פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים צריך רווח ואחדhttp://www.tomshardware.com/forum/343401-33-radeon-6870-stutteringhttp://hardforum.com/showthread.php?t=1655502 נערך 2013 באוגוסט 2112 שנים על-ידי none77
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים תתחיל עם render ואחריו נקודה ואז תתקדם אות אות כל עוד אתה רואה את הפקודה ז"א שאתה מקליד בסדר
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים ראיתי כמה אנשים שאמרו שHT עוזר בBF3, וגם ראיתי את התרשים הזה: גם אני ראיתי את הביקורת הזאת מTPU עם התופעה המוזרה בBattlefield3. בעיקרון יש בדיקה שסותרת את התוצאה הזו בOCaholic: http://www.ocaholic.ch/modules/smartsection/item.php?itemid=1061&page=4 דיברתי עם FireKillerGL מTPU והבנתי שהוא יעשה את הבדיקה שוב. ביקשתי ממנו גם שאם התופעה חוזרת, שיבטל HT כדי שנדע אם זה בגלל הcache או הHT. בכל מקרה, עד אז - אני מגדיר את התוצאה כ'חריגה שלא אומתה' ומבחינתי i5=i7 בגיימינג.
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים תתחיל עם render ואחריו נקודה ואז תתקדם אות אות כל עוד אתה רואה את הפקודה ז"א שאתה מקליד בסדראז זהו שראיתי את הפקודה עד סופה, לאחר שאני מסיים להקיש אותה נותן אנטר והוא רושם לי שאבחר false, אני מקיש רווח ו1 והוא שוב מציע לי לגשת לפקודות.
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים עידן: איתן: אימתתי בעצמי, מבחינת ניצולת בכל אופן זה מנצל, fsp לא בדקתי - - - תגובה אוחדה: - - - תרשום הכל רצוף אחרי הפקודה רווח ואז 1 ואז אנתר
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים אוקי הצלחתי עכשיו רץ לי גרף בצד שמאל, איך אני ממיר את זה לתמונות כמו שהעלת, כי כרגע זה לא אומר לי יותר מדי.
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים זה כל הענין לא צריך להמיר לתמונות, התמונות העלתי בלי קשר, זה מראה כמה זמן לוקח למעבד ולכרטיס מסך לרנדר פריים במילי שניה מה שיותר נמוך יותר טוב ככה אפשר לראות מה מגביל המעבד או הכרטיס מסך, ובנוסף אם יש קפיצות גדולות זה מראה דרופים,למשל אצל בסרטון ניתן לראות שהמעבד מגביל את הבחור בצורה רצינית זמן שלוקח לו לרנדר פריים זה בממוצע 25 מילי שניה ז"א 40 פריימים לשניה ממוצע (100/2.5) זה מה שהוא מקבל בפועל והכרטיס מסך מרנדר פריים בממוצע כל 12 מילי שניה ז"א שעם מעבד יותר חזק הוא היה יכול להגיע ל 100/1.2 כ80 פריימים לשניה!!!! נערך 2013 באוגוסט 2112 שנים על-ידי none77
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים כמעט מסונכרנים זה טוב, תבדוק את ההבדלים של הממוצע,1000 חלקי התוצאה של הגבוהה יתן לך את הפריימים לשניה, ושל הנמוך לכמה היה ניתן להגיע, כמובן שאין לזה סוף....
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים המצב שונה כאשר מפעילים שני כרטיסים, הם פשוט לא מנוצלים על רזולוציה נמוכה, רק כשאני משחק על 5760x1080 על שלושת המסכים, הכרטיסים מגיעים לניצול מקסימלי
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים המצב שונה כאשר מפעילים שני כרטיסים, הם פשוט לא מנוצלים על רזולוציה נמוכה, רק כשאני משחק על 5760x1080 על שלושת המסכים, הכרטיסים מגיעים לניצול מקסימלי
פורסם 2013 באוגוסט 2112 שנים ראיתי עכשיו את הגרפים שלך, אבל אין שם ניצול מלא של 8 הליבות הלוגיות.לכן, מעניין אם באמת יש השפעה או שi5 עם ניצול מלא ייתן ביצועים זהים לi7 עם ניצול חלקי של כל הליבות הלוגיות.חבל שאין סרטון כמו זה שהעלית אבל עם מעבד מודרני עם ובלי HT.הכל פשוט טוב ויפה, אבל לא הוכחת לי שהMIN FPS גבוה יותר עם HT וגם לא ברור לי מהי ההשפעה של HT על הAVG FPS (כי גם את זה לא מדדת).
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.