יחס באס:זיכרון איך מביאים את המערכת לסינכרון טוב יותר מ- 1:10 ? - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יחס באס:זיכרון איך מביאים את המערכת לסינכרון טוב יותר מ- 1:10 ?


Eyal-Style

Recommended Posts

3TcDKrN.jpg

L3K8rZy.jpg

4670K

-Z87X-D3H - F7

זכרונות GSKILL 1600MHZ

אני מכיר איך כל השיטה של היחס עובדת זה פשוט מאוד, השאלה איך גורמים למחשב לעלות(פוסט אני לא מצליח לקבל) כאשר אני מוריד מכפלה ומעלה באס.

בעצם אין לי בעיה אבל אני כן חושב שיחס 1:1 ייתן לי ביצועים טובים יותר (מורגשים) מאשר יחס של 1:10.

לא משנה מה אני עושה בביוס המחשב לא עולה, האמת שבביוס הזה אני לא יכול לשים FSB של 200 400 או 500 זה לא עובד ככה אז מפה אני כבר לא מבין איך התדר באס של המעבד עובד.

לפי מה שאני רואה ברירת מחדל שלו זה 100. עכשיו איך אני משנה את זה ל 500 (בכוונה זרקתי מספר גבוהה כמו בלוחות אם ישנים ? אפילו 300 אי אפשר לשים לפי מה ששמתי לב המקסימום זה 2.66*110, כאשר אם אני משנה את התדר באס זה משנה באופן אוטומטי גם א תהתדר של ה- PCI-E המשמעות שאי אפשר לנעול תדר PCI-E אם אני משנה את התדר באס של המעבד ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

השליטה היא בדיוק ה- CPI-E מול ה- באס וזה מציק אני לא רגיל לזה.. אני לא רוצה להעלות ל- PCI-E את התדר מעל ה- 100 .

לגבי המכפלה של הזיכרון כמובן שיש שליטה ואני מוריד את המכפלה בהתאם .. ככה שלא יעבור את ה- 2000, כי על 2000 המחשב כמובן עולה .

הבעיתיות היא כשאני מוריד מכפלה ומעלה באס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ברור לי משהו איזה יש לך בדיוק ? שכן אין סיבה להתעסק עם הזיכרון יותר מדי שכן לוח האם מזהה תSPD באופן אוטומטי ומגדיר אותו בהתאם.

והתדר שמוצר בCPU-Z הוא תדר בסיס מה שאומר שאם מופיע לך 1000 אז הזיכרון בפעול עובד בתדר של 2000 בגלל זה המערכת לא עובדת.

הזיכרון שלך אמור לעבוד 800 וזה בגדרה פשוטה בביוס או פשוט להחזיר לAUTO.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גיל, זאת בדיוק הבעיה, איך לייצב את התדר של המעבד כשאני מוריד מכפלה ומעלה BCLK ? מתח למעבד ? או שיש כרגע עוד מתח של רכיב אחר שצריך להעלות ?

TAOTAO אני מבין שהתדר שאני רואה הוא לא התדר האפקטיבי (2000) וככה המחשב יציב . כנראה שלא הייתי כל כך ברור בהודעה שלי .. מה שניסיתי להגיד זה שהזיכרונות הם לא אלו שמגבילים אותי כי אני פשוט משאיר אותם על תדר אפרטיבי של 2000MHZ שככה אני עובד איתם היום, הרי השינוי היחידי שעשיתי זה לשנות את המכפלה של המעבד והתדר BCLK שלו ולא נגעתי בעצם בזיכרונות מלבד להוריד להם מכפלה כדי שיתנו את אותו התדר בו הזכרונות יציבים ...

עריכה :

במקום לנגוע במכפלה\BCLK, ברגע שהורדתי בשלב אחד את המכפלה של הזיכרונות במקום 2000 אפקטיבי ל- 1866 המערכת הפעלה מרגישה חלקה יותר, הטעינה של הוינדוס מהיר יותר, ובכללי המערכת עובדת נפלא - זה לא בראש - זה מוכח ואני מרגיש את זה. במקום יחס של 1:10 עכשיו יש יחס של 1:7 - פשוט תענוג !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

QTTP אפשר לקרוא לזה יתרון ואפשר לקרוא לזה בכל דרך אחרת.

לא תגיד בדקתי הבדלים בעזרת תוכנה לא SUPERPI ולא FPS במשחקים.

המערכת נטענת נטו מהר יותר כשהיחס בין תדר מעבד לזיכרון עובדים כמה שיותר אחד לאחד אני שם לב לזה שישר כשאני מפעיל את המחשב יש מסך שחור ואז ישר עולה הלוגו שגודל ומתכווץ עד שהוינדוס עולה. לעומת כשהיחס הוא 1:10 ואז לוקח כמה שניות עד שהלוגו הזה עולה על המסך השחור.

גם כשהוינדוס עולה, ביחס אדוק יותר כל התוכנות שעולות עם עליית הוינדוס עולות ישר ואני לא ממתין שנייה וכבר יכול להשתמש בוינדוס, ושוב, לעומת יחס גדול יותר של 1:10 אני רואה את הנוד32 עולה עם הלוגו שלו וכן את התוכנה של נטענת ..

בקיצור יש הבדל מובהק גם בזמני תגובה של כפתור ימיני על הדסקטופ או פתיחת תוכנות מיד ואין איזה דיליי מעצבן .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא יכול לגעת בBCLK , אתה צריך להבין שזה לא סוקט 775 יותר , המעבדים האלו עובדים בצורה שונה , יש להם בקר מובנה, בקר PCI-E 3.0 מובנה , תדר הBCLK נועד להיות 100 בכל מעבד Sandy ומלעה .. הזיכרון צריך לעבוד ב1:10 אז הוא יעבוד ב1:10 ..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקיצור יש הבדל מובהק גם בזמני תגובה של כפתור ימיני על הדסקטופ או פתיחת תוכנות מיד ואין איזה דיליי מעצבן .

אתה סתם ממציא דברים ומקשקש. כל מה שאמרת לא נכון, ללא יוצא מן הכלל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אותי מדהימה העובדה שכל המומחים שבדקו את בזמנו , אף אחד לא עלה על הבעיה הענקית שאינטל יצרו בכך שאי אפשר להגדיר Ratio של 1:1 .. הבעיה הזאת כל כך רצינית עכשיו כשאני חושב על זה אז החלטתי לקחת את המחשב הישן (E8400 + P45-DS3 ) שהבאתי לאחותי הקטנה ולתת לה את הi5 3470 שלי ,הרי מה אני אעשה בלי רטיו של 1:1 .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...