תופעת "רישות" בfar cry 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תופעת "רישות" בfar cry 3


sheff2k2

Recommended Posts

התחלתי לשחק FARCRY3 ויש תופעה גרפית שמטרידה את מנוחתי: כאשר אני פתאום נעצר לאחר הליכה, העצים והמים נראים(מרחוק) כמעט כמו "רשת". לאותה שניה קלה, פתאום הגרפיקה עושה רושם "זול". הדבר הזה לא קורה כאשר הדמות עומדת או מסובבת את המבט, אלא רק בבלימה של ההליכה. לא מדובר בהיקף היסטרי של ARTIFACT או משהו בסגנון, אבל הדבר הזה בהחלט בולט לעין.

אני משחק על 1280*1024 עם הדיטייל הכי גבוה, ללא AA. כאשר אני מפעיל AA על רמה גבוהה, עושה רושם שהתופעה פוחתת(אך לא נעלמת), אבל מצד שני קשה באמת להשוות, מכיוון שקצב הפריימים נופל באופן מזעזע(ללא AA אני משחק בערך על 60)

ניסיתי לשחק עם כל ההגדרות השונות והמשונות של המשחק ושום דבר לא עוזר. מישהו עוד שם לב לתופעה הזאת(בהנחה שהבנתם על מה אני מדבר..), ויודע האם ניתן לעשות משהו בנידון?

יש לי כרטיס HD7770 עם הדרייבר האחרון

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 4 שבועות מאוחר יותר...

סוף סוף הוספתי צילום....לצערי הצילום הזה מאבד לחלוטין מהחדות שלו אחרי שאני מעלה ליוטיוב, אבל זה פחות או יותר מעביר את המסר. שימו לב לעצים מסביב אחרי כל עצירה. בשטחים מסוימים זה בולט יותר ובמסוימים פחות, אבל באופן עקרוני זה משהו שמלווה את המשחק כל הזמן(גם בתים ולעיתים מים), אלא אם כן אני שם AA8, שפותר את רוב הבעיה, אבל מחסל לחלוטין את הביצועים. AA4 נותן שיפור קטן בלבד ולא שווה את הירידה בביצועים.

שיחקתי FAR CRY2 עם AA4 ולא הייתה שום תופעה מהסוג הזה. האמת היא שזה משחק ראשון שבו אני פוגש את ה"קיווקווים"(או ניצנוצים...) האלה ברמה כה מעצבנת. אני רוצה לדעת האם זה נורמלי למשחק הזה, או שיש לי "בעיה" כלשהי(תוכנה, חומרה או whatever)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה קיים בכל משחק ... הפתרון היחיד שאני מכיר לזה הוא לעשות DOWNSAMPLE, זאת אומרת שאם אתה עובד ב1920X1080, אתה אומר למשחק שאתה לדוגמא עם 2560X1440 והכרטיס מסך הופך את זה חזרה ל1920X1080 ...

אפשר גם לנסות FXAA INJECTOR, מוסיף טשטוש לאזור הבעיתיים ולא מזיז לפריימים ...

ראיתי בBF4 BETA ובEURO TRUCK SIM 2 אפשרויות לעשות את הDOWNSAMPLE מההגדרות, מעבר לזה צריך לעשות ידנית (תחפש בגוגל). אבל בתכלס זה כבד מאוד לכרטיס מסך לעשות את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קיים בכל משחק? כמו שאמרתי, בFC2 לא ראיתי שום דבר שכזה. ברור לי שמדובר בטקסטורות שונות, אבל לי יש רושם שבFC3 זה ממש בוללללללללללללט....שיחקתי בכמה וכמה משחקים בחיים שלי ולא זכור לי כזה דבר.......בכל אופן אולי אני רגיש לזה(אני פרפקציוניסט במשחקים)

לגבי הרזולוציה: לא מכיר את נושא הDOWN SAMPLE שהזכרת, אבל בכל אופן אני משחק על 1280*1024. המסך שלי לא תומך בHD.

האם ייתכן שהמשחק הזה "מותאם" בדרך כזו או אחרת לרזולוציה גבוהה, ומכך נובעת הבעיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה היה "מותאם לרזולוציה גבוהה" זה היה עושה בעצם DOWNSAMPLE שזה רק היה מוסיף לך לאיכות ...

בגלל שאתה משחק על רזולוציה נמוכה יחסית, אם יש לך מחשב חזק תוכל לעשות DOWNSAMPLE בכיף... תנסה 1600X1200, הנה מדריך לNVIDIA http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=346325

ושוב תנסה גם FXAA INJECTOR

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קבל תיקון, בדקתי FXAA INJECTOR וגם FXAA דרך NVIDIA INSPECTOR, זה סתם מוסיף קצת טשטוש אבל נראה עוד יותר גרוע.

הדרך היחידה לפתור את זה שגם תראה הרבה יותר טוב מהDOWNSAMPLE הכי כבד שהדרייבר יאפשר לך, זה להוריד NVIDIA INSPECTOR ולמצוא בגוגל את הקוד המתאים לFC3, ולשים 4XAA ו4XSGSSAA, ומינוס 1 LOD.

חפש כבר בגוגל 3 INSPECTOR ANTI ALIASING ואתה תמצא בקיצור. הנפילת ביצועים תהיה מטורפת, תוכל לנסות גם 2 במקום 4, אבל אז אתה צריך לרשום בשניהם 2.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...