עבור לתוכן

בעיה|מהירות גלישה נמוכה מהרגיל

Featured Replies

פורסם

לאחרונה נתקלתי במהירות גלישה איטית החלטתי לעשות בדיקת מהירות ושמתי לב שזה עובד על 1-2MB מהירות הורדה.

שבדרך כלל זה היה אצלי 12 בערך.

יש לי 2 ראוטרים

1) TPLINK די חדש. - ראוטר ראשי(אליו מחוברים בנוסף עוד 2 מחשבים עם כבל רשת חוטי)

2)EDIMAX level one wbr 3406 ראוטר משני (לראוטר מחובר כבל רשת שחובר צד שני לראוטר הראשי)

אני עובד עם שניהם בכדי שיהיה עוצמת קליטה חזקה בבית.

בדקתי בכל המחשבים את המהירות וזה מציג לי מהירות נמוכה. (גם עם כבל רשת)

אני עובד על L2TP

ספק 012 ומודם של HOT.

2 הראוטר מאובטחים עם סיסמה.

מה אוכל לעשות בכדי להחזיר את המהירות הרגילה

אם יש לכם עוד שאלות אשמח לענות.

תודה ,

פורסם

היי itay_izra,

תקלת איטיות יכולה להיגרם מסיבות רבות.

כדי לאתר את מקור התקלה, פעל לפי ההוראות הבאות.

במידה ומדובר ברשת, יש לבצע את הבדיקות על כל אחד מהמחשבים המתחברים לרשת זאת, שכן כל אחד מהם יכול לגרום להאטת הרשת כולה ולהשפיע על שאר המחשבים.

· אתחול למודם ולמחשב.

· ודא שתוכנות, כגון אימיול, טורנט, סקייפ סגורות בכל המחשבים.

· ודא שהנך מחובר ישירות למודם(ללא ראוטר/סוויץ'/מתאם שיחות). במידה ומדובר במודם/ראוטר משולב, ודא שאתה מחובר אליו בכבל רשת ולא באופן אלחוטי.

· במידה והחיבור הוא דרך תשתית בזק, שנה בממשק המודם/ראוטר או בחייגן את שם המשתמש ל- 1@1, ובדוק מהירות דרך הקישור הבא:http://www.bezeq.co.il/support/Pages/speed_test.aspx (אם המהירות אינה תקינה - פנה לבזק).

· במידה והחיבור הוא דרך תשתית הוט, בדוק מהירות גלישה באמצעות האתר הבא(ללא חייגן , בחיבור מחשב למודם כשאינך מחובר לאינטרנט): http://speed.hot.net.il/ (אם המהירות אינה תקינה - פנה להוט).

· התחבר שוב עם שם המשתמש שלך ובדוק מהירות בעזרת הקישור הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/Downloads/Pages/BrowsingSpeedTest.aspx

סיבות נוספות לתקלת איטיות:

· שימוש בתכנות שיתוף, כגון: אימיול, ביטורנט. וכן, תכנות VOIP כגון: סקייפ. במחשב בודד או ברשת.

· שימוש בראוטר לא מאובטח. במקרה זה, יש להיכנס לממשק שלו ולהגדיר הצפנה.

· איטיות שנובעת רק בשימוש באינטרנט אלחוטי(בחיבור קווי - תקין). כדי לפתור זאת תוכל להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/10/wifi-speed-troubleshooting/

בנוסף לאמור במדריך, ודא שתקן הראוטר וכרטיס הרשת האלחוטי זהים. כלומר: שניהם על תקן G או על תקן N. אחרת ישנה ירידה של 50% לפחות בביצועי הרשת וייתכנו גם ניתוקים.

· מחשב אינו מתוחזק. יש לבצע את הפעולות המופיעות במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/01/keep-your-computer-running-smoothly/

· וירוסים ורוגלות. לזיהוי וטיפול, תוכל להיעזר במדריך הבא: http://www.012.net/012Smile/TechnicalSupport/OverseasCalls/Pages/HandlingViruses.aspx

· אם המהירות תקינה, אך הגלישה איטית. יש לבצע איפוס דפדפן. ניתן להיעזר במדריך הבא: http://blog.012.net/2010/09/reset-your-browser-guide/

· תוכנת אנטי וירוס, יכולה להאט גם כן את טעינת דף האינטרנט, כחלק מבדיקתה לבדיקת הימצאות רוגלות באתר. במקרה זה, יש להיכנס להגדרות התוכנה ולבטל אפשרות זאת.

· יש לוודא שעדכונים של מערכת ההפעלה או של תוכנות אחרות אינן פועלות ברקע. כמו-כן, גם תהליכים אוטומטיים, כגון: סריקת וירוסים, איחוי דיסק וכו' מאטים את המחשב ואת ביצועי הדפדפן.

· סרגלי כלים המותקנים על הדפדפן, יכולים גם הם לפגוע בביצועים. כדי להסיר סרגלי כלים, תוכל להיעזר במדריך הבא:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4329978,00.html

· במידה והאיטיות מתבטאת בסרטונים ביוטיוב וכד', תוכל להיעזר בקישור הבא לצורך איתור פתרון:

http://support.castup.net/wizard/Diagnostic.aspx

ליאור

פורסם
  • מחבר

תודה אבל אני מכיר את רב הבעיות הנפוצות ניסיתי הכל חוץ מזה

בנוסף לאמור במדריך, ודא שתקן הראוטר וכרטיס הרשת האלחוטי זהים. כלומר: שניהם על תקן G או על תקן N. אחרת ישנה ירידה של 50% לפחות בביצועי הרשת וייתכנו גם ניתוקים.

אשמח לקבל הסבר מפורט

אגב שכחתי לציין

הראוטר הראשי שלי TPLINK יוצא ממנו כבל רשת שמתחבר למפצל רשת ודרכו מחוברים 3 מחשבים שהמחשב הרחוק מתחבר לראוטר

משני (LEVEL ONE ישן) . ודרכו אני גולש בWIFI

לפעמים אני עושה ריבוט ובדיקת מהירות זה מראה לי 12 מגה ואז אחרי כמה זמן זה חוזר לי ל2 משהו מוזר..

פורסם

פנה לספק אינטרנט שלך.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים