אוזניות למשחקי FPS עד 250 ש''ח - אודיו וקולנוע ביתי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

אוזניות למשחקי FPS עד 250 ש''ח


dix

Recommended Posts

ה AKG טיפה חלשות בתדרים הנמוכים (כנראה כתוצאה מהגודל). לא יודע גם כמה זה נוח להיות עם אוזניות כאלה במשך כמה שעות (על האוזן ולא מסביב לאוזן).

ה

GameCom 780 אוזניות טובות אבל רחוקות מלהיות מושלמות.

מבין ה 2 נראה לי שהייתי הולך על ה GameCom 780.

עוד אפשרויות שכדאי לבדוק זה takstar hi 2050 ו superlux hd 681 evo, אפשר למצוא אותן בחו"ל במחירים של בין 170 ל 230 שקל (כולל משלוח לארץ). אוזניות מצויינות למחירים האלה, יהיה חסר תמיכה בדימוי סראונד אבל ניתן לספד את זה על ידי קניה עתידית של כרטיס קול, ל RAZER יש תוכנה בחינם שמדמה אבל אני לא יודע עם היא שווה משהו.

בקשר למיקרופון, לא חסר מקרופונים clip on שיעשו את העבודה (יש אפילו במחירים של כמה דולרים בודדים), אני קניתי משהו באיזה 2$ או 3$ מ וזה עובד מספיק טוב, משחק עם חבר שגם יש לו את אותו מקרופון ואנחנו שומעים אחד את השני בלי בעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה על ההמלצות, חובה כרטיס קול עם אחת האוזניות שהצעת?, אני לא מחפש סראונד. לא ממש יצא לי להזמין מחו"ל, תוכל להסביר מאיפה כדאי\איך זה הולך? ומבין הדגמים שהמלצת יש לך דעה אישית מה ילך טוב יותר עם גיימינג בעיקר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סראונד וגיימינג הולך טוב ביחד. בכללי מה שחשוב בגיימינג זה במה טובה (soundstage) שתאפשר למקם בצורה מדיוקת את מקור הצליל ושהצליל יהיה נקי, באסים פחות חשובים ועדיף אוזניות יחסית שטוחות (מבחינת צליל). כרטיס קול זה לא חובה, הם פשוט מגיעים עם תמיכה ב DOLBY (ה GameCom 780 מגיע עם מתאם דולבי) או SBX וטכנולוגיות דומות שעוזרות לדמות סראונד.

בכללי אוזניות גיימינג לרוב לא נותנות הרבה ואפשר למצוא אוזניות רגילות שיתנו תוצאה טובה יותר. מבין ה 2 שהזכרתי לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו. ה TAKSTAR בנוי בצורה הרבה יותר טובה ונוח יותר, ל SUPERLUX יש צליל טוב יותר אבל האיכות בניה יכולה להיות בעייתית ויותר מורגשת מההבדל בצליל (שמעתי על אנשים שאחרי חודשיים הפסיק לעבוד להם רמקול בצד אחד). חבר שלי לפני כמה זמן שאל אותי על אוזניות זולות והראתי לו כל מיני ביקורות, הוא בחר את ה TAKSTAR והוא מאוד מרוצה (יש לו אותן שבועיים בערך). אני שוקל לקנות את ה SUPERLUX, לא מפריע לי כל כך הבעיות באיכות בניה כי יש לי את הידע הדרוש לסדר את הדברים האלה (כל עוד אין שבר פיסי אין לי בעיה לתקן, שבר אפשר לתקן אבל זה לא יראה יפה כל כך).

בקשר למאיפה לקנות, EBAY היא האפשרות הבטוחה ביותר, תחפש מישהו עם הרבה ביקורות טובות. יש גם את שזה מתחרה סיני ל EBAY, אין שם תמיכה ב PAYPAL אז צריך או לדבר עם המוכר לבדוק אם אפשר לקנות דרך PAYPAL או לקנות עם כרטיס אשראי. לרוב זול יותר אבל הרבה אנשים מעדיפים להתרחק מהאתרים הסיניים ומשתדלים לקנות רק עם , ההפרש בדרך כלל קטן אז זה לא אמור לשנות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אולי הן זולות יותר אבל הן בטוח לא יהיו טובות יותר, לדעתי שווה לנצל את התקציב.

