תיאוריה וחומרה ליצירת AP - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

תיאוריה וחומרה ליצירת AP


MasterDK

Recommended Posts

שלום!

אני נמצא בבעיה מאוד מוזרה. אני והשכן שלי חולקים אינטרנט. רק בעיה היא שהראוטר נמצא בדירה שלו. ולכן כל התקן שיש לי חייב שיהיה מחובר בWIFI. לא בעיה כל עוד עבדתי רק עם הלפטופ, אבל כאט נוספים מכשירים נוספים (ביניהם לדוגמא ה Raspberry Pi) שדיי קשה עד בילתי אפשרי להגדיר בהם רשת אלחוטית (צריך דונגל וההגדרות בלינוקס ללא סביבה גרפאית זה סיוט אחד גדול).

אבל נעזוב לרגע את ההגדרות.

אני רוצה להקים AP. כלומר שיהיה לי מכשיר שמתחבר אלחוטית לראוטר של השכן ואז אני מתחבר למכשיר הזה בצורה חוטית או אלחוטית.

יש לי ראוטר TP-LINK TL-WR641G אבל לא נראה שאפשר להפוך אותו ל AP ולכן אשמח להמלצה לAP זול (עדיף שיהיה משהוא בסגנון "נתב מתקדם" ולא רק AP). נניח עד 400 ש"ח.

כאט אני רוצה קצת לסבך את כל הסיפור הזה. הרשת אליה אני מתחבר היא רשת GUEST (יש לו נראה לי ראוטר של CISCO) כלומר אין עליה הבטחה, אבל אני צריך להתחבר לרשת (מה שבאנגלית נראה Sign Into Network), במקרא של הלפטופ - אני מועבר אוטומטית לעמוד שמבקש ממני שם משתמש וסיסמא (שמן הסתם יש לי) - זה בלינוקס. בוינדוס הוא אומר לי "Sign into network" שמעביר אותי לאותו עמודף כנ"ל באנדרויד. לכן אתם מבינים שלהגדיר רשת כזאת בלינוקס ב CLI בילתי אפשרי.

אשמח לפתרונות חומרה איך לפתור את הסוגיה הלא פשוטה הזאתי.

כמו כן, אשמח לדעת אילו דברים אני אצטרך מהשכן. האם אני צריך את ה של הראוטר שלו? האם יש צורך לשנות הגדרות בראוטר שלו? והאם יש דרך לעושת את זה בלי לשנות הגדרות בראוטר שלו?

דרך הגב: אני לא בטוח שזה נקראה AP, אולי זה Wireless Bridge. אשמח לעזרה!

תודה ולילה טוב!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...