מאוורר דק Noctua NF-A9x14 PWM 2200RPM - ביקורות ומדריכי גולשים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מאוורר דק Noctua NF-A9x14 PWM 2200RPM


sell_parts

Recommended Posts

קניתי שניים כאלה, ע"מ להחליף מאוורר מובנה בשני כרטיסי מסך של בני שנה וחצי (שני מחשבים שונים). המאוורר שלהם הפך לחלק הכי מרעיש במערכת אז החלטתי להוציא אותו (3 ברגים), עם זאת להשאיר את הheatsink ועליו לקשור מאוורר חלופי עם zip ties. התוצאה בתמונות. הוריד טמפ' (ע"פ התוכנה gpu temp) במעלה אחת בממוצע. קשירת הzip ties ("קושרני נילון"?) קצת טריקית אך אפשרית, צריך למצוא מיקום מתחת לheatsink שחסום ע"י רכיב גבוה כך שלא ישתחרר בקלות. בheatsink יש כל מיני חריצים, אפשר גם להשחיל אותו ביניהם. חרישי, תמורה טובה למחיר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם כבר נכנסת לקוצו של יוד..

א. נכון בארץ יש

http://ksp.co.il/?select=1066..189

המהדרין גם ילכו לפה

http://www.amazon.com/s/ref=nb_sb_noss_1/181-0454048-3252766?url=search-alias%3Daps&field-keywords=vga%20cooler&sprefix=vga+cool%2Caps&rh=i%3Aaps%2Ck%3Avga%20cooler

ב. בכל האופציות האלה אתה מקבל מאוורר סטוק (של , gleid וכו'), שאינו בחירה או ניתן לפירוק מהפלסטיק שמגביל בריחת אוויר. ז'תומרת, ניתן לפירוק אבל אי אפשר להכניס במקומו מאוורר מארז מרובע (כי השטח המוקצה בפלסטיק עגול).

ג. אף מאוורר סטוק של arctic\gleid לא מגיע עם MTFB 150,000h כמו noctua, ובלי קשר הם לא שקטים בהרבה מהסטוק של ..

ד. הפתרונות המיועדים מגיעים גם עם heatsink חלופי, זה יחייב החלפת משחה טרמית.. השקעה קצת מוגזמת בהתחשב שאלו לא מערכות גיימינג. כולה רציתי שקט, לא פרויקט.

ה. הטמפ' לא עלו.. אז גם לא צריך להפריז בחשיבות הפלסטיק שתיאורטית מגביל זרימת אוויר :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עד כמה שאני יודע, יש מאוורים שנועדו להיות צמודים למשהו
ואז
לא דיברתי על הפלסטיק אלא על הגוף עצמו ...
. אוקי אז נלך בקו שהגדרת: המאווררים צמודים למשהו שאינו פלסטיק. כמו שרואים בתמונות, לא נגעתי בגוף הקירור הקיים (stock heatsink), קרי אין הרעת תנאים. במקום שיהיה מונח עליו מאוורר עם 3 ברגים, מונח עליו מאוורר עם 2 "אזיקונים"
קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...