נשקים, תוספות ושאר ירקות - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נשקים, תוספות ושאר ירקות


danielzy

Recommended Posts

שלום לכולם

חשבתי שיהיה נחמד אם יהיה דיון שנדון בו בנשקים שכל אחד מאיתנו מוצא הכי שימושים וכו'

אישית אני משתמש ב SCAR-H כשאני משחק בשרתי אינפטרי, מוצא אותו סוג של "חבילת הכל כלול".

מצד אחד יש דמג' נחמד מאוד מרחוק (2 יריות בראש, 4 בגוף), ומצד שני, למרות שהוא לא כל כך מדוייק מקרוב, הוא עדיין הורג בשלושה כדורים מקרוב, כך שאתה לא נשאר חסר אונים מטווח אפס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני אוהב את ה M416...היום פתחתי אותו..עכשיו עובד לפתוח לו את ה HOLO ...ו ANGLED GRIP...ו HEAVY BARREL....זה הנשק המועדף עליי אצל ASSAULT...אני מעדיף לשחק HARDCORE...ANGLED GRIP מוריד את ה RECOIL של הכדור הראשון ב 33%..ורוב הזמן אתה יורה צרורות קצרים..אז זה עוזר מאוד לייצב את הנשק..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בדיוק פתחתי אותו... מתישהו כבר נראה איך הוא...

כרגע אני מוצא את עצמי משחק בעיקר support. ה- M249 מרגיש חייה, ובדיוק קיבלתי את ה- TYPE 88 שאני רואה שהוא די אותו הדבר רק עם תוספת stability (קצת אש טיפה יותר איטי)

מבאס אבל להתחיל לפתוח את התוספות מחדש בשביל ה- 88

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא משתמש ב HEAVY BARREL ו ANGLED GRIP ונותן לעצמי אפשרות לחסל מטרות גם מקרוב וגם מרחוק, והפייבוריטי שלי בינתיים הוא SAR-21 הוא יורה אמנם לאט אבל פוגע טוב, ואחריו ה M416 חייתי למדי. יש לי את ה M16 אבל בינתיים לא התלהבתי יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן...לפי דעתי ה M416 הוא אופציה הכי טובה...בשבילי לפחות...עם HEAVY BARREK ו ANGLED GRIP..אני בכלל מעריץ של ANGLED GRIP :) הרי הRECOIL הכי חזק הוא בכדורים הראשונים...אז השליטה הזאת שהוא נותן לך ביריה הראשונה ומפחית את ה RECOIL עוזר להוריד אנשים יכבר בצרור הראשון..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

P-90 מטורף ל domination...פותחים לו כוונת השלכה,ידית,ומפצה ואתה מסודר....*ספוילר* ד"א הנשק הזה נפתח דרך הסינגלפלייר בשלב הסופי שיש לך בחירה להקריב או את האנה או את אייריש ואם בוחרים בהאנה מקבלים אותו...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...