עבור לתוכן

אז כן יש הבדל באיכות התמונה בין AMD ל-NVIDIA...

Featured Replies

פורסם

"התעלמו מהביין ההרוס ברקע, דבר אשר יכול לקרות בכל משחק אך לא פשוט לגרום לו לקרות בכל אחד שכזה (צרות של בוחנים)"

פורסם

לא יודע מה איתך אבל כשאני במשחק אינטנסיבי כמו BF4 וקופץ, ורץ ויורה, הדבר האחרון שמעניין אותי זה כמה יש צל ואיפה

AMD טובים בדיוק כמו NVIDIA

פורסם

דודאל,

אותך זה פחות מעניין אבל יש אנשים שחיים ונושמים ובודקים בהיסטריה דברים כאלה.

אני למשל מפעיל AAx4, אבל אחרי הביקורת הזאתי אני מבין שה-AA פשוט מיותר. אני לא רואה שום הבדל!

אבל אהיה כנה - כל פעם כשאני נכנס למשחק אני נהנה לראות את הפרטים הקטנים של המשחק, העלים, הצל, התזוזות של הענפים. זה הכל מוסיף למשחק.

אני דווקא מופתע מהמצב, הכרטיסים של AMD צריכים להציג את כל הפרטים בהתחשב העובדה שהמשחק בחסות AMD.

פורסם

זה לא שהוא מיותר, פשוט הAA של BF4 ברמה נמוכה מאוד... ורק מי שמסוגל לעשות בנצ'מארק למשחק מולטיפלייר יכול לעשות בדיקה AA בתמונה. הצרות האמיתיות זה הJAGGIES שיש תוך כדי תנועה. למשל בEURO TRUCK SIMULATOR 2 אני ממש סובל מהגדרות שנראות זוועה בלי AA. למשחק הזה ספציפית זה ממש ממש קריטי לי, בBF3 שיחקתי בכלל ב720P ולא היה אכפת לי. אני מפעיל שם SGSSAAX4, מוריד את הביצועים באיזה 80% ~_~

ובנוגע להבדל בין הכרטיסים... נראה לך שאחת החברות מעלימה אבנים שהמשחק אומר לה להציג ? והמבנים אפילו לא נראים כמו הריסות, זה נראה כאילו פשוט הם לא מופיעים, זה נראה לך הגיוני ?! ההסבר היחיד זה הגדרות נמוכות מול גבוהות, וגם ממרחק כזה בניינים לא נעלמים אפילו על MESH=LOW, כנראה שזה צולם מיותר רחוק ממה שזה נראה והFOV הנמוך בצירוף חיתוך של חלק גדול מהתמונה (המפה לא מופיעה למרות שהUI פעיל) נותן אשליה שהוא הרבה יותר קרוב.

פורסם

דווקא כן יש הבדל בין ההגדרות של ה- AA, אבל ההבדלים הם יחסית קטנים ודי זניחים.

בתמונות שפורסמו בכתבה נראה שמופעל FXAA ולכן לא רואים כמעט הבדלים. ואמנם FXAA עושה עבודה מעולה בהחלקה של הקווים, אבל הוא מטשטש מאוד את התמונה והטקסטורות וזה הסיבה העיקרית שאני לא משתמש בפילטר הזה.

אני עם המפרט שלי הגעתי להגדרות שנותנות ביצועים יחסית טובים ועם איכות גרפית לא רעה.

העלתי את ה- resolution scale אל 110-120%, MSAA על 2X וללא FXAA

מבחינת FPS אני מקבל בערך אותו הדבר כמו עם MSAA 4X, אבל איכות תמונה קצת טובה יותר (קצת, אפשר להגיד אפילו שדי זניח)

פורסם

נכנסתי עכשיו למשחק לבחון כמה סיבובים, וכיביתי את הMSAA 4x. אפשר להבחין בשינויים קלים באמת, אבל שינויים ממש זניחים עבורי.

ההבדל העיקרי ששמתי לב שממוצע של 85-75FPS הכרטיס זינק לממוצע של 110FPS. כשאני טס זה יורד ל90FPS.

פורסם
לא יודע מה איתך אבל כשאני במשחק אינטנסיבי כמו BF4 וקופץ, ורץ ויורה, הדבר האחרון שמעניין אותי זה כמה יש צל ואיפה

וזה האבסורד שבדבר.

שלמרות מה שאתה אומר, אנשים ממשיכים להוציא סכומי עתק על כרטיסי מסך רק כדי שיוכלו לשחק על ultra עם כל הצללים ואם 256XAA שקר כלשהו. :)

פורסם
  • מחבר

ב-BF4 הגראפיקה עדיין מדהימה עם AMD?

פורסם

לא, זה נראה כמו DOOM 1, רק אם תחליף ל - NVIDIA זה ייראה טוב.

פורסם

בתמונות שפורסמו בכתבה נראה שמופעל FXAA ולכן לא רואים כמעט הבדלים. ואמנם FXAA עושה עבודה מעולה בהחלקה של הקווים, אבל הוא מטשטש מאוד את התמונה והטקסטורות וזה הסיבה העיקרית שאני לא משתמש בפילטר הזה.

ה fxaa עושה עבודה טובה בתמונות stills, למרות הטישטוש, אבל הבעיה העיקרית היא שהוא לא מונע pixel crawling בתנועה ולכן כל השוואת screenshot עם fxaa לא ממש רלוונטית לאיכות החלקה בזמן משחק.

והיא רק מפריעה להשוואת Msaa בתמונות המדוברות.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים