עבור לתוכן

לא עובר את ה- 50 מגה בהוט על חבילה של 100 מגה

Featured Replies

פורסם

שלום

התקינו לי לפני כחודש בערך 100 מגה של הוט, הספק הוא בזק בינלאומי על חבילה של 100 מגה גם כן

הציוד : הוטבוקס של הוט אשר מוגדר כראוטר

מחוברים אליו 2 מחשבים קוויים ואחד אלחוטי.

בדקתי בשלושת המחשבים, לא משנה באיזה שעה ביום, גם ב- 4 לפנות בוקר , מתקבלת תוצאה של מקסימום 50 מגה, לא יותר.

y3T00pT.jpg

כך מוגדר אצלי מסך החיבור בהוטבוקס (שם המשתמש רשום ללא סיומת @014)

g26XuVb.jpg

האם תקין? הראוטר מוצפן.

יש דברים שעלי לבדוק ? טיפים איך לשפר את המהירות ?

אם אני אעבוד עם ההוטבוקס כמודם ואחבר אליו ראוטר יש מצב לשיפור או שזה לא קשור ?

תודה

פורסם

היי, YAHOOGEEK,

מהירות הגלישה מושפעת ממגוון גורמים, בין היתר סוג החיבור, ספק התוכן, התשתית וציוד הקצה.

בכל מקרה, נשמח לבדוק מדוע אתה לא מקבל את המהירות המקסימלית.

לצורך כך אנא שלח שם מלא ומספר טלפון לחזרה ל- online@bezeqint.net ונחזור אליך בהקדם.

בברכה,

מתן, שירות לקוחות ברשת - בזק בינלאומי.

שלום

התקינו לי לפני כחודש בערך 100 מגה של הוט, הספק הוא בזק בינלאומי על חבילה של 100 מגה גם כן

הציוד : הוטבוקס של הוט אשר מוגדר כראוטר

מחוברים אליו 2 מחשבים קוויים ואחד אלחוטי.

בדקתי בשלושת המחשבים, לא משנה באיזה שעה ביום, גם ב- 4 לפנות בוקר , מתקבלת תוצאה של מקסימום 50 מגה, לא יותר.

y3T00pT.jpg

כך מוגדר אצלי מסך החיבור בהוטבוקס (שם המשתמש רשום ללא סיומת @014)

g26XuVb.jpg

האם תקין? הראוטר מוצפן.

יש דברים שעלי לבדוק ? טיפים איך לשפר את המהירות ?

אם אני אעבוד עם ההוטבוקס כמודם ואחבר אליו ראוטר יש מצב לשיפור או שזה לא קשור ?

תודה

פורסם
  • מחבר

תודה אבל לא תודה.

פורסם

א. אם מציעים לך עזרה תקח. אל תהיה גס רוח.

ב. מציע לך לבדוק בעוד מקומות. מציע לך לבדוק ישירות עם מחשב אחד אל מול המודם כשהוא מתפקד בתור מודם. התפקוד שלו בתור ראוטר לא מציאה גדולה. אתה גם יכול לפנות להוט לראות שתשתיתית אתה מקבל את המקס

פורסם

תבקש לשנות את החיבור ל MPLS.

פורסם

כמו שרשמו יש הרבה גורמים למהירות וזה שווה בדיקה , אבל להיום אין עם מי לדבר בהוט, כל הטכנאים בשביתה.

פורסם
תבקש לשנות את החיבור ל MPLS.

לא יותר ממה שרשום בציטוט.

פורסם

עד כמה שאני זוכר הבדיקה הזו של הוט היא פנימים ולא מושפעת מהספקית, אני זוכר שהייתי עם LT2P והייתי יכול לשנות לחיבור ללא חייגן וככה לבדוק אם יש בעיה בתשתית עצמה (יכול להיות ששינו משהו). אם זה נכון גם היום אז הבעיה לא קשורה לבזק בינלאומי וצריך לדבר עם הוט.

פורסם
  • מחבר

טוב אחרי בערך שעתיים עם התמיכה של HOT (מתוך זה הרוב זמן המתנה) התקלה סודרה , כנראה בעיה בהגדרות לא שיתפו יותר מידי העיקר שהסתדר

תודה

F3sPlq5.jpg

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים