~~למה הקהילה לקראת גסיסה~~ - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

~~למה הקהילה לקראת גסיסה~~


Greg#

Recommended Posts

אני אכתוב כאן דעה אישית, בתור שחקן ולא בתור מנהל קהילה(וכן אני יודע שאני די "מת" בתקופה האחרונה). אבל בכל זאת, הקהילה שגשגה והייתה עצומה בחודשיים הראשונים מאז פתיחתה, ואז משהו קרה. משהו "השתבש". השאלה היא מה? בואו נתחיל בדבר אחד שהכנסת המשחק קוד4 לא באמת גרמה לנזק לקהילת הBLACK OPS2, אולי קצת בגאטרים, אבל היא הייתה צעד טיפשי, כי אני בתור מישהו שניהל קהילת COD4 ישראלים בערך חצי שנה. השנה. יודע שבשלב הזה של הזמן, המשחק בלתי ניתן להחייאה. המשחק פשוט מת. אתה יכול לשחק CG ולירות דרך קירות כמו איזה דפוק וזהו ;), לירות ולראות כמובן. המשחק מ-ת. כשהיוצר של הANTI CHEAT הקודם והנודע T-ZAC מכר את הSCRIPTS שלו ליוצרי צ'יטים, תכלס זו עסקה גאונית חח. ואז הגיע הUAC שלא חוסם צ'יטים שיוצרו בצייר חחחחחחחחחח. קיצור המשחק גוסס מת. אבל כן יש יותר שחקנים בתחרותי של COD4, אבל חלק גדול מהם צ'יטרים ואם תגידו שלא אתם ממש טיפשים. גם השחקנים הוותיקים בקהילה שיכחישו ויגידו "לעע מה פתאום" תהיו ראלים, גם אתם יודעים.

כן BO2 משחק גרוע לעומת COD4, אבל הקהילה התרכזה בו, אין מספיק גאטרים וצריך להרים את זה, תזמו פעילות בגאטרים תכנסו לGATHERS LOBBY לבד ושלחו הודעות למריצים שיריצו לכם, הם יריצו בשמחה. באמת צריך לדאוג להרים קצת את הקהילה. וחבר'ה די לכתוב על GHOSTS שטויות ולזרוק מסקנות, חברה אתם הופכים את המשחק לחלק מרכזי מדי בחיים שלכם, סה"כ תחביב נחמד. לא צריך להתווכח על כל דבר ולריב על כל דבר, בגלל זה הקהילה הזו גם נופלת, אין שום כבוד הדדי ~שום~ כבוד. באמת אני מדבר לאנשים והם מדברים אליי בזלזול כאילו לאדע מה, לא רק שאני מנהל אלא בכללי לכל אחד צריך לנהוג בכבוד ולדבר בכבוד. ולאט לאט אנשים פשוט עוזבים את הקהילה.

בקיצור חבר'ה הקהילה לא תלויה רק בהנהלה אלא גם בכם, תזמו גאטרים, תשחקו בPCWS תפרסמו את הTS. הקהילה לקראת גסיסה רשימה שלא יגידו שלא אמרתי, בגלל ש:

•מנסים להחיות משחק מלא בצ'יטרים

•אין מספיק גאטרים

•אין כבוד

•לוקחים את המשחק קשה מדי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יוני צודק, משחק לא משהו ולכן אנשים פורשים ממנו ולצערנו אם הטימספיק התרכז רק במשחק הזה אז מי שפורש מהמשחק לא נכנס לטימספיק, הוספנו את COD4 כדי לתת מענה לאלו שכן משחקים וכיף להם בו, אני מאמין שלקראת Ghosts הקהילה תגדיל את הממדים שלה בהרבה.

הרבה יחזרו והרבה חדשים יצטרפו.

ערב טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז אני אני מעוניין להגיב על כמה דברים שנאמרו . הקהילה לא גוססת . זה שיש פחות קלאנים לא אומר שהיא גוססת פשוט הרבה קלאנים התפרקו ומחכים שיצא גואסט.

בקשר לגאטרים אתה לא כל היום בטים ספיק ואני יכול להגיד לך משהו כזה , כמות הגאטרים לאחרונה עלתה על כל הציפיות שלי אישית יש אחלה מריצים ואחלה מנהלי גאטרים שאני סומך עליהם בעיניים עצומות ואני יודע טוב מאוד איזה עבודה קשה הם עושים , ותעשה לי טובה גרג מספיק לכתוב כל שני וחמישי בפורום שהקהילה מתה וקוד4 משחק מת זה לא מוסיף לך נקודות זכות . נכון כמות הגאטרים בקוד4 ירדה אבל כמות הקלאנים שלה עלתה וכמות הPCW שלה עלתה , לא כל כך מעניין אותי אם יש ציטרים במשחק באופן כללי אנחנו נותנים את המענה הכי טוב שיש כרגע על מנת למנוע ציטרים , מי שמפחד לשחק נגד ציטרים מוזמן לא לשחק בקוד 4 אנחנו לא מחייבים אף אחד לשחק משחק כלשהו .

בקשר לכבוד יש לי משהו אחד להגיד אדם שמכבד את הסביבה הסביבה תכבד אותו וכרגע הסביבה מכבדת אותי גם כבן אדם קודם כל ואחרי זה כמנהל .

לוקחים את המשחק קשה מידי ? לא ראיתי מישהו פה שהתחיל לבכות . בסהכ אנשים מנסים לנחש מה יהיה בקוד הבא זה לא משהו אסור אני בטוח שכל משחק המשך חדש שיוצא ולא משנה באיזה משחק אנשים תמיד יבדקו עליו פרטים לפני השחרור שלו .

בקשר לאנשים שעוזבים קהילה ? אף אחד לשמחתי לא עזב את הקהילה גם לא בקהילה השנייה שניסתה בשבועיים האחרונים לגנוב לנו שחקנים לא הצליחו לגנוב לנו ואני רוצה להודות לכל שחקני הקהילה שנשארו נאמנים למקורות :-) .

ואני אישית מכיר את תקופת החופש הגדול ויודע שלקראת הבית ספר כמות השחקנים תרד ובמיוחד שמשחק חדש הולך לצאת אז חודש לפני זה גם כמות השחקנים תרד אז יחסית למצב הנוכחי הקהילה במצב מעולה .

ערב טוב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב סליחה מתן אבל לא קראתי את כל התגובה שלך לא היה לי כח בכל מקרה,

גרג בקשר למה שאמרת על קוד 4, קוד 4 חוזר לחיים ועכשיו זה ברצינות זה לא סתם כמו שתמיד אמרו פעם אבל אתה צריך להבין משהו לפני זה כשאתה מדבר על זה שכל מה שיש לעשות זה לשחק CG נגד ציטרים אז קודם כל אתה טועה אם אתה ברמה מספיק גבוה כדי לשחק נגד TOP 30-50 אתה לא תמצא ציטרים כמעט בכלל מהסיבה הפשוט שאין יותר מידי ציטרים ברמה הזאת וגם עד שאתה מגיע לרמה הזאת אתה כבר יודע מי ציטר ומי לא ואיך לבדוק את זה.

עכשיו התגובה שלך הייתה מורכבת מקהילה ישראלית והקהילה הארופאית אני לא באמת חושב שלשחקן שמשחק קוד ארבע רציני יחסית יותר משנתיים אכפת מהקהילה הישראלית ורוב השחקנים שמשחקים קוד ארבע רציני היום הם שחקני OLD SCHOOL מ 2007 והלאה, כל דבר אחר מהרמה הזאת אין סיבה לקחת את זה רציני כי זה לא רציני, ואם אתה מדבר רק על הקהילה הארופאית אז היה DISTRICT PRAGUE ו הולך ליהיות עוד אחד בעוד כמה חודשים ואולי אפילו עוד אחד, PARADOX השמן הזה מצא איזה ממן מיליונר מיסטורי כנראה חחח.