ה TAKSTAR יותר זולות פה: http://www.ebay.com/itm/Takstar-Monitor-hi-fi-headphone-HI-2050-HI2050-/120991791542?pt=AU_DJ_Gear_Lighting_Equipment&hash=item1c2bac39b6

אני דיי בטוח שחבר שלי קנה מהחנות הזו.

המיקרופון של זלמן נותן צליל מאוד טוב (אתה יכול להשוות אותו למקרופון של ה HEADSET המאוד יקר של ולהבין למה אני לא ממליץ כל כך על המוצרים האלה):

הינה עוד סרטון שיאפשר לך לשמוע איך המיקרופון של DX.com נשמע, גם לא רע יחסית למחיר:

אפשר לקנות אותו ב בכ 2$:

http://www.ebay.com/itm/New-Portable-Mini-3-5mm-Tie-Lapel-Lavalier-Clip-Microphone-for-Lectures-Teaching-/400483655779?pt=AU_Pro_Audio&hash=item5d3eafa063

נ.ב.

מיקרופונים מושפעים מאוד מכרטיסי קול, יכול מאוד להיות שהתוצאה עם כרטיס קול מונה תהיה פחות טובה ממה שאתה שומע בסרטונים האלה. כמו כן המיקרופון של זלמן הוא לא CLIP ON, המנגנון שלו עובד רק עם חוטים בעובי מסויים, אם החוט דק מידי המיקרופון יפול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל משלוח לארץ יכול להגיע למכס, אני חושב שבמחירים האלה יש רק מע"ם, בכל מקרה הסיכוי דיי קטן.

בקשר לבדיקת המוצר, לא רואה עם זה בעיה. בודקים שהוא שלם, בודקים שהוא עובד, סוגרים ושולחים. בסופו של דבר כל מה שאמור להגיע עם האוזניות זה האוזניות עצמן ומתאם 3.5 ל 6.3 יכול להיות שגם כבל מאריך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 1 חודש מאוחר יותר...

דבר ראשון אני מצטער שההמלצה הראשונה שלי לא התאימה לך, במיוחד שהיית צריך לחכות דיי הרבה זמן בשביל זה, אני מקווה שתמצא מישהו אחר שיהנה מה TAKSTAR ויאפשר לך לכסות לפחות את רוב ההוצאה הכספית.

האוזניות האחרות שאני רואה במחירים האלה קלות יותר כך שהבעיה הזו לא אמורה לחזור על עצמה.

זה משאיר את ה Steelseries Siberia V2 שניתן למצוא במחירים ממש זולים אבל ללא אריזה (ישלח בצורה שהמוצר יגיע שלהם אבל ללא האריזה המקורית וללא התוספות שמגיעות לצד האוזניות):

http://www.ebay.com/itm/3-5mm-New-Steelseries-Siberia-V2-Stereo-Headset-Computer-Headphones-with-MIC-HE-/360757123589?pt=LH_DefaultDomain_0&var=630167556555&hash=item53feccda05

אפשרויות שיש בארץ:

ה superlux HD681 הרגילות, עולות בסביבות ה 200 שקל. קלות יחסית אבל הנוחות שלהם נתונה בספק, רוב האנשים שקנו את האוזניות האלה החליפו את ה PADS בכאלה של AKG (הדגם הזה של superlux הוא סוג של חיקוי לדגם של AKG). אם אחת מהחנויות שמופיעות בזאפ קרובה אליך צור איתה קשר לבדוק אם יש להם את האוזניות בתצוגה או אם אפשר למדוד אותן (בחו"ל זה סטנדרט, בארץ בספק אם תמצא חנות שמאפשרת).

http://www.zap.co.il/search.aspx?keyword=HD681%20Superlux

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...