Battlefield 4 - תרד בעיות טכניות. - עמוד 34 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield 4 - תרד בעיות טכניות.


--Shadow--

Recommended Posts

  • תגובות 595
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

לחוץ מזה שהייתי מטר ממישהו, יריתי בו, ראיתי את הדמות שלו נפגעת ובסוף היה לו 100% חיים הכל מצויין. וגם יש את הבעיה שעלים בהרבה מפות מגיבים כמו קיר (מחזירים רימונים, אי אפשר לירות דרכם), ויש גם את הבאג מהעמוד הקודם שאם הורגים מישהו ה HIT BOX שלו הופך לקיר. יש גם איזה 10000000 קירות בלטי נראים במפות בלי קשר לאלה שנוצרים במהלך המשחק (בניינים שנופלים, אנשים שמתים וכו') והרבה פעמים רואים מישהו אבל אי אפשר לפגוע בו, מצד שני אי אפשר לדעת מי מאחורי קיר ומי לא (או לאיזה כיוון השחקנים מכוונים את הנשק) כי המשחק לא מסונכרן עם עצמו.

דרך אגב, אם אתם רוצים לפגוע בטנק שנוסע קדימה תפגעו בדיוק מאחוריו כי ה HIT BOX לא במקום, אפשר גם טיפה מעליו ואז הרבה פעמים יש CRITICAL HIT...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נועם הHIT REG שלי הרבה יותר טוב מאז ששמתי OPENWRT

היה לי 3 ראוטרים של TP LINK והיה לי PACKET LOSS בערך 70% מהזמן , עכשיו בפאצ' האחרון אי אפשר להשוות כי היה המון PACKET LOSS גם באשמת המשחק ... כל הPACKET LOSS TESTS (ניסיתי תוכנות ואתרים) הראו שאין שום בעיה, אבל איך שהתקנתי OPENWRT נעלם לי הPACKET LOSS בBF4.

הפירמוור של TPLINK פשוט לא עובד טוב עם המשחק הזה

תנסה אולי לשחק תקופה עם המודם בלי הראוטר (עם חייגן עדיף)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי ראוטר שאפשר להתקין עליו OPENWRT וגם אני מחובר עם Ethernet כי WIFI זה חרא. היה לי PACKET LOSS (ספציפית רק ב BF4) רק עד העדכון שהם סדרו בו את הבעיות חיבור, מאז הסמל הזה לא הופיע לי פעם אחת.

הבעיה עם הפגיעות שלא נרשמות לא נגרמת מהחיבור לשרת, היא קיימת מאז BC2. אם דמות רצה לצדדים ה HIT BOX לא מסונכרן עם הדמות עצמה ולכן אתה תראה את הפגיעה בדמות אבל אתה לא תפגע ב HIT BOX. ככל שהמעבד שלך תחת יותר עומס בזמן המשחק ככה הבעיה יותר מורגשת. אם אני זוכר נכון הדרך היחידה לשמור על העומס בגבולות התקין (שהבעיה מורגשת רק אם מחפשים אותה) היא להשתמש במעבד משושה ליבה של , אולי אחרי כל העדכונים אפשר גם פחות יקרים...אני משתמש במחשב יחסית ישן.

זה אחת הבעיות הכי מציקות במשחק הזה, החוסר תאום בין מה שאתה רואה על המסך למה שקורה בפועל. גם הבאג עם ה HIT BOX WALL (עמוד קודם נראה לי), אתה רואה את הפיצוצים במקום הנכון אבל הפגיעות עצמן נרשמות במקום אחר (ה HIT BOX של מי שמת מולך).

בשורה התחתונה הם פרסמו דרישות מערכת אבל בפועל הקוד שלהם כל כך גרוע שהמשחק לא עובד בצורה תקינה על הרבה מחשבים שעומדים בדרישות. זה גם המשחק היחיד שיש בו את הבעיות האלה, ב PLANETSIDE 2 אין את הבעיות האלה ואני חושב שאפשר להגיד שהמיימדים שלו יותר גדולים משל BF4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי 5 משחקים היום:

המשחק הראשון - disconnect אחרי כמה זמן בגלל פינג, היה כל הזמן על 70 בערך ובלי שום סיבה קפץ ל 110 כמובן שאחרי שניה הועפתי מהשרת. הבעיה עם הקפיצות פינג קיימת רק במשחק הזה.

המשחק השני - היה TDM, עבר חלק באופן מאוד מפתיע.

משחק שלישי - disconnect אחרי כמה זמן עם הודעה שאני צריך לפתוח פורט כלשהו (פעם ראשונה שיש לי את ההודעה הזו מאז שהמשחק יצא).

משחק רביעי - disconnect, משהו השתבש (game disconnect: something went wrong).

משחק חמישי - disconnect, משהו השתבש.