כמשחק תחרותי קוד 4 בתכלס יכול להחליף את הקודים החדשים ואפשר לבנות פה קהילה לא קטנה בכלל אבל זה יקח זמן לבנות את זה ולא כולם באמת רוצים אני אפילו לא כל כך רוצה אני מעדיף לנסות דברים חדשים וזה משהו שהרבה לא רוצים.

בקשר לפרישה הקטנה שהייתה פה זה כי BLACK COCK משחק גרוע באמת זה פשוט עצוב כמה שהוא גרוע, לצערנו אין ישראלים רציניים מספיק וכל מי ששיחק פה גם בקבוצות מעורבות (מי שיודע יודע) יבין כמה בזבוז זמן זה היה כי במקום לבזבז זמן לשחק את זה חצי רציני היה אפשר לחרוש את החיים טיפה ולהשיג כסף מכל שבוע של GO4.כי אין באמת סיבה לשחק את זה חצי רציני,

הרמה הארופאית במשחק הזה לפי דעתי הייתה הרמה הכי נמוכה מכל קוד אחר שיצא אי פעם.

עכשיו אם GHOSTS יהיה משחק טוב אתה תראה פה קהילה אני לא חושב שצריך לדאוג...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אחי להגיד לך את האמת מה הבעיה העיקרית בישראל? ולא אני לא יגיד שלא משחקים קוד4, אתם לא משחקים אותו הקוד יותר משנה.

תפסיקו לבכות שהמפות נמעסות ו101 דברים פתאום לא טובים לכם אחרי שנה של משחק. כשתתחילו להתמקד בקוד אחד ולא לעבור כל פעם לחדש אולי תעשו משהו עם עצמכם.

קבלו את זה רע קבלו את זה טוב זו האמת ואין מה להתווכח אני בשמחה הייתי ממשיך בBO1, היה מושלם ואני רציני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נשארים בקוד אחד אז עדיף לחזור לקוד ארבע, אף אחד לא אמר אי פעם שנמאס לו מהמפות זה פשוט מאוד שכל משחק שיצא היה יותר גרוע מהקודם, והקהילה הארופאית עוברת ממשחק אחד לאחר אז אנחנו עוברים איתם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם נשארים בקוד אחד אז עדיף לחזור לקוד ארבע, אף אחד לא אמר אי פעם שנמאס לו מהמפות זה פשוט מאוד שכל משחק שיצא היה יותר גרוע מהקודם, והקהילה הארופאית עוברת ממשחק אחד לאחר אז אנחנו עוברים איתם.

לא נדב, בתקופות של קוד4 יצא MW2 ואנשים יתמקדו פה עכשיו אין מה לעשות כולם בקוד4 התקדמו ואין טעם שיבואו מתחילים מקוד אחר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי כל מה שאחרי קוד4 זה חרא

*גם קוד4 חרא (stock), אבל שם לפחות הביאו מוד טולס שעשו את המשחק הזה מעולה על בסיס המפות הכי טובות שנבנו אי פעם בקוד

טעות גדולה מאוד,עד קוד4 IW תמכו מאוד במחשב, היוצרים הטובים של COD4 סולקו מהסטודיו של IW ונראה שמבחינת איכות IW "משלמים על זה" (סטטיסטיקות לא מראות על כך אבל כולנו יודעים ששום משחק אחרי קוד5 חוץ מBO1 לא קיבל יותר תמיכה תחרותית \ SUPPORT מCOD4). קוד4 היה משחק פשוט שכשמוצאים לך פאץ' אתה נהנה ממנו כי נותנים לך עוד מפה ועוד מפה להנות ממנה ומתקנים באגים ומביאים מוד-טולס, מביאים קונסול ומביאים 1001 דברים שבשום קוד אחר חוץ מקוד5 לא באו מהחברה.

היום? רוצה להנות בלי באגים? שלם עוד 100 שקל.

ועכשיו, אחרי 5 שנים הגיע הזמן שאותם היוצרים שסולקו יחזירו לIW זין גדול, וטיפש מי שיגיד שGHOST יותר טוב מזה -

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...