בעיה עם H100i וזוג מאווררים SP120 Quiet - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה עם H100i וזוג מאווררים SP120 Quiet


Tzach_n

Recommended Posts

אז באתי להתקין, חיברתי סידרתי כבלים הכל מושלם ואני בא לחבר את המאווררים ליחידת כשאני שם לב פתאום שהמאווררים שקניתי בקייאספי הם בעלי 3 פינים בלבד מה שאומר שאין שליטת PWM.

הם מוכרים את הדגם הישן עם השלוש פינים ועכשיו יש כבר חדש עם ארבעה...

עוד לא הספקתי לבדוק את זה מותקן כי הייתי חייב לצאת אבל ממה שהבנתי בקריאה קצרה באינטרנט לא תהיה לי אפשרות לכוון להם את מהירות הסיבוב ולקבוע עקומת מאוורר.

מה עושים? קייאספי בטח לא יקבלו חזרה כי הקופסאות נפתחו... להזמין זוג חדש מאיביי? בארץ חוץ מקייאספי אף חנות לא מוכרת. או שפשוט להסתפק בזה שהם ירוצו במהירות מקסימלית כל הזמן?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ברור שאפשר לשלוט עליהם.

אני לא יודע אם ה-100I מאפשר זאת, אבל רוב לוחות האם מסוגלים לשלוט אנאלוגית במאווררים (שינוי מתח) ולא רק PWM, אני לא יודע לגבי הלוח שלך, אבל ה- שלי יכול. (ויש לנו פחות או יותר אותו לוח, שלי צהוב שלך כחול)

אצלי יש קירור של קורסאיר במקרה, ה-A70 עם פתרון מאוד מאולתר - מאוורר אחד (מתוך שניים) שהגיעו איתו שה-3 פין ורץ ב-2000 סל"ד ב-12V, ונוקטואה NF-F12 שהוא 4 פין PWM ורץ ב-1500 סל"ד ב-12V. הלוח שולט על שניהם ללא בעיה עם תוכנת ה-Control Center של בה ייצרתי בפשטות גרף לכל מאוורר בנפרד.

ככה זה נראה xD

xTTxTc9l.jpg

וממה שידוע לי, קורסאיר לא מייצרים מאוורריי PWM...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חריף אתה :) קורסייר כן מייצרים גרסאת PWM של המאווררים האלו בדקתי, אבל קראתי באינטרנט שלאנשים יש בעיות עם שליטת RPM, כנראה יש להם שלא תומך כמו שאמרת. אז לפי מה שאתה אומר כן תהיה לי שליטה דרך התוכנה? אם כן הכל בסדר. מה ההבדל בדיוק בין שליטת PWM לשיטה אנאלוגית לפי מתח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור בעל H100I אני יכול להגיד לך, שאתה יכול לשלוט במאווררים חד משמעית!

פשוט תוריד את התוכנה של crossair רצ"ב קישור....

http://www.corsair.com/us/hydro-series-h100i-extreme-performance-liquid-cpu-cooler.html

יש בה עוד כמה פיצ'רים נחמדים, כמו שינוי צבע ללוגו....

תוכנה מאוד פשוטה להפעלה ונוחה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישרת לדגם high performance, לי יש את הדגם Quiet שלא רשום עליו PWM. בכל מקרה יש איפה שהוא מקור שמאשר שיש שליטה על מאווררים עם 3 פינים?

אגב Ymac התכוונת לחבר את המאווררים ל Sysfan בלוח אם? כי אם כן אין מצב... זה סתם יבלגן לי את הסידור ואני רוצה לחבר ישירות ל H100i

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן ... הוא רק רצה קישור יש גם של דגם ה quiet אבל לא משנה..

אני לא עם לוח כמו שלך ויש לי מאווררים כאלה של עם חיבורי 3pin וחלק מהם אני כן חיברתי ללוח והלוח יודע לשלוט עליהם למרות שהם לא חיבור 4pin ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באסה... לא בא לי לחבר אותם ללוח כבר עשיתי להם כבילה לרדיאטור והכל וגם אני רוצה לשלוט בהם דרך Link. בקיצור ממש מבאס, אני גם 99.9% בטוח שלקייאספי אין דגם PWM כזה במלאי. מי היבואן בארץ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי האתר שלהם יש רק את ה hjgh performacne pwm במלאי , אבל באמת שאני לא מבין את הצורך מה ש ymac הציע זה אחלה לגמרי..

בכלל הלוחות שיש היום עם אפשרויות שליטה על המאווררים גם אם הם 3pin זה פיצ'ר לטעמי חובה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה לא פתרון זה workaround, ואני גם פריק של סדר ולא אוהב כבלים מיותרים במארז, מה שעשיתי זה הצמדתי את הכבלים בין שני המאווררים והברגתי אותם לרדיאטור ככה שרק החיבור מבצבץ החוצה וזה פרפקט. אם אני אחבר את שני המאווררים ללוח זה סתם יעשה לי בלאגן וזה טיפשי כשיש לי תוכנה ששולטת בזה. קייאספי זה פשוט חתול בשק הלכו 160 שקל...

נזמין זוג PWM מאיביי וזהו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...