קפיאה של ווינדוס. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קפיאה של ווינדוס.


Amit Shani

Recommended Posts

אהלן חבר'ה... יש לי בעיה... לא מזמן קניתי SSD והתקנתי עליו בהתחלה WIN 8 ואחכ WIN 7... הכל היה נפלא, עשיתי גם OC (המפרט הוא:

X58A-UD7 GIGABYTE MOTHERBOARD

INTEL CPU I7 920 @ 3.8GHZ

3 סטיקים של 2GB כל אחד..

כרטיס מסך HD5870

NOCTUA NH-D14..

HAF X..

SEAGATE BARRACUDE 500GB

SAMSUNG F3 SPINPOINT 1TB

וSSD חדש 840 120GB.)

קיצר בימים האחרונים מתחילות לי בעיות... הווינדוס פשוט עומד דום, נתקע. אין BSOD ואין שום דבר אחר, נתתי לו זמן להיות תקוע ושום דבר לא קורה, פשוט נשאר ככה.

עריכה (הרחבה): אני מדליק את המחשב, נכנס לאינטרנט וכעבור איזה 5 דקות אני פותח איזה סרטון והמחשב נתקע. או למשל אני משחק BF3 הכל מעולה, יוצא וצופה בטריילר בIMDB ונתקע... לחילופין, פותח ממצב שינה וכעבור כמה דקות - נתקע.

הרצתי MEMTEST והכל בסדר. לפני כמה דקות הרצתי CHKDSK לSSD (למרות ההשלכות) אני לא יודע אם זה עוזר כי עדיין לא הייתה לי עוד קפיאה. (כי הרצתי לפני כמה דקות)

היום זה קרה לי 3 פעמים במהלך היום!

יש למישהו רעיון מה זה יכול להיות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הקפצה + היום פתחתי את המחשב, גלשתי כרבע שעה ואז פתחתי את IMDB בטאב אחד (בכרום) וסרטון ביו טיוב בטאב אחר ולאחר כ4 שניות שהוא מנסה להטעין את IMDB הוא קפא, הכל לא עובד חוץ מהעכבר... מחכה מחכה מחכה ואז המסך נהיה שחור והעכבר עדיין עובד... קיצר שוב עשיתי RESET... אגב שמתי לב שכשאני נכנסתי לIMDB אז כתב מצד ימין למטה "ממתין לקובץ שמור" או "מטעין קובץ שמור" משהו כזה..

תודה מראש לעוזרים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון: הורדתי תוכנה בשם HD TUNE לבדיקת BAD BLOCK, הורדתי גם SEA TOOL ואני מריץ בדיקות בשניהם, בינתיים ראיתי בHD TUNE את ההודעה הבאה:

[ATTACH=CONFIG]3719[/ATTACH]

יכול להיות שהבעיה היא באמת בכבל SATA? אני בכל מקרה אחליף אותו, + הורדתי את הOC למקרה שהוא מקור הבעיה..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...