פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים קירור למעבד - יש לך למשל את את Scythe Katana גרסא 3 או 4 החדישה יותר. כמו כן, יש לך את את פריזר 7 פרו או 13 של ארקטיק.לוח-אם - 4 ערוצי זיכרון למיטב ידיעתי קיים אך ורק בלוחות המבוססים ערכת שבבים X79, כלומר למעבדי סוקט 2011.ספק כח - זה מאוד תלוי במערכת ובשדרוגים שתרצה לעשות.אפשר לשאול איזו מערכת שיש לך כרגע?
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים אוקי אז הצורך הוא לבנות משחקים ולהשתמש במיליוני (משולים - TRIANGLES) במקרה אני מגיע מהתחום ואני יגיד לך חד וחלק. 770 gtx מעולה אבל לא להרצות ענק שאתה מבקש.הייתי ממליץ לבחון אפשרות הבאה:http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR10.TRC2.A0.Xtesla+k20&_nkw=tesla+k20&_sacat=0&_from=R40אופציה שתעשה פלא למה שאתה מבקש.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים מחבר כן, תודה, שמעתי על הטסלה. זה בדיוק מסוג הדברים שיבואו בעתיד במידה והכל יילך חלק. המחשב שאני מדבר עליו כאן ישרת אותי בהתחלה, ובהמשך ייתכן מאוד שמשהו כמו טסלה יהיה דרוש. אבל עד אז, ה770 יצטרך להספיק גם חשוב לחדד - בשלב זה העבודה העיקרית היא עם טקסטורות ענק, לא מודלים ענקיים.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים מחבר אני לא יודע הרבה על טסלה, לא חקרתי את זה לעומק. אבל עד כמה שאני יודע מדובר בכרטיס שאי אפשר פשוט לחבר ולהפעיל כמו QUADRO, צריך ליצור תחנת עבודה ייעודית בשבילו, והוא אמור לתת פתרון יותר טוב מקוואדרו כשמדובר ברינדורי זמן אמת - לדוגמא אם ניקח את המקסימום של Cryengine ונרצה להריץ אותו בפי 10 יותר פירוט, יותר דיוק, יותר הכל, אז כרטיס GEFORCE רגיל לעולם לא יעשה את העבודה - גם לא TITAN. ואז מגיעים כרטיסים כמו הטסלה, שאפשר ליצור איתם תחנת עבודה שמסוגלת לעמוד בעומסים מהסוג הזה. אבל שוב, אין לי מספיק ידע בנושא הזה (בגלל שבד"כ עובדים עם דברים שאמורים לרוץ על חומרה של משתמש סטנדרטי), ויכול להיות שיש פתרונות יותר טובים מהטסלה. כשיגיע היום, אני אבדוק את זה ישירות מול Nvidia כנראה.
פורסם 2013 באוקטובר 812 שנים תראה, ציינת שתעבוד מול כמה מיליוני (TRIANGLES) בזמן אמת.עכשיו דמיין לך סצנה ו/או משחק שבו אתה מריץ מפה (כמה מיליוני T) מריץ דמויות (כמה מיליוני T) ומריץ עוד כל מיני דברים (במיוחד פיזיקה).שם הדברים כבר קצת יותר מסובכים, ומהכרות עם UNITY וUDK אפשר לאמר בוודאות שהכרטיס ירוץ אבל לא חלק לגמרי.בסך הכל אני מבין שזה בעיקרון אמור להספיק לרוב הדברים שבנאדם צריך לבצע, אם זאת יש סיבה למחיר הגבוהה של QUADRO וTESLA.QUADRO מיועד לשוק הגבוהה בעיקר, הוא מיודע אכן לרינדור בזמן אמת (דבר שמקל אם עובדים על פריטים ודברים למשחקים באיכות גבוהה מאוד).דמיין שאתה עושה ארמון ובוא חדר הכניסה כולל כמה מיליוני בלוקים שונים (TRIANGLES) ולכל אחד מהם יש טקסטורה ששוקלת לא קצת, וכמובן לא לשכוח את האור שהוא הבעיה היותר גדולה (התנגדויות אור מחלק אחד לאחר וכולה).בקיצור בQUADRO אפשר להשיג תוצאות מרשימות יותר מכרטיסים רגילים אבל ביחס למחיר ותועלת שהצגת מומלץ להישאר באמת ב770 GTX שעולה כ2500 עם 4 גיגה ולא עם QUADRO 5000 ומעלה שייתן ביצועים טובים במקצת ויעלה פי 3-4.בקשר לTESLA מדובר בכרטיס שהוא בהחלט מיועד לאנשים חולניים. מדובר על חברות שמייצרות דברים לגרפיקה כבדה ובעיקר מדובר על מערכות שעובדות ברינדור.זאת אומרת אלו הם המערכות שבדרך כלל אחרי שעושים סרט, מבצעים בהם את הרינדור. ידוע שתמונה אחת ברינדור בכרטיס כמו 560 GTX כמו שיש לי עלולה לקחת משהו כמו 3 שעות לתמונה בFHD (מדובר בסופר איכויות).בTESLA אפשר לסיים זאת הרבה יותר מהר וגם מסוגל להריץ מספר תחנות עבודה במקביל.עיקר היתרונות שלו הם בדרייבר (כי מבחינת הנתונים הרבה כרטיסים זולים יותר היו מזמן כבר עוקפים אותו, שלא נדבר על CROSSFIRE או איזה SLI)בכל אופן שיהיה אך ורק בהצלחה ידידי.
