פורסם 2013 בספטמבר 2312 שנים מחבר מופנה ל- OR2OOOhttp://www.gamespot.com/forums/topic/28985839/hyper-threading-performance-of-core-i3.?msg_id=334543848עריכה - על פניו היום i7 כבר יותר חזק מ-i5 במשחקיםמפנה ל- http://hwzone.co.il/community/threads/531306-%D7%9E%D7%A2%D7%95%D7%A0%D7%99%D7%99%D7%9F-%D7%91%D7%9E%D7%A4%D7%A8%D7%98-%D7%A8%D7%A6%D7%99%D7%A0%D7%99-%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%97%D7%A7%D7%99%D7%9D-(%D7%AA%D7%A7%D7%A6%D7%99%D7%91-%D7%A2%D7%93-15K-%D7%9C%D7%9C%D7%90-OC-%D7%A6%D7%99%D7%95%D7%93-%D7%94%D7%99%D7%A7%D7%A4%D7%99)/page4?p=4770998&highlight=battlefield%20i7#post4770998הקישור שהבאת מדבר על גירסאות ה K שהם overclocked, אולי זה בעיה שקיימת רק בגירסאות הרגילות של המעבדים?כי יש שפע של benchmarks ברשת שמראים קשר ישיר בין ht לירידה בביצועים של משחקים מסויימים לעומת המקבילה שלהם בלי ht.
פורסם 2013 בספטמבר 2312 שנים מופנה ל- OR2OOOhttp://www.gamespot.com/forums/topic/28985839/hyper-threading-performance-of-core-i3.?msg_id=334543848זה לא מוכיח שאני טועה..- - - תגובה אוחדה: - - -עדיין אין ל-I7 היתרון ממשי (במשחקים) על I5, כנראה שגם לא יהיה.רוב ההבדלים (שגם ככה מינימליים) הם בגלל התדר של ה-I7 שבדרך כלל מעט גבוהה מ-I5. נערך 2013 בספטמבר 2312 שנים על-ידי OR2OOO
פורסם 2013 בספטמבר 2312 שנים אין קשר לסדרות K שמאפשרות אוברקלוק כי כל הדיון לגבי HT נעשה כאשר כל שאר התנאים שווים (מהירות שעון בפרט)לגבי העובדה שיש ביקורות סותרות - להבנתי - השאלה שצריך לשאול איננה האם משחק כזה או אחר מנצל "HT" - אלא האם משחק כזה או אחר עושה שימוש ביותר מ-4 ליבותכאשר מדובר בכפולי ליבה, תוספת של ליבות וירטואליות באמצעות ריבוי נימים HT משפר ביצועים חד משמעית.כאשר מדובר במרובעי ליבה זה תלוי במשחק או האפליקציה. נראה לי שהיום (שים לב לתאריכי הביקורות) אפשר למצוא לפחות משחק אחד שעושה שימוש ביותר מ-4 ליבות.אפשר להניח שעם חלוף הזמן גם משחקים יעשו שימוש ביותר מ-4 ליבות. כמובן שלא ניתן לדעת מתי משום הנבואה ניתנה לשוטים. יחד עם זאת, מכיוון שבחודשים הקרובים יוצאות קונסולות משחקים שיהיו מבוססות על 8 ליבות פיזיות (וכמובן שלא ניכנס כרגע להבדלים בין הליבות שם לליבות של אינטל לנייחים), ייתכן שיתברר שבליבות הוירטואליות של ה-i7 יש תועלת לא מבוטלת (בדומה לתועלת שנמצאה באותו מעבד i3).כדאי לקרוא בעיון את הביקורות.
