ממסר שתומך ביותר מ 10 אמפר - אלקטרוניקה ומודינג - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

ממסר שתומך ביותר מ 10 אמפר


Eviljelly

Recommended Posts

שלום,

אני עובד על פרוייקט לחיבור הדוד חשמל למחשב ולצורך כך אני זקוק לממסר (Relay) עם פיוז של מעל 10 אמפר והפעלה של 5 וולט, אבל מתקשה להשיג כזה..

לא באיביי ולא בחנויות בארץ, אשמח לעזרה (לינק לאיביי יהיה נהדר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש ממסרים של "16A" אם סליל מתח נמוך. הם אוליי לא בדיוק ל 16A אבל לא אמורה להיות להם בעיה אם 12A (בוילר)

חוצמזה, אתה יכול להשתמש אם ממסר שהסליל שלו על 240 ולשלוטבו דרך מבודד אופטי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

האם הממסר מיועד להתקנה על מעגל מודפס או עם נעלי כבל ?

מהי ההתנגדות הרצוייה של הסליל הראשוני ?

נסה את הממסרים הבאים:

ALE1PB05 - תוצרת פאנסוניק.

http://www.ebay.co.uk/itm/RELAY-PCB-SPNO-5VDC-16A-Part-ALE1PB05-/390614551914?pt=UK_BOI_Electrical_Components_Supplies_ET&hash=item5af2710d6a

3-1393239-6 תוצרת SCHRACK.

FINDER - 36.11.9.005.4001

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נגיד. יש סיבות פיזיקליות לכך שממסרי 5V לזרם גבוה לא נפוצים. ברוב התכנונים שראיתי משתמשים בממסרים עם מתח הפעלה גבוה יותר. הפתרון עם ממסר AC באמת טוב יותר, הממסרים האלה גדולים ובריאים, ובנויים להתמודד עם זרמים כאלה. שלא לדבר על הנוחות בשימוש על פס DIN.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על התגובות, אכן המטרה היא להפעיל אותו מתוך מעגל שמופעל מ (USB (Arduino ובעקבות ניסוי הצלחתי להדליק ולכבות מנורה שמחוברת לשקע עם הממסר שיש לי, ולמיטב הבנתי דוד חשמל ביתי עשוי לצרוך יותר מ10 אמפר ולכן אני מחפש משהו חזק יותר.

הרעיון של מבודדים אופטיים הוא להפריד במעגלים ? נגיד עם IR ? אין לי בעיה לשדר ולקלוט IR דרך הארדואינו אבל בצד השני אני אצטרך לממש איזה פרוטוקול ללד שלא יושפע מכל מיני דברים אחרים כמו השלט של המזגן וכו, ופרוטוקול שיאשר שהצד השני קיבל את המסר. אבל זה נשמע לי מורכב מדי בלי להוסיף עוד יחידת .. ואז חזרתי לבעיית המתח.

האופציה הזאת בהחלט מועדפת עלי כי היא לא מערכבת העברת כבלים, אפשר לקבל עוד קצת מידע עליה? פרוייקטים לדוגמא שמשתמשים בה וכו?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

התכוונתי למעגל שמשתמש אם רכיב מבודד אופטי - כשהלד והקולט נמצאים בתוך מארז משותף, הרכיב הז פשוט נותן הפרדה בין "צד שולט" ו "צד נשלט" בדומה לממסר

אם אתה רוצה IR תצתרך מעגל קולט מתאים (שמכיל את הקולט IR אם 3 רגליים, מחפש קוד מסויים באות שמתקבל ממנו, למצב הנוכחי וכו), ובשבילו תצתרך עדיין לייצר מתח ספק איכשהוא - על ידיי ממותג, שנאי קטן או מחלק מתח קיבולי

אפשרות נוספת : אתה יכול לשלוט אם הממסר הקטן הקיים שלך על ממסר גדול (שיש לו סליל 240V) ואם הממסר הגדול על הבוילר

מבחינת חוטים וחיבורים, כל החוטים במעגל של הבוילר חייבים להיות 2.5, חיבורי נעל כבל (איפה שצריך) על ידיי הלוחץ המתאים או בהלחמה בלבד ולא אם פלאייר, ותשאיר את המפסק המקורי (ה 1-0) במעגל כדיי שבמקרה הצורך (כשצריך לטפל בבוילר) תוכל לנתק בצורה מלאה את 2 הקטבים (פאזה וניוטראל) ולא להסתמך על הממסר (שמנתק רק פאזה - מספיק בשביל שליטה על הבוילר במצב רגיל אבל לא מספיק לניתוק בזמן טיפול בבוילר)

בוילר רגיל של 2500W לוקח כ 11-12A, עומס התנגדותי נקי (שמתנהג טוב ולא יוצר קפיצות זרם בהדלקה או בכיבוי)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...