אין תצוגה במסך של מחשב נייד אבל מסך פעיל - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אין תצוגה במסך של מחשב נייד אבל מסך פעיל


Boris_yo

עדיף שטכנאי יטפל?  

  1. 1. עדיף שטכנאי יטפל?

    • כן
      0
    • לא
      0
    • שווה לשחק עם חיבורים בפנים...
      0


Recommended Posts

יש לי Latitude E6420 שאני משתמש בו כבר יותר משנתיים. היום אחרי ששמתי אותו על Standby ולאחר 4 שעות שחזרתי הבייתה להפעיל אותו, גיליתי שמחשב עובד אבל אין תצוגה על מסך שעובד גם. חיביתי מחשב והפעלתי אבל אותו סיפור למרות שכל השער עובד והנה סרטון שתראו:

גם ב-BIOS אין תצוגה. החלטתי להכנס ל-ePSA ופעלתי לפי הוראות שהן: לנתק מחשב מחשמל, מסוללה שלו ולבצע לו "ניקוז חשמל וכשרציתי לבחון מה קורה, עדיין לו היה תצוגה כמו שרואים בסרטון:

מה אפשר לעשות פה חברה? במחשב נייד יש כרטיס מסך בנוי ויש חיצוני של nVIDIA ומאחר שאחרון היה מוגדר כברירת מחדל, אני חושב שהוא כושל. אולי איפוס BIOS יעזור ואוכל להשאר עם כרטיס בנוי אבל זה לא יתקן כרטיס מסך חיצוני.

יש לי אחריות מסוג "שירות באתר של לקוח" ולמרות זאת אולי איזה כבל השתחרר וצריך לסדר אותו במקום לקבוע ולחכות לטכנאי שיגעיה? מישהו כבר חווה בשירות כזה של בביתו? האם יש מקרים בהם טכנאי מבקש לקחת מחשב נייד למעבדה? אני פשוט רוצה לצפות במה הוא עושה. האם כדי לומר לשירות לקוחות של שיש חשש בכרטיס מסך כושל כי אני מניח זה בעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תבדוק את המחשב עם חיבור למסך חיצוני בעזרת VGA - האם מתקבלת תצוגה ?

אם כן, כנראה בעיה במסך או משהו שקשור אליו (כבל או התאורה)

במקרה שלך אני בספק אם הטכנאי יעשה משהו אצלך, הוא יקח את המחשב למעבדה. תדאג לגבות את כל החומר של המחשב לפני שאתה מוסר את המחשב לתיקון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי ציוד אבחון לבדיקה שהצעת. עדיף לבקש סיוע טכני מ- ולהוציא דיסק לפני שהוא יקח מחשב. ידוע לך מספר תמיכה תכנית של שלהם? אני יודע יש מספר רגיל של שירות לקוחות ומספר לקוחות אנטרפרייז. המחשב שלי נרכש בסבסוד מאוניברסיטה בארה"ב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איזה "ציוד אבחון" אתה בדיוק צריך בשביל לעשות את מה שאמרתי לך?

יש לך מחשב נייח / טלויזיה LCD ?

אתה לוקח את כבל VGA פשוט או , מחבר למסך חיצוני ורואה אם יש תצוגה. למה זה כל כך קשה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסך מחשב חיצוני אין. HDTV טלוויזיה יש. כבל יש אבל כדי שתמונה תופיע בטלוויזיה, חייבים לבחור תצוגה חיצונית ב"Connect To A Projector" במערכת הפעלה של ואז מופיע תמונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם המחשב עולה בלי התצוגה כמו בוידאו הראשון שלך אז אתה יכול להעביר.

מה גם שאם אתה מחבר מראש אז הוא צריך להראות לך את עליית המחשב בטלויזיה. תחבר לפני שאתה מדליק את המחשב.

מאיזה מחשב אתה כותב? גם נייד?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

דיברתי עם ונציג שירות היה בחור עם מבטא ערבית או ש- עושים מיקור חוץ למדינות אחרות? בכל מקרה זה היה ענייו מוכר של "אני ופה גדול שלי". בהתחלה הסברתי לא שאין תצוגה במסך, אין תצוגה בטלוויזיה וכאשר הוא התחיל לשאול דברים קטנים כמו האם יש נזק פיזי על מסך או האם נסיתי לשחק עם מסך, רציתי לתת לו רמז שמסך בסדר ואמרתי שהפעלתי תוכנה מיועדת לבדיקת מסך. בעמצאות תוכנה ראיתי שמסך פועל. הוא שאל אותי איך יכול להיות שפה מסך שלך עובד ובשאר דברים לא? עוד פעם נתתי רמז שיתכן זה כרטיס מסך ואז מסרתי לו נתוני לקוח. הוא בדק ופתח קריאה ופה שאלתי עד מתי יש אחריות. אז הוא אמר שמשהו לא ברור וטען שאחריות שלי הייתה בן שנתיים ונגמרה באפריל 2013. אתם חושבים שאם לא שאלתי, לא היו מגלים את זה ושולחים טכנאי שבסוף הייתי מקבל שירות "מעבר לאחריות"?

ביקשתי ממנו איפה ניתן לקבל הצעת מחיר להרחבת אחריות. התקשרתי לשלוחה, השארתי פרטים וצריכים לשלוח לי הצעה בקרוב. שאלתי נציג של בארה"ב עניין של הרכבת אחריות ונאמר לי שיש איזו עמלה שמשלמים בנוסף להרכבת אחריות במידע ואחריות פג תוקף. מה שאני רוצה לדעת, זה האם הרכבת אחריות בארה"ב יוצא יותר זול מאחריות בישראל? כי אם כן, לפני שאני קונה הרכבת אחריות בארה"ב, אצטרך להבעיר אחריות שיש לי פה לארה"ב, ואז להבעיר אחריות לישראל שוב כדי לקבל שירות. גם כן נציג בארה"ב אמר לי שמשך תהליך העברת אחריות הוא 30 יום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה חדש. אוקיי

Boris_yo

תנסה להתקשר ל"יעל פתרונות", אל תרחיב יותר מדי, תסביר שאין תצוגה. לומר "השתמשתי בתוכנות מיוחדות" - מיותר

אתה יכול לבדוק באתר של בעזרת ה-Service Tag שנמצא על מדבקה בתחתית המחשב אם יש לך אחריות או לא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתר טוען שאין מידע על אחריות. בדקתי במקום אחר באתר ורשום שם: Warranty End Date: Not Available

זה בטח כי העברתי אחריות ארצה ולכן מערכת לא מזהה אותו. גם נציג אמר שאחריות נגמרה אז מה טעם להתקשר ל"יעל פתרונות"? הם ישלכו אותי שוב לנציג שיפתח קריאת שירות.

אולי לנסוע מצפון להרצליה ולשמוע הצעת מחיר שלהם? בטח יהיה של 500 ש''ל לפחות שזה בערך סכום הרכבת אחריות לשנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...