פורסם 2013 באוקטובר 912 שנים נסיון לצמצם עליויות ולקיחה של טסלה זה לא שני דברים שמסתדרים בד"כ, אלא אם כן בטוחים שצריכים כח עיבוד כזה והוא יחזיר את ההוצאות תוך מספר חודשים.מה שכן, לפי התיאור ש-Shinkan רשם, עושה רושם שגם ה-770 יכול ליצור צוואר בקבוק לא קטן בחלק מהמקרים, והכרטיסים של AMD שזה הרגע הגיעו לארץ לא כ"כ מבטיחים (כלומר הם משתלמים, אבל מעט חלשים יותר עם 3 ג'יגה זיכרון ללא גרסאות בכירות יותר נכון לעכשיו).זאת אומרת אלו הם המערכות שבדרך כלל אחרי שעושים סרט, מבצעים בהם את הרינדור. ידוע שתמונה אחת ברינדור בכרטיס כמו 560 GTX כמו שיש לי עלולה לקחת משהו כמו 3 שעות לתמונה בFHD (מדובר בסופר איכויות).ממתי רינדורים סופיים מתבצעים על הליבה הגראפית בכלל? לרוב המעבד עושה את העבודה הזו. ליצור פריים בודד, באיכות גבוהה (אם כי לא מקסימאלית) על ה-q9550@3.6ghz שלי לוקח לפעמים כמעט חצי יום ב-3dsmax. נערך 2013 באוקטובר 912 שנים על-ידי YairZ
פורסם 2013 באוקטובר 912 שנים מחבר יאיר צודק, הרינדורים שעושים לסרטים מתבצעים על הCPU ולא על GPU.הQUADRO והTESLA מותאמים לתצוגה של מליוני פוליגונים בזמן אמת, כדי שכשעובדים במאיה, מקס, XSI וכד' על מודלים מאוד מורכבים, התוכנה לא תקרוס. כרטיסים כמו GEFORCE מותאמים לעבודה עם משחקים, עם שיידרים, DX, תאורה בזמן אמת וכד' - כדי שהם לא "ימותו" תחת המעמסה שמשחקים מפעילים עליהם.במקרה שלי, למעשה, בשלב הזה, אני מעדיף לעבוד עם כרטיס מסך רגיל, בגלל שאני אצטרך תמיכה ברינדור זמן אמת כמו במשחקים.אמנם במחשב שלי אני אעבוד על מודלים של מליוני פוליגונים, אבל בדיוק כמו שעושים במשחקים הגדולים ביותר - אני אשתמש בטריקים כדי להפוך מודל של מליון פוליגונים למודל של 10, 20, 30 אלף פוליגונים ואציג אותו בזמן אמת ביחד עם אפקטים של תאורה, שיידינג מתקדם, AO, tessellation, SSS, השתקפויות בזמן אמת, וכד'.כל אלה דורשים ג'יפורס, בזמן שקוואדרו וטסלה יעזרו לי בשלב אחר.בקיצור, זה עסק מורכב, ובשלב הזה באמת שאין טעם ללכת על הכרטיסים האלה (במקרה שלי). רוב העבודה שלי על כמויות אדירות של פוליגונים תתבצע בזיבראש בכלל, ושם צריך הרבה זכרון כדי להרים הרבה פוליגונים, לא הרבה GPU.
פורסם 2013 באוקטובר 912 שנים אז סבבה, עושה רושם שכרגע GTX770 4GB הוא האופציה היחידה שלך, אלא אם כן תלך על כרטיס חלש יותר ועם 3GB זכרון (שגם עולה משמעותית פחות).מה בנוגע לשאר החומרה?
פורסם 2013 באוקטובר 912 שנים חשבת אולי על CROSSFIRE של לדוגמא הכרטיסים של AMD. יכול להיות זה יתן יותר למה שאתה צריך ויעלה בערך אותו הדבר.** חכה לR9 290X יכול להיות יביא לנו בהחלט שיפור גם מול ה770 ויעלה סביר להניח לא יותר יקר ממנו (אם כי כי אולי בקצת בהתחלה).
פורסם 2013 באוקטובר 1012 שנים מחבר AMD הם בחירה רעה מאוד לכרטיסי עבודה לגרפיקאים, זה דבר שכדאי מאוד שתזכרו.רוב חברות התוכנה שמייצרות כלי עבודה עובדות עם NVIDIA, וAMD נשארת מאחור כמעט תמיד.התאימות פחות טובה, ויש פחות תמיכה בכרטיסים, ודברים עובדים פחות טוב באופן כללי.אני ויתרתי על AMD באופן סופי כשניסיתי לעבוד עם MARI לפני שנתיים וגיליתי שהתוכנה עובדת עם NVIDIA בלבד. היום הם שיפרו את המצב, אבל זה עדיין לא אידאלי. לא להמליץ על כרטיסי AMD לעבודות גראפיקה. רק NVIDIA.
פורסם 2013 באוקטובר 1012 שנים מחבר אני לא נסחף בכלל. העובדה בשטח היא שכרגע, כל תוכנה שקיימת עובדת עם כרטיסי NVIDIA, ולכרטיסי NVIDIA יש CUDA שעוזר מאוד בהרבה מאוד מהדברים.לא כל דבר עובד עם RADEON, ומה שכן עובד, לא תמיד מקבל תמיכה מלאה. ולRADEON אין CUDA, ואין שום דבר מקביל לCUDA (שעובד).בשלב זה, בכל גוף של כל מקרה, אין לגרפיקאי טעם להשתמש בכרטיס AMD.
פורסם 2013 באוקטובר 1012 שנים לרוב המוחלט של התוכנות אין ספק שעדיף להכניס כרטיס של אנוידיה. אבל יש כיום כבר תוכנות (כמו חבילת CS6 או CC) של אדובי שכן תומכות בהאצה של כרטיס AMD. אין ספק כי החברה מנסה להכנס יותר ויותר לתחום שבו אנוידיה שלטה עד כה.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.