אין מה להגיד שהמצב של המשחק הזה משתפר עם הזמן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הפינג זה בעיה שיש לעוד אנשים פה, ראיתי שהיא קיימת גם במדינות אחרות. נראה כאילו היא לרוב במדינות שיש בהם הרבה שרתים (גרמניה, ארה"ב וכו'). השאר לא ברור לי מה הקטע, כנראה העולם מאזן את זה שבחודש הראשון לא היו לי בעיות יציבות כמו שהיה לכולם xD

לפחות הפעם הבעיות היו בחיבור ולא במהלך המשחק, בזמן שהמשחק עבד המצב היה יחסית טוב.

אני לא מחפש בעיות, פשוט במשחק הזה מאוד קל למצוא אותן :D ב CQL קשה יותר לראות את הבעיות (רק במקרים שיורים על כלי מגלים כמה ה HIT BOX שלהם מחורבן) כי אין כל כך מפגשים קרובים אבל בשאר מצבי המשחק קל מאוד לראות שרוב הדברים עוד לא עובדים כמו שצריך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא שיחקתי איזה חודש ועכשיו כשאני מנסה אני נתקל בראברבענדינג היסטרי באיזה חמישה שרתים, ונראה שאחרים גם מתלוננים בשרתים.

מה יהיה, קוביות. מה יהיה?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפני כמה ימים היה לי באג מעצבן במיוחד, אחרי שעשו לי החייאה עמדו ליידי 4 אנשים, כאשר כיוונתי עליהם הם לא סומנו לי כאילו הם באותה הקבוצה שלי, אז פתחתי עליהם באש וישר הסרבר העיף אותי על זה.

ובנוסף לכך בכל פעם שעושים לי החייאה הנשק שלי תקוע על רטט סרק עד שאני נותן יריה אחת.

וכמובן מלא פעמים שאתה מרסס חצי מחסנית על מישהו ובסוף אתה מת או רימון שנופל ליד מישהו אבל לא הורג אותו גם במצב הרדקור.

חלק מהבעיות הם כמובן גם כתוצאה מפינגים בעייתיים.

איזה פינג לדעתכם דרוש למשחק נורמאלי?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי עדיין הרבה פעמים קורה שאני מתחיל משחק בלי נשקים ורק אחרי כמה שניות דברים מתחילים להופיע. לא ברור לי איך הם לא סידרו את זה עד עכשיו.

בקשר לפינג, בדרך כלל כשאני על 70-80ms הבעיות היחידות שיש לי הן בעיות שקיימות גם לאנשים עם פינג 30 (חוסר תיאום בין מה שאתה רואה למה שאנשים אחרים רואים), מעל ה 100 הרבה פעמים מתחילים לראות בעיות נוספות ולכן הרבה שרתים מעיפים. עוד משהו שחשוב לזכור jitter ו packet loss יעשו יותר בעיות מפינג מעט גבוה אבל יציב.

בזמן האחרון יצא לי לראות כמה אנשים שאמרו שיש בעיה עם ה LAG COMP במשחק שגורם לזה שברוב המקרים אם מישהו שיש לו פינג 300 יורה עליך זה יראה לך כמו הריגה בפגיעה אחת. נראה כאילו הניסיון לאזן את הפינג הגבוה נותן יתרון מוגזם. נראה גם כאילו אנשים מנצלים את זה ובוחרים בכוח שרתים עם פינג גבוה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נותן חסרון באותה מידה שזה נותן יתרון - עם פינג 300 אתה יכול להכנס לחדר ולהרוג מישהו וכשזה יגיע למחשב שלו הוא כבר יהיה מת אצלך, אבל אותו דבר אם קופצים עליך. הJITTER תמיד יהיה הרבה יותר גבוה בפינג גבוה והחוויה לא תהיה טובה, ולא יהיה קרבות איכותיים ששניים יורים אחד על השני ואחד מת ואחד מסיים עם 1% חיים. אני ממש בספק אם מישהו משחק בכוונה בשרתים עם פינג גבוה, אתה יכול לנסות לשחק בשרתים אסיאתים ולדווח עד כמה נהנת. :D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קשה לי להאמין שאני אהנה פחות מבדרך כלל (:cwm8:) אבל אני אנסה בכל זאת xD

עריכה: לא ניסיתי 300 אבל ניסיתי לשחק בארה"ב (עם פינג של בערך 180), נכנסתי ל TDM בשביל להבטיח הרבה מפגשים עם שחקנים אחרים. חוץ מפעם אחת שהרגו אותי בפגיעה אחת (וזה קורה בכל מקרה בערך בכל משחק) לא הרגשתי הבדל גדול אבל אני לא יודע מה אנשים ראו בצד השני. מה בכן כרגיל זה נגמר ב GAME CRASH, הפעם בלי הודעה, SOUND LOOP והחוצה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...