Nexus 7 ופקסלים מתים - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nexus 7 ופקסלים מתים


David_K

Recommended Posts

אז קניתי 7 2013 32GB , בבית בדקתי אם יש פקסלים שרופים ,ומצאתי אחד ,ממוקם בחלק התחתון של המסך ממש על הNavigation Bar ככה שרואים אותו רק בLandscape , המסך של הN7 החדש ברזולוציה דיי גבוהה , הפיקסל עצמו גם קטן מאוד..אבל הוא שחור אז על רקעים בהירים כן מבחינים בו .

התקשרתי לKSP והם אמרו שהמדיניות שלהם היא 3 פיקסלים ויותר והציעו לי להתקשר לServ Pro , מי שנותן את האחריות למכשירים האלו , שם אמרו לי שבעקרון הם לא מחליפים מכשירים עם פיקסל אחד מת אבל הם יכולים לאסוף את המכשיר ,לבדוק אותו ואולי להחליף אותו בחדש ,העניין הוא שככל שאני קורא בXDA , אני מתלבט האם באמת כדי לי להחליף אותו באחר.

חלק מהבעיות כוללות פקסלים מתים באמצע המסך (ולא אחד...) , זליגות אור חמורות ,והבעיה הכי נפוצה - הMult itouch , אז יוצא שהמכשיר שלי לא כזה גרוע ,אין שום זליגות אור,אני לא שמתי לב לבעיות עם הMultitouch , סך הכל חוץ מהפקסל השרוף אין למכשיר בעיה , מה שיוצא הוא שבהנחה והם כן יחליפו לי את המכשיר (מה שלא סביר בהתחשב בזה שהנציגה אמרה שהם בעקרון לא עושים את זה) אני יכול לקבל מכשיר עם פקסלים שרופים במקומות גרועים הרבה יותר, עם בעיות מולטיטאץ' או עם זליגות אור חמורות - כל אלו הם בעיות נפוצות של הN7 החדש , אנשים בXDA מדברים על החלפות של מכשיר אחר מכשיר (3-4 פעמים) עד שהגיעו למכשיר מסופק ,ויש גם כאלו שהחליפו והחליפו עד למצב שהם נתקעו עם מכשיר גרוע מהמקורי ולא מוכנים להחליף להם יותר,

אז אני כאן כי אני מתלבט אם לבטל את הקריאה ופשוט להשאר עם המכשיר שיש לי ,עם פקסל מת שרואים רק כשמחזיקים את המכשיר בLandscape וגם זה על רקעים בהירים יחסית , או להתסכן עם "רולטת בקרת האיכות העלובה של Asus" ואולי לקבל מכשיר גרוע יותר, או שהם פשוט לא יהיו מוכנים להחליף לי את המכשיר ואז אני אקבל אותו חזרה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבל שלא בדקת את זה בחנות לפני שעזבת. לא בטוח שהיית רואה את זה אבל היית מנסה. אני בטוח שזה מרגיז ואני הייתי ממש מתעצבן ומתבאס מזה. סופו של דבר אתה משלם כסף ורוצה לקבל מכשיר תקין ב 100%. עם זאת, כל מה שאמרת נכון, ולכן אם באמת זה לא מפריע לך ואתה יכול לחיות עם זה, אז עזוב ואל תחליף.

אגב, כתוב באתר של KSP שיש בחנות הנחה נוספת למכשיר. כרגע לטעמי המחיר גבוה מדי. האם קיבלת הנחה נוספת בחנות? כמה עלה לך הטאבלט?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1550 ,בכל מקרה הסתכלתי שוב ומסתבר שזה איזה שהיא חתיכת אבק או משהו דומה בצבע שחור בין המסך לזכוכית .. בסוף החלטתי כן לשלוח את המכשיר ,במידה ואני אקבל אותו חזרה כמו שהוא אני לפחות אדע שאין מה לעשות ואצתרך פשוט להתעלם מזה.. במקרה הטוב ביותר אקבל מכשיר חדש מהקופסא בלי בעיות .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני קניתי את דגם ה16 ג'יגה מBUY2USA ב-1149 ש"ח וגם אני הבחנתי במה שנראה בהתחלה כמו פיקסל שרוף אבל אז הבנתי שזאת חתיכת לכלוך והטבלט עובד מושלם חוץ מזה ככה שעדיף להישאר איתו.

נקווה ששנה הבאה לא יתנו לASUS לייצר להם את המכשירים כי כנראה שאין להם בקרת איכות והם מנסים לחסוך כל אגורה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי .. בסוף שלחתי לServpro , האמת היא שהתכוונתי להתקשר בבוקר אליהם ולבטל את ההגעה של השליח , אבל במקום שהוא יבוא ב2 , עוד לפני שהספקתי להתקשר ,כבר בשעה עשר השליח התקשר ואמר שהוא בא עוד כמה דקות .. אז החלטתי כבר לראות מה הם יגידו בעניין .. מקס' אני אקבל את המכשיר חזרה כמו שהוא (בתקווה שבמצב המקורי ולא בתוספת של שריטות) ...

כמו שאמרתי, אני ידע שאין מה לעשות ואתבאס קצת פחות .. באמת שחוץ מזה המכשיר שקבילתי היה מושלם , רק שהנקודה השחורה הזאת ממש מעצבנת על רקעים לבנים ..

אני משער שכבר מחר הם יבדקו אותו במעבדה (לפי הסטטוס שלהם כבר ביום חמישי הוא הגיעה אליהם והוא בדרך למעבדה לבדיקה..) , מקווה לקבל אותו כבר שיותר מוקדם , שיחקתי איתו יומיים לפי ששלחתי אותו ,וכל הלחכות הזה לא בשבילי .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחוז האנשים שבאמת קיבלו מכשיר תקול הוא נמוך לעומת סך כל המכירות , זה שיש מאה איש בXDA שבאמת קיבלו מכשיר עם פגם כלשהו לא לגמרי משקף את התמונה , ככה שהגיוני בהחלט שתקבל מכשיר תקין..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה עשית דיון כאילו כל מכשיר שני הוא תקול וגם לפי XDA זה גם נראה די דומה (אם כל הביקורת הטובות עליו).

בכל מקרה זה בסך הכל פיקסל אחד עם המצב יחמיר בעתיד תממש את האחריות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ,בשבוע שעבר התקשרתי והם אמרו שהם לא מצאו כלום,שכל מה שהם עשו זה שחזור יצרן וזהו .. היום קיבלתי את המכשיר והדלקתי אותו ומסתבר שגם שחזור הם לא עשו , קיבלתי אותו בדיוק אותו הדבר.. מה שכן ראיתי טיפה זליגות אור שאני לא זוכר שהיו מקודם.. למרות שיכול להיות שבאמת סתם לא שמתי לב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...