יצאת צדיק! - טכנאי מחשבים. - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יצאת צדיק! - טכנאי מחשבים.


Ran B

Recommended Posts

  • תגובות 100
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אם היו מגישים לי מחשב עם בעיה של כבל IDE מנותק הייתי גובה 600 שקל מבלי נקיפות מצפון . הסבר -

כולנו יודעים שעל מנת לנתק כבל IDE יש צורך בכח (ובכבלים עקשניים לא מעט ממנו), מה שאומר שמישהו (שכנראה לא מבין ) פתח את המחשב ושיחק עם הרכיבים . אם אני בתור טכנאי הייתי רואה את הבעיה הזו הייתי גובה 600 שקל רק על רוח השטות של מי ששיחק עם כבלי המחשב מבלי שיהיה לו מושג קלוש בנושא.

כבל IDE כן יכול ליפול כתוצאה מהזזת מחשב.

כבר ראיתי דברים כאלו, זה נדיר. אבל קורה ואנשים באמת ניתקעים...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המממממ ......

באמת חבל שהם לא התקשרו אלינו .

הייתי בא לשם , חונק את הסבתא , מפחלץ אותה בכל המאכלים הארורים שלה , קושר אותה לתקרה באמצע הסלון , ואולי אז הייתי מסדר להם את המחשב , ודורש מהם פיצויים על כל העוגמת הנפש שהתוכנית המקוללת הזאת עשתה לי .

נ.ב.

שילכו לעזאזל עם הגנאדי שלהם ...

היו צריכים לשים שם מארז ריק , ואז להזמין טכנאי ולהגיד לו שהמחשב לא נדלק .... הייתי משלם הרבה כדי לראות את הבעת הפנים של כל הטכנאים האלה .

מה לא עושים בשביל הרייטינג ....

ROFL

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כבל IDE כן יכול ליפול כתוצאה מהזזת מחשב.

כבר ראיתי דברים כאלו, זה נדיר. אבל קורה ואנשים באמת ניתקעים...

אין דבר כזה יכול לקרות ???

הכבל הזה הוא אחד הדברים שלא משנה מה יקרה הוא לא ייצא החוצה עד שלא תוציא אותו!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חיים הכט, לדעתי הכנה, עושה עבודת קודש. כמו רפי גינת ב"כולבוטק", חיים הכט בתוכניתו "יצאת צדיק" חושף את פרצופם האמיתי של נותני שירות שונים. ההבדל הוא שרפי גינת מראה לנו לרוב את מה שלא בסדר, וחיים הכט מנסה להציג תמונת מצב כוללת יותר על התחום הנבדק באותה תוכנית, ולחפש במיוחד את אלו העושים עבודתם מהימנה.

הנושא של התוכנית האחרונה היה , והמצב לא נראה טוב.

אלו מאיתנו בעלי ידע בתחום בוודאי שמעו פעמים רבות את המשפט "זה נשמע לי כמו סינית", בתגובה לנסיון להסביר למישהו מה הבעיה במחשב שלו. מחשבים זה אולי התחום שהכי קל לעבוד בו על אנשים, כי פערי הידע בין נותני השירות ובין הלקוחות הם בדרך כלל עצומים. והישראלים לא מאכזבים - מתוך עשרה נותני שירות שהוזמנו לתקן תקלות בסיסיות להחריד, רק שלושה יצאו צדיקים (צדיק - פותר את התקלה במקצועיות, מעביר מידע מהימן ללקוח, וגובה מחיר הוגן).

זה המצב בשוק? התוכנית היתה מדגם מייצג? האם רוב הטכנאים מסלפים מידע או פשוט מרמים?

בתור אחד שרוצה להיכנס לתחום בקרוב ולעבוד בתור טכנאי, לא דמיינתי אף פעם שאני אשקר ללקוח בפרצוף בשביל למכור לו הארד-דיסק חדש.

מה אתם חושבים? נתקלתם בסיפורים דומים, של טכנאים עושקים? כשאתם מזמינים טכנאי, אתם סומכים עליו שהוא אומר את האמת בקשר לתקלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנושא הזה בכלל לא רלוונטי, זה לא משנה אם זה כבל שלא מחובר או דיסקט שתקוע בפלופי או כל תקלה שטותית אחרת, הנקודה היא שמה שהטכנאי הראשון עשה זה פשוט גזל, שוד לאור יום; הוא שלשל לכיסו כמה מאות שקלים בעזרת שקר מוחלט וזה דבר שלא ייעשה.

גם הטכנאי שהתחיל לדבר על סיסטם סתם עשה מעצמו צחוק, שיגיד ת'כלס מה הבעיה וזהו, מה זה יעזור לו לשקר ללקוח?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מכיר חברים שהזמינו אנשים ("טכנאים") ש"תיקנו" להם את הבעייה בהחלפת חלקים יותר ישנים (למרות שהקודמים היו תקינים).

גועל נפש! עונש לעשקנים!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הכיבוש משחית!

זאת אחת הסברות שאנשים יגידו לכם. ;D

לא ראיתי את התוכנית, אני מקווה שלא טישטשו להם את הפנים וראו את אותם נוכלים.

והתחרות בשוק די קשה לאנשים שנקראים "טכנאי פי.סי"

אני מתקן מחשבים לאנשים כבר 5 שנים בתור תחביב, ומעולם לא לקחתי שקל.(אפילו שהתעקשו.)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גריי מאטר: לא שמו אותך להיות שופט, ולקחת 600 שקל על פרנציפים נראה לי מוגזם. אולי הילד שלהם חשב שהוא יודע משהו וניתק בטעות את הכבל? זו סיבה "להעניש" אותם?

כבל IDE יכול לצאת החוצה, במקרים נדירים, במיוחד הכבלים מהסוג הגרוע שאין להם את שן האבטחה (שמאפשרת להכניס אותם באופן אחד בלבד כך שפין 1 תמיד יהיה במקום, ועוזרת לשמור על הכבל במקום). זה יכול להיות גם בגלל התקנה לקויה של ההארדיסק, אפשר הרי להתקין כבל IDE בצורה רשלנית כך שיעבוד אבל יהיה רופף מאוד. בקיצור, אל לנו לשפוט.

הבנאדם שקישקש שטויות על סיסטם פשוט דאג שתהיה לו עבודה גם בעתיד. אני יכול להבין את המצבים בהם אנשים לא ירצו לשלם על משהו "פשוט" והטכנאי בוחר לזרוק כל מיני מושגים בשביל לבלבל אותם ולעשות רושם, אבל אני לא יכול להסכים איתם. אבל הבנאדם הזה פשוט שיקר להם בפרצוף כשהם שאלו אם הם לא יכולים לפתור את התקלה הזאת לבד בפעם הבאה. גאד דאמט, דיסקט ארור בתוך הכונן...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מאמין שהסיבה שהטכנאים שיקרו לגבי מקור הבעיה היא לאו דווקא בגלל שהם מפחדים שלא ישלמו להם, הם פשוט לא רוצים שבעלי המחשב ידעו שאם יש דיסקט בכונן המחשב לא עולה.

אם הם לא יודעים, פעם הבאה שזה יקרה, הם עוד פעם יקראו לטכנאי והוא עוד פעם יקבל 200 שקל ביקור... יש מבין? :)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...