פורסם 2013 בספטמבר 2312 שנים מחבר אין קשר לסדרות K שמאפשרות אוברקלוק כי כל הדיון לגבי HT נעשה כאשר כל שאר התנאים שווים (מהירות שעון בפרט)לגבי העובדה שיש ביקורות סותרות - להבנתי - השאלה שצריך לשאול איננה האם משחק כזה או אחר מנצל "HT" - אלא האם משחק כזה או אחר עושה שימוש ביותר מ-4 ליבותכאשר מדובר בכפולי ליבה, תוספת של ליבות וירטואליות באמצעות ריבוי נימים HT משפר ביצועים חד משמעית.כאשר מדובר במרובעי ליבה זה תלוי במשחק או האפליקציה. נראה לי שהיום (שים לב לתאריכי הביקורות) אפשר למצוא לפחות משחק אחד שעושה שימוש ביותר מ-4 ליבות.אפשר להניח שעם חלוף הזמן גם משחקים יעשו שימוש ביותר מ-4 ליבות. כמובן שלא ניתן לדעת מתי משום הנבואה ניתנה לשוטים. יחד עם זאת, מכיוון שבחודשים הקרובים יוצאות קונסולות משחקים שיהיו מבוססות על 8 ליבות פיזיות (וכמובן שלא ניכנס כרגע להבדלים בין הליבות שם לליבות של אינטל לנייחים), ייתכן שיתברר שבליבות הוירטואליות של ה-i7 יש תועלת לא מבוטלת (בדומה לתועלת שנמצאה באותו מעבד i3).כדאי לקרוא בעיון את הביקורות.באמת סיננתי בגוגל לפי תאריך, ונראה שדפים בנושא מהחודש האחרון כולם משקפים את מה שאמרת - שהמשחקים החדשים ככל הנראה ישתמשו ב HT בצורה חכמה ועדיף להשקיע על זה.מה שכן בכל מקום זה סוייג באמירה של "תשקיע על I7 רק אם יש לך תקציב מספיק כדי לא להתקמצן על ה GPU, שכן זה הכי קריטי".ה GPU שלי יהווה צוואר בקבוק?
פורסם 2013 בספטמבר 2312 שנים כדאי שתפנה את השאלות האלה למומחים בפורום מפרטים. הם יוכלו לבנות לך מפרט מאוזן בהתחשב בתקציב והצרכים שלך.צוואר הבקבוק ברוב הכמעט מוחלט של המקרים הוא כרטיס המסך, ואני מודה שמאוד הופתעתי לקרוא את זה: The team is also keen to emphasise that the 150MHz boost to CPU clock speed is actually a whole lot more important than many believe it is."Interestingly, the biggest source of your frame-rate drops actually comes from the CPU, not the GPU," Goosen reveals. "Adding the margin on the CPU... we actually had titles that were losing frames largely because they were CPU-bound in terms of their core threads. In providing what looks like a very little boost, it's actually a very significant win for us in making sure that we get the steady frame-rates on our console."מפה: http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-the-xbox-one-architectsשים לב שמדובר שם על שיפור כוח העיבוד באמצעות העלאה של מהירות השעון ולא ע"י תוספת ליבות פיזיות/וירטואליות.
פורסם 2013 בספטמבר 2412 שנים השיפור בכוח העיבוד של מעבד יהיה בעיבוד מקבילי. ביצועי ליבה אחת מתקרבם לקצה גבול היכולת הפיסיקלית, קצב השיפור בליבה בודדת הולך וקטן. הדרך היחידה להוסיף כוח עיבוד באותה מעטפת הספק הוא בריבוי ליבות ותוכנות שיודעות לנצל זאת. תוכנות מודרניות ומשחקים חדשים לא "עוברים אופטימיזציה לHT" אלא פשוט מנצלות באופן יעיל יותר את משאבי המחשב, קרי - ליבות. זאת הסיבה שיש משחקים מודרניים (למשל קרייסיס 3) שבהם FX-6300 משתווה ל i5-3570. הסיבה פשוטה, יש לו עוד שתי ליבות (אמנם חלשות יותר אבל עוד שתיים) זאת הסיבה שבאותם משחקים המעבדים החזקים ביותר הם דווקא מעבדי i7 אקסטרים (בעלי 12 נימים) ומיד אחריהם הFX המתומנים של AMD הנה שתי דוגמאות:
פורסם 2013 בספטמבר 2412 שנים מחבר אני שמח שסיפקתי לכם פלטפורמה לדיון, אבל שורה תחתונה:בהנחה שיש לי את התקציב, האם עדיף לי להשקיע את ה500 שקל הנוספים על ההבדל בין i5 ל i7 (שהוכח כאן שקיים, וכנראה במשחקים החדשים רק יגדל), או שעדיף לי לחסוך אותם/להשקיע על GPU?
פורסם 2013 בספטמבר 2412 שנים תחסוך במעבד ואת ההפרש תשקיע בכרטיס גרפי. תקבל ביצועי משחק עדיפים וזה בטוח במליון אחוזעריכה:("המחזק" שבהודעה הבאה הוא רק על השורה הראשונה)הכלל הפשוט הוא:בהינתן אותו כרטיס גרפי, ההבדלים בין המעבדים קיימים אך הם זניחים ולא מורגשים. מאידך עם שידרוג כרטיס גרפי ההבדלים כבר לא זניחים ובהחלט מורגשים.זאת הסיבה שבגיימינג על APU הA10 עדיפים משמעותית על כל i7 כי הכרטיס הגרפי בA10 חזק יותר. נערך 2013 בספטמבר 2412 שנים על-ידי בור ועם הספר
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.