גאלאקסי טאב 3 8.0 או נקסוס 7 - גאדג'טים ומובייל - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

גאלאקסי טאב 3 8.0 או נקסוס 7


KoM

Recommended Posts

אישית ,אני לא חושב שיש מקום להשוואה בין שני אלו .

נתחיל מהדבר הכי ברור ,המסך .. המסך של הNexus 7 עם הרזולוציה שלו גורם להיות ממוקם מבחינת צפיפות פיקסלים על סמארטפוני 720p כמו הS3 והNexus 4 , הוא בהיר יותר מהמסך של הTab , קונטרסטי יותר , ועם צבעים מדויקים יותר ,ואני ראיתי לא מזמן Tab 7.7 עם מסך Samoled של 1280X800 , זה לא מראה נעים לעין בהשוואה לסמארטפונים שהתרגלנו אליהם , זה מסתכם בזה "Pixels , pixels everywhere", למרות שאפשר לחיות אם זה ,אם אפשר ללכת על מסך עם רזולוציה גבוהה יותר , זה מבורך.. ההשוואה הכי טובה היא המעבר במסך בין האייפד 2 לRetina (אני סתם נותן את הדוג' כי בטוח ראית את שני המכשירים האלו ) בקיצור זה פשוט שמיים וארץ .

מבחינת ביצועים הNexus 7 החדש רץ על "S4 Pro ,אבל בעצם לפי AnandTech מדובר על גרסה מבוססת על Snapdragon S600 (כמו שיש בS4 או One) אבל בתדר נמוך יותר ,הTab לעומת זאת מבוסס על פלטפורמה בת שנתיים + עם 4 דו ליבתי שפשוט העלו לו טיפה את התדר ..

חיי בNexus 7 מעולים :

57306.png

57305.png

57281.png

רק בזמן הבאנצ'מרק שמדמה משחק כבד הTab ניצח ,וגם כאן צריך לקחת בחשבון שהTab מבוסס על חומרה משמעותית חלשה ..

לTab כן יש כמה יתרונות על כמו הרחבת באמצעות כרטיס SD ,או משדר IR ,אבל להגיד גם שהמסך הגדול הוא סוג של יתרון (למרות שהוא הרבה פחות איכותי) אבל לפחות על בעית הזכרון אפשר להתגבר בהתחשב בזה שדגם ה32GB של הN7 עולה כמו הTab 8.0 , ככה שאפשר להשקיע עוד 20 דולר בשביל כפול זכרון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...