בדייקנות שלא היתה מביישת את חברת הרכבות של אנגליה. המחשב פתאום רואה את הרשת הביתית (האלחוטית) בתור "רשת בלתי מזוהה" עם קישוריות מוגבלת, ורק ריסט לראוטר פותר את הבעיה. מה זה אומר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טלפון ? מיקרוגל ? סלולרי ?

נסה לשנות ערוץ בנתב.

אורות בנתב/מודם לא מראים סיבה ?

נתב מוגדר להתחבר מחדש אוטומטית אם יש ניתוק ?

היתה לי בעיה דומה וזאת היתה בעיה במרכזיה של .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנתב על הגדרות ברירת המחדל (פרט לססמאות וכו'), שבוודאי לא השתנו פתאום. האורות במודם רגילים, האור בנתב המתייחס לחיבור לאינטרנט כבה כשזה קורה. לגבי חיבור אוטומאטי, אני לא ממש יודע על מה אתה מדבר - אני בלי חייגן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היום הבעיה חזרה על עצמה אחרי כמה ימי הפוגה, וניסיתי להתחבר דרך הפלאפון כדי לוודא שהבעיה לא במחשב. הפלאפון זיהה את הרשת, אבל נתקע בשלב "obtaining IP adress". הראוטר, למעט הססמאות, על הגדרות ברירת המחדל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם רק הנורה של האינטרנט נכבית אז יש בעיה ברשת וזה לא קשור לקו של . בעיה ברשת יכולה לנבוע מכמה סיבות. עומס על הרשת- יש לנתק את כל התוכנות שיתוף ולבדוק. יש לנתק את כל המחשבים ברשת ולבדוק. כמובן שים סיסמה על מנת שהשכנים לא יגלשו על הרשת. בנוסף תאפס את הראוטר ותבדוק(כפתור ריסט). בנוסף תנסה לשים אי פי ידני +DNS בכרטיס הרשת(חפש בגוגל הסבר) ותמשיך לבדוק. אם לא עוזר כלום מזה תבדוק במחשב השני מה קורה. אם גם הוא מתנתק ועשית כבר איפוס לראוטר ואת כל הדברים האחרים. לך תחליף אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...