פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים הגישה שלי היא "טעויות קורות". השאלה מה עושים כדי לתקן אותן. במקרה הזה אייבורי עשו מעל ומעבר לתקן את טעותם. מקווה שהשירות הזה יהיה נחלתם של כלל הלקוחות ולא רק של מי שיפרסם בפורום.
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים אבל לפני שמפליגים בשבחים - בואו לא נשכח שמדובר בשירות שסה"כ נועד לתקן תקלה שהם גרמו לה בעצמם.
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים הם עשו טעות ולדעתי תיקנו אותה בדרך הכי טובה שיכולה להיות. השאלה אם הם היו עושים את זה גם אם הלקוחה לא הייתה מפרסמת את הסיפור שלה כאן (או בפורומים מקבילים).
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים לדעתי כל העניין הזה טופל בצורה יותר מידי טובה וכנראה רק בגלל שזה פורסם פה בפורום .
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים גם אם הטיפול נעשה בגלל הפרסום, זו עדיין התפתחות חיובית. העיקר שמחלחלת לאייבורי מודעות לשירות לקוחות. אי אפשר לצפות למהפכה שירותית ברגע אחד, אפשר רק לקוות שזו התחלה של מגמה חדשה. כמובן שעדיף היה להעסיק מלכתחילה מוכרנים שיודעים מה הם עושים, במקום החובבנים שפותחת הדיון נתקלה בהם. אני מקווה שאייבורי יפיקו את הלקחים גם בכיוון הזה.
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים אני מסכים - בזמן האחרון אייבורי באמת עושים מאמץ רציני בקטע של השירות - וזה ניכר גם בהתנהלות שלהם על גבי הפורוםכבר הערתי על זה כאן בפורום - אלא צעדים קטנים בכיוון הנכוןושוב כפי שכבר העירו לפני - לא משנים את מתודת\תודעת שירות ברגע - אלה תהליכים שלוקחים זמןגם אם הטעות היתה במקורה בעת הרכישה אין ספק כי הם עשו יפה מאוד בתיקונם את המצב.כל טוב,גבריאל
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים אני נאלץ "להרוס את החגיגה".אני ממש לא מסכים עם האמירות שלכם פה. כל ה"ברוך" הזה התחיל משירות לא מקצועי בעליל של המוכרים בחנות. אני לא מסוגל לשבח חנות לאחר שהיא סיפקה שירות בזוי כזה. לא לטרוח ולברר האם מחשב עונה על דרישה כל כך בסיסית וכל כך מסויימת ומדויקת של לקוח - זה עלוב.אפשר להתווכח על האם מחשב "טוב למשחקים", נניח. אי אפשר להתווכח על האם מחשב עונה על דרישה מדויקת כמו שהיתה לפולינה26. הוא לא ענה. היא סמכה על המוכר שיתאים את המחשב לדרישות שלה והוא כשל כי הוא לא מקצועי.מה שתיקנו פה היא לא תקלה ולא טעות, זוהי רשלנות.פולינה26, לקחים לעתיד:- אם קרוב משפחה שלך נכווה מהחנות - לא לקנות שם. - KSP עדיפים על מחשבי השנהב.- להתייעץ בפורום ולהכין רשימת רכיבים מדויקת, איתה תלכי לחנות וממנה לא תסטי בפיפס.- לא להקשיב למוכרים בחנויות, אל אחד כמה וכמה בשנהב מחשבים. נערך 2013 בנובמבר 412 שנים על-ידי Ido.G
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים זה גם עניין של סניפים, בירושלים יש 2 סניפים לIvory ו 2 של KSP ופעם לא היה פה TMS והם היו הזולים ביותר...סניף KSP הר חוצבים מוכרים מבינים... ואייבורי גבעת שאול... השאר אני פחות קונה...
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים ב KSP לרוב יש מוכרים שמבינים מה הם מוכרים וגם לא מנסים למכור ללקוחות שטויות ולעבוד עליהם שיש שם יציאות HDMI כשאין או למכור CORE i7 עם GT 630 ולהגיד להם שזה "מחשב גיימרים".
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים במחשבים צריך שניים לטנגו. מוכר וקונה.אם הקונה לא מבין מה הוא קונה ולא יודע להסביר מה הוא צריך יש כאן בעיה.קל למכור אבל חברה נמדדת בשרות לאחר הקניה. ואם אייבורי פתרו את הבעיה מבחינתי השרות הוא טוב.
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים המוכר ביקש באופן מאוד מפורש משהו מאוד מסויים. אזי, הוא ביצע את חלקו. התפקיד של המוכר הוא לדאוג לחלקים שיענו על הדרישה שהציג, בטח כשהוא הציג את הדרישה באופן מאוד ברור.חברה נמדדת לאחר הקניה, אבל חברה איננה נמדדת בשירות רק לאחר שפירסמו תלונה בפורום מחשבים בעל פוטנציאל מובילי דעת קהל רב (וזאת לאחר רשלנות [לא טעות] בוטה של המוכר).
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים ב KSP לרוב יש מוכרים שמבינים מה הם מוכרים וגם לא מנסים למכור ללקוחות שטויות ולעבוד עליהם שיש שם יציאות HDMI כשאין או למכור CORE i7 עם GT 630 ולהגיד להם שזה "מחשב גיימרים".אני חולק עלייך, אני מכיר סניף ספציפי שהמוכר מנסה רק לעשות בוכטות, לא משנה אם אתה צריך מחשב כזה או לא.
פורסם 2013 בנובמבר 412 שנים בסדר... יכול להיות. לא ביקרתי בכל הסניפים. הנסיון שלי הוא בעיקר מרעננה ומר"ג